Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 18201 til 18220 af 36230
-
eksamenssæt
ForumindlægHej SP. Nogen der har været oppe til en spansk skriftlig eksamen i 2014? Skal lave en opgave til den, og vil virkelig gerne have lidt inspiration til den. Håber en eller anden vil hjælpe :) Tak på forhånd -
hjælp haster, SRO
ForumindlægHello :D dejlige mennesker. Nu skal i hører. Jeg skal skrive et resume af min opgave på spansk. har brug for en hånd: noget hjælp over msn, whatever. Tobias -
Førnutid, benægtelser.
ForumindlægHej SP, sidder med en mindre opgave i spansk hvori der er 40 spørgsmål, på spansk og dansk, som henholdsvis skal oversættes til dansk og spansk, samt svares på, på spansk. Men sidder fast i mine besvarelser da jeg er i tvivl om hvor benægtelserne skal placeres. F.eks. 1)Has estado alguna ve... -
Oversæt: termokande
ForumindlægHej alle, håber I kan hjælpe mig med at skrive 'termokande' på spansk. Jeg kan ikke slå ordet op i ordbogen - den kender ikke engang til termo. Mvh. Birthe -
méxico og USA
ForumindlægHej Jeg har i dag trukket til spansk eksamen og har trukket emnet "México" ville i den forbindelse høre om der er nogen som sidder med nogle gode problemstillinger der muligvis ville være relevante at snakke om? -
Oversættelse
ForumindlægI dag har Enrique mødt ham i byens centrum. Han kørte på motorcykel fra Sevilla. Hans ven Pedro ville gerne købe den. Det var godt vejr i byen. Hvad er disse sætninger på spansk? -
Passiv
ForumindlægHej . jeg har store problemer med at oversætte "De risikerer at miste livet, solgt som slave eller blive berøvet deres ejendele" til spansk ! Nogen, der kan ? -
endelser
ForumindlægOversættelse fra dansk til spansk En smuk dreng = Un Chico guapa Da chico er maskulinum, skal guapa så ende med o ? så den kommer til at hedde "Un Chico guapo" ???? -
La narcocultura
ForumindlægHej allesammen. Ville lige høre om nogen af jer skulle ligge inde med et referat eller noget som helst om enten artikelen "10 anos sin Escobar" eller bare noget om escobar på spansk? -
Et lille ja/nej spørgsmål
ForumindlægHej, Når man skal sige "Jeg har set..." på spansk ikke ? Hedder det så "He vido" ? PS. Dog hvis det er forkert så vær venlig at skrive hvordan man siger det :D -
kan man komme i gymnasiet hvis man for 00
Forumindlægjeg er blevet egnet til gym og er kommet ind, men fik 00 i tysk. jeg skal ikke have tysk i gym jeg skal have spansk. er jeg stædig kommet ind på gymniaset eller skal jeg finde noget andet?? -
Hurtig rettelse
ForumindlægHej jeg har lavet en spansk opgave som jeg meget gerne vil have tjekket igennem. Det er korte sætninger og tal. Opgaven er vedlagt. Håber der er nogen der vil tjekke den igennem. På forhånd tak. -
Hjælp - oversæt
ForumindlægHej jeg har lavet en oversættelse om at lave planer, men jeg er virkelig i tvivl om om det er rigtigt. Specielt de steder hvor jeg bruger de spanske ugedage. Den er meget kort! Er der ikke en der vil tjekke det igennem? -
Oversættelse!!
ForumindlægHej. Sidder og har problemer med følgende sætninger som skal oversættes fra dansk til spansk. Det er ikke godt vejr i dag. I går har det været dårligt vejr. Det har været overskyet. Hjælp vil blive meget værdsat! På forhånd tak. -
Rette min stil?
ForumindlægNogen som har mod på at rette min spansk stil på 150 ord? :) Sender den privat. Ha' en go' aften :-D -
En Vivo bøger købes
ForumindlægHej Jeg er meget interesseret i at købe spansk bøgerne "EN VIVO" brugt. Både teksbog og øvebog og evt. CD med lytteøvelser. sms gerne. tlf. 26848745 -
Afl
ForumindlægGodaften folkens. Kunne en rar sjæl blandt jer evt. tjekke og rette min spansk aflevering? Det er ikke mere end 147 ord. Det ville virkelig glæde mig. -
perfektum
ForumindlægHej derude Jeg har et spørgsmål ift. spansk. Hvordan skriver man disse sætninger om til perfektum Preparo el desayuno Hablamos espanol la familia vive en Madrid På forhånd tak -
Pans labyrint
ForumindlægHej alle sammen. Sidder med en spansk opgave om filmen "Pans labyrint", jeg skal finde magiske elemnter i filmen. ¿¿Nogen der kan hjælpe?? -
Se llama i førnutid
ForumindlægHej :) Jeg er ved at lave spansk - men er blevet i tvivl om hvordan man sætter "Se llama Juan" i førnutid? Kan det passe at det er "Ha llamado Juan"? Tak på forhånd
