Søgning på: Andet. Resultater: 18221 til 18240 af 91205
  • Statistik over medier

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger noget statistik over mediernes dækning af influenza A (svineinfluenza). Her der nogle der ved hvor jeg kan få fat i det? Mvh. Anders
  • Reducere

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er dårlig til at reducere :S. Findes der nogle regler som kan bruges, eller andet som ku bruges. Ved at kvadratsætningerne kan bruges. hvad ellers ?
  • Reducering med dividere

    Forumindlæg
    (18x+2)/(4y)-(5x-1)/(3y) Hvordan løser man denne. ved hvordan man reducere med alt andet end dividere så hvis i lige vil forklare mig hvad man skal når man reducere sådan en her med divideret ville jeg være meget taknemmelig.
  • Grammatik - hvor er fejlen?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan finde en grammatisk fejl i denne sætning?: For developing countries, the tourism is both an oppertunity and a potential problem Er det kommaet?
  • Skriftlig dansk eksamen 24-05-13

    Forumindlæg
    Hej. Jeg var oppe til skriftlig dansk enksamen den anden dag og er noget i tvivl om, hvordan det er gået. Er der nogle der er kvalificerede til at bedømme den? I så fald ville det være fantastisk. Mvh
  • x^2+6x+a=0

    Forumindlæg
    Den ene rod i x^2+6x+a=0 er -2. Bestem a og den anden rod. Forstår ikke helt hvordan jeg skal løse denne opgave? Nogen der kunne give lidt hjælp?
  • can, cant?

    Forumindlæg
    Hvad hun/han må og hvad hun/han ikke What she/he can and what she/he can't do er det rigtig oversættet til engelsk ?
  • VIGTIGT: HJÆLP

    Forumindlæg
    HAR OPRETTET TO INDLÆG, MEN INGEN HAR SVARET. PLEASE EN ELLER ANDEN, TAG ET KIG PÅ DEM: 1) Reaktion med natriumcarbonat . 2) Anfør mulig struktur . Begge er naturligvis under kemiA
  • Analyse -arbejde til alle

    Forumindlæg
    Hey, ja det er fordi jeg er ved at lave en analyse af arbejde til alle - Ander bodelsen -Og ville høre om der ikke er nogle der kunne hjæpe mig lidt med noget fortolkning, og fortælle mig hvilken fortæller type det er?:)
  • Reaktionsorden

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælp mig med nogle kemi opgave jeg har vedhæftet jeg har svært ved at besteme om reaktionen er 1 eller anden orden:-S på forhånd tak
  • Synopsen + fremlæggelse?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal til AT eksamen og bliver i tvivl om noget.. Skal fremlæggelsen lige meget det der står i synopsen, jeg har de samme problemstillinger, men har måske lagt mere vægt på noget andet i en af problemstillinger, er det dumt?
  • CITY LIFE?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal på fredag finde en artikel, sang, tekst eller andet, som beskriver city life? Nogen der har nogle gode de har lyst til at dele? Knus Tanja!
  • procent...

    Forumindlæg
    ok.... måske er det meget basalt men kan virkelig ikke tænke mig om... første gang har jeg et udbytte på 80 % anden gang er udbyttet på 75 % hvad bliver udbyttet efter 7 runder..???
  • Søger efter et bestemt ord....

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger efter et ord, hvis definition går ud på, at "en handling udløser en anden handling". Håber I forstår min søgen? Vh. Yow!
  • HJÆLP - kemi - tager kun 2 sek.!! :)

    Forumindlæg
    Intermolekylære bindninger: Kan nogen hjælpe? :) forklar hvorfor en alkan med et lige antal C alt andet lige vil have et smeltepunkt der er større end en alkan med et ulige antal C?
  • Hjælp: MMS på Iphone 3g

    Forumindlæg
    Hej Jeg har Iphone 3g, men kan ikke sende mms beskeder. Det er noget med at hente et software et eller andet på Itunes, er der eksperter inden for dette område som kan guide mig???
  • reaktionsmekanisme

    Forumindlæg
    Der er et indlæg i studieportalen, som jeg ikke forstår helt: https://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=279623 Hvorfor NH2- er nucleopfil og ikke OH- og generelt hvordan finder man ud af om et stof er mere nukleofil en den andet???
  • Nogen der gerne vil se på min rapport pleaasee ! :D

    Forumindlæg
    Har skrevet en rapport i biologi om dissektion af hjerte og lunger af et lam, håber en eller anden vil se lidt på den :D da jeg altid plejer at få 4 vil gerne højere op :P
  • begrebet ekstremsport?

    Forumindlæg
    Hej alle :) jeg mangler noget indspiration og nogle forskellige vinkler på begrebet ekstremsport :) hvordan vil i definere begrebet "ekstremsport"? hvis i har nogle links eller andet indspiration kunne det også være lækkert :) på forhånd mange mange tak!!
  • Dansk til Tysk oversættelse (Rettelse)

    Forumindlæg
    Som overskriften giver udtryk for. Er der en eller anden kigge på min oversættelse og evt. rette fejlene? (7 korte linjer) Hvis du skulle være så sød og have tid til det, så skriv lige en besked til min indbakke.