Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18241 til 18260 af 60468
-
Huen?
ForumindlægSpørgsmål: Med eksempelvis et eksamensgennemsnit på 2,9 forløblig og én mundtlig eksamen tilbage - som man måske får -3 eller 00 i - bliver man så studenter? -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Regnskabsanalyse af Lagkagehuset - Er de i stand til at ekspandere?
ForumindlægHey alle Sidder og skal vurdere om Lagkagehuset er i stand til at ekspandere ud fra en analyse af regnskabet fra hhv. 2009 og 2010 - men er i tvivl om hva jeg ska kigge efter... Har beregnet flg nøgletal hvis det ka hjælpe AG 2010: 9,9 2009: 21,7 OG 2010: 8,4 2009: 17,9 AOH 2010: 1,18 ... -
Hvordan?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan man skal regne sit gennemsnit ud? -
Oversættelse af “pis mig i øret”
ForumindlægEr der et udtryk på engelsk som svarer til det danske “pis mig i øret”? -
Hjælp til at vælge!
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal i 9'ende klasse efter sommerferien, og re derfor begyndt at tænke over valg af gymnasium og sådan, da der jo ikke er så lang tid til. Jeg er bare så meget i tvivl, om hvad jeg vil. Jeg har længe tænkt at jeg vil på HHX, men er begyndt at komme lidt i tvivl. Jeg elsker da... -
Hej jeg skal op til kemi c eksamen imorgen. Kan i hjælpe mig med at løse denne opgave og hvordan finder jeg n?
ForumindlægJeg har 2,173 g KMno4 og 30,00 masse i % og densitet 10149 g/mol Anfør fasebetegnelser i ovenstående reaktions skema 2KMnO4 + 16 HCl ---> 2 MnCl + 2 KCl + 5 Cl2 + 8 H2O 2KMnO4(s) + 16 HCl(aq) ---> 2 MnCl(aq) + 2 KCl(aq) + 5 Cl2(g) + 8 H2O(i) -
universet
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksame og tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde noget om disse underemner: Afstande i universet Universets udviddelse Hubble loven Det kosmologiske princip -
dansk eksamenssæt fra 2009 ..
ForumindlægEr der nogen som vil fortæl mig hvad de forskellige stile fra dansk eksamen hedder i sommers .. -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
Eksempel på SRO?
ForumindlægHey er lige gået i gang med min SRO i Samfundsfag og Psykologi. Har nogle af jer evt. et eksempel på en SRO. Det behøver nødvendigvis ikke være i begge fag, det er mere for at se opsætningen? :-) -
løsning til opgavesættet
Forumindlægnogen der har eller ved om løsningerne findes til netop dette sæt http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MATn_A.ashx har kigget på studienet men der var intet -
Øvelseshæfte mat a
ForumindlægNogle som ved hvor man kan finde øvelseshæfte henne? -
hvilken fag/hvor mange og vilken sværhed.
Forumindlæghejsa jeg er 16 og tænker på at tage på gymnasiet efter sommer (istedet for 10 klasse også HF). jeg ved godt hvad jeg vil efter Gymnasiet. der vil jeg gerne på ITU. har så været inde og kigge på de forskellige krav osv. kan se at man skal have engelsk, og matematik på B niveau for at kunne komm... -
National defence.
ForumindlægHey! Jeg skal op til mundtlig engelsk her onsdag, og sidder og forbereder mig. Jeg er lige rendt ind i emnet Gun Pilotics in the US. og skal forklare hvad National defence er. Er der en kærlig sjæl der vil hjælpe? -
Fransk eksamensopgave fra 2011?
ForumindlægHej SP Jeg skal til terminsprøve i morgen i STX Fransk A Af den grund ville jeg høre om nogen af jer ligger inde med nogle stile fra 2011 eller 2010 - eller bare navnet. Vil gerne undersøge emnerne lidt inden Håber I kan hjælpe mig :-) -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
ungdomsuddanelse
Forumindlæghey er lige blevet færdig med min FSA og har fået 8,16 i gennemsnit. jeg er ikke så stolt over min karekter selvom det er det højeste jeg nogen sinde har fået. jeg i den tvivl om at det var det rigtige at vælge Gymnasiet istedet for HTX ??? jeg har valgt linjen MAT A, Fys B, Kem c jeg ville g... -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Noter til matematik på C niveau?
ForumindlægHej Studieportalen Er der om nogen som muligvis har noter til matematik på C niveau (Gerne HHX, dog er STX, HTX og HF ok) Tak på forhånd.
