Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18201 til 18220 af 134825
-
Projektionen af vektor a+2b på vektor b
ForumindlægHar en opgave der lyder således I et koordinatsystem i planen er givet to vektorer vektor a = ( -1 ; 3 ) og vektor b = ( 3 ; -3 ) Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a + 2*b (vektor b) på vektor b Jeg kender ligningen abb=((a*b)*(|b|2))*b Men jeg aner ikke hvad jeg sk... -
Eksamen - Demokrati og menneskerettigheder.
ForumindlægHej SP. Jeg skal til Historie eksamen i morgen, og i forbindelse med det, har jeg trukket temaet: "Demokrati og menneskerettigheder". Jeg skal opstille, dokumentere og diskutere vigtige faglige problemstillinger i materialet som jeg har trukket, hvilket er: 1. Magna Carta, 1215 2. Er... -
Matematik A og Fysik B bøger til salg
ForumindlægHelt nye, ubrugte bøger til salg: 'Mat3H', 'Mat3H Opgaver' af Jens Carstensen og Jesper Frandsen + 'Eksamensopgaver i Matematik' fra Gymnasiet, 1 årigt forløb til A-niveau Fysik: 'Orbit B(htx)' af Per Holck, Jens Kraaer og Birgitte Merci Lund. 200 kr pr. bog, 15... -
Kan man fjerne B fag fra sit eksamensbevis?
ForumindlægEr det muligt at sige at man ikke ønsker et bestemt fag, og istedet komme op i flere eksamner i A fag? Jeg er god til tekniske fag og vil gerne ind på en bestemt udannelse der kræver 10,6. Men jeg har et ubrugeligt B fag som ikke på nogen måde er noget jeg kommer til at bruge i fremtiden, og jeg ... -
Eng A - nogle råd til at blive bedre ?
ForumindlægHej Alle. Jeg har engelsk på A niveau og skal op i 3.g her i næste uge. Er der nogen, der har nogle råd til hvordan man bliver god til det skriftlige + det mundtlige ? Mia -
Vudering af Engelsk stil, 9 klasse niveau
ForumindlægHej :) Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om min engelsk stil :) Evt. karakter - Ris&Ros - kritik? http://peecee.dk/?id=73429 -Esben N -
g(9)=2750 find a og b
ForumindlægHvordan ialverden finder jeg a og b? g(0) = 1450 g(9)=2750 9 og 0 er år efter 1998 -
Ernæringsfysiologi - 24 timers eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle kloge biologi eksperter. Jeg har trukket en opgave om kost og ernæringsfysiologi så kunne godt bruge lidt uddybende hjælp med henblik på nogle spørgsmål, tak på forhånd. 1) Hvordan reguleres fordøjelsen? 2) hvordan udnytter vi optagne stoffer i kroppen, protein og fedt. Hvordan omsættes ... -
fysik eksamen, energi.
ForumindlægHej :) jeg skal snart op i fysik. Men jeg kan simpelthen ikke finde forsøg til Energi? Nogen der måske kan hjælpe, det ville være super :)? -
Eksamen 2009 HTX matematik
ForumindlægNogen der har lavet opgaven ? -
Eksamen i historie og de taksonomiske niveauer
ForumindlægJeg skal op i korstog og kulturmøder. Er der nogen gode metoder til hvordan man kan forberede sig og finde problemstilling etc.? -
24 timers Eksamen Fysik!
ForumindlægHej alle sammen Har lige trukket emnet lydbølger og skal lave en præsentation om det. Mit dilemma er så at jeg har brug for noget ekstraordinært information omkring lydbølger. Hjælp! Ps. jeg er første års på STX -
Gode råd til eksamens forberedelse
ForumindlægJeg skal op i old d. 16 og jeg har jo masser af tid. Planen var at jeg skulle igang med det allerede i dag, men nu hvor jeg har alle mine noter mm. foran mig så sys jeg godt nok at jeg forvirret.... Jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte. Nogen der har en god idé om hvordan ma... -
Hjæællllppp Eksamen er heer???
ForumindlægTriglycerider og oktet reglen bindelse -
24 timers eksam
ForumindlægHej alle. jeg sidder med nogle spørgsmål omkring Stress, livsforandring og arbejdsliv. Hvilke teoretiker kan man koble sammen med Stress? nogle forslag? ps. akut! -
Eksamen Kemi A - HJÆLP!
ForumindlægHej :D Jeg sidder lige med 2 spørgsmål, som jeg håber nogle andre kan svare på :-D Hvad er uorganiske reaktioner? Og kan man lave andre forsøg med reodx end en redoxtitrering? Tak på forhånd! -
EKSAMEN! hvordan kommer man ind i samtalen ?
ForumindlægHej, jeg har styr på Fysik/kemi! men mit endelige problem har altid været kommunikation. Hvordan skal jeg ligesom præsentere emnet ? - Bare skriv lidt i stikordsform. F.eks hvis jeg trak syre og baser ? -
Hjælp fysik eksamen imorgen.
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket eksamensspørgsmål i fysik, og skal op imorgen og mit spørgsmål lyder: "Giv en kort præsentation af hvad vi forstår ved de naturvidenskabelige verdenbilleder og beskriv eksempler på de spørgsmål de skal besvare" Hvad kan jeg komme ind på? På forhånd tak for hj... -
fysik c eksamen haster(((((:
ForumindlægHej, er der nogle venlige sjæle der kan uddybe nogle begreber? energi: nyttevirkning? ved bare det er den del af energien der ikke går tabt i omdannelsen ish, men generelt er jeg i tvivl om hvor meget jeg skal sige er energikvalitet lidt det samme som specifik varmekapacitet? bølger: interfere... -
Mundtlig eksamen matematik
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet Forklar hvordan man konstruerer en lineær model ud fra en vilkårlig mængde af tal-par ved hjælp af regression, definer herunder egenskaben mindste kvadratsum. Begrund den ræsonnementskæde der bruges til at vurdere en regressionsmodels anvendelighed, understøt herunder ...
