Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 18241 til 18260 af 35145
-
Fysik, ioniseringsenergi
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til eksamen på tirsdag. Jeg vil meget gerne vide hvordan man beregner ioniseringsenergien af et fx. hydrogenatom hvor energien i grundtilstanden er 13,6eV? -
Sammenhængen mellem lineære funktioner og ligefrem proportionalitet
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at forklare sammenhængen mellem lineære funktioner og ligefrem proportionalitet. Håber nogle kan hjælp, da jeg skal til matematik eksamen :)) -
differentialregning
Forumindlæghvordan giver man en difinition en af differentialkvotient.. og hvad vil det sige at funktionen er differentiabel i xo. det vil være en stor hjælp da jeg skal op til eksamen meget snart.. -
Emner
ForumindlægHeej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s -
Layout
ForumindlægHej hvis man kommer til at bruge 2,0 linjeafstand og man skal bruge 1,5 tror I at man vil dumpe sin eksam på grund af det? -
stolthed af Glenn Ringtved
Forumindlæghey. jeg er i gang med at lave en analyse af stolthed til min eksame. jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe med den. -
Noter til Kristendombog: Liv og Religion 9
ForumindlægSkal i gang med at læse op til eksamen, og ville bare vide om der var nogle som har nogle noter til bogen (Liv og Religion 9) På forhånd tak:) -
Borgmester Hoeck og Hustru?
ForumindlægHej søde mennesker, er der nogen som har haft om Borgmester Hoeck og Hustru? Jeg skal bruge det til min eksame, eller gode noter til den.. Need help! -
Mangler øvelsesark fra 8. klasse (Ny Prisma Fysik) HASTER!
ForumindlægHej. Jeg mangler øvelsesark 8.12, 8.13, 8.14, 8.15, 8.16 og 8.21 Skal snart op til eksammen! HASTER! På forhånd tak. -
Sandsynlighedsfunktion
ForumindlægHeysan. Vi sidder og læser til matematik eksamen. Kan nogle forklare (på børnevenligt sprog) hvad en sandsynlighedsfunktion er? Hilsen Signe og Maria -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
HJÆLP.
ForumindlægHej. skal til eksamen i EP, og skal lave en handlingslinje/spændingskurve over romanen en skidt knægt af bent vinn nielsen. nogen der har sådan en liggende? -
fejlsætninger
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde ulavede eksamens opgaver til engelsk A. delprøve et vel at mærke. På forhånd tak fra vridsløse.. -
Bestået eller dumpet på STX
ForumindlægHvis det samlede vægtede gennemsnit for årskarakterer er bestået og det vægtede gennemsnit for eksamen er dumpet, men samlet for begge er man bestået. Er man så bestået? Lene -
Englesk Mundtlig - "A man with a problem"
ForumindlægJeg mangler en engelsk tekst til den mundtlige eksamen og kan bare ikke finde den nogle steder. Tænkte på om der er nogle som ved hvor jeg kan finde den :)!? På forhånd tak. -
Statestik og regression
ForumindlægHej, har et spørgsmål jeg skal forberede mig på til mundtlig eksamen. Håber I vil hjælpe mig med det! Beskriv ved hjælp af eksempler brugen at statistik og regression til behandling af data. -
Sechzehn Jahre - DANSK RESUME
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad Sechzehn Jahre af Erich Junge handler om? Vil gerne genopfriske hukommelsen til den kommende 3.g eksame! -
Rettelse af AT synopsis
ForumindlægJeg skal op til AT eksamen på torsdag, og det kunne være rart at få noget kritik til den. Er der nogen der vil kigge den igennem og sige hvad der er godt og dårligt?? -
hjælp til rettelse af AT synopsis??
ForumindlægEr der nogen der vil se min AT synopsis og komme med kritik?? skal op til AT eksamen på torsdag og det ville være rigtig fedt med hjælp -
hjælllp telefon
Forumindlæghej er der nogen her som har skrevet om telefonen og har en kilde, udtalelse, eller skrivelse af en art om telefonen? det vil jeg ku bruge virkelig meget til min At eksamen
