Søgning på: fysik a stx. Resultater: 18261 til 18280 af 154719
  • Pre-university quialifications?

    Forumindlæg
    Ja, mit spørgsmål er: Hvis der står man skal have pre-university quialifications for at få et job, hvad betyder det så? Betyder det bare at man skal have en gymnasiel uddannelse (stx, htx osv.)?
  • Fuldt pensum

    Forumindlæg
    Hej hej. Er der nogle der ved hvordan det fungere med ens årskarakterer når man skal op i fuldt pensum her i år 2010 på stx? Er det sådan at de bliver erstattet med den karakter man får til eksamen? Mvh
  • skritflig engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle her på studieportalen. Jeg skal snart op i skriftlig engelsk B eksamen (stx), og vil derfor høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg bør forberede mig? Mvh 2000milo
  • Forberedelse til fransk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre, om der er nogle, som ligger inde med nogle gode råd om, hvordan man forbereder sig optimalt til mundtlig fransk eksamen (STX)? Finder det lidt udoverskueligt med alle de papirer´nemlig.. Tak på forhånd!
  • Lav gennemsnit :(

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har en rigtig lav gennemsnit (2,6) STX.. Mit spørgsmål er, om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, selvom mit gennemsnit er så lav?
  • Lærervikar

    Forumindlæg
    Hej, Tager folkeskoler stadig imod ansøgninger fra personer som mig, der er 19 år og netop har gennemført en STX uddannelse? Og i så fald, vil det være bedste at sende en ansøgning eller at møde op på skolen? Mange tak!
  • Hvordan får man 10/12 i idræt C-niveau?

    Forumindlæg
    Hej SP Ja, som man kan se på overskriften: hvordan får man 10/12 i idræt på C-niveau på gymnasiet (STX)? Er det muligt for en ikke-atletisk person at gøre det? Hilsen Aspiranten
  • Anbefalet gymnasie ? please hjælp

    Forumindlæg
    Heej alle sammen.. Jeg er i krise, har svært ved at finde den rette gymnasie ka i anbefale en god gymnasie som både indeholder god lærering og hvor det er socialt godt. (stx) taak :)
  • HASTER- Hjælp stats.

    Forumindlæg
    HEJ. er der ingen der kan hjælpe mig i gang med opgave 9 i linket? HASTER skal afleveres http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Fagenes%20sider/Matematik/100823_vejl_eksamensopg_stx_vers_2.ashx
  • gode gymnasier i kbh ...

    Forumindlæg
    hej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;)
  • elevtimer?

    Forumindlæg
    Jeg har gået på STX i snart 1 år, men har mærkeligt nok endnu ikke forstået hvad der menes med 3 elevtimer, 5 elevtimer osv. Kan nogen af jer hjælpe lidt? :)
  • Engelsk - meget vigtig

    Forumindlæg
    Jeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster
  • Økologi rapport

    Forumindlæg
    Energiomdannelse og transport i et økosystem. NOGLE DER HAR LAVET ET FORSØG OM HVOR MEGET HAVREGRYN MELORME OPTAGER. Med henblik på økosystemet, økologisk effetivitet. skal skrive rapport i 1g, stx.. Hjææælp! :) Tak på forhånd!
  • DHO

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan komme med gode råd til at læse op til sin dho på stx? Jeg er nemlig ikke sikker hvordan man kan øve sig, så man ikke får dårlig karakter
  • Fag mangler under kategori!

    Forumindlæg
    Goddag. Det "nye" fag på STX, bioteknologi, findes ikke under kategorier? Dette er en skam, da de fleste gymnasier har dette fag som en linje. Håber der bliver rettet op på dette. MVH Biotek.-eleven
  • Undervisning i sommerferien?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal på stx næste skoleår og der er nogen ting jeg gange vil forbedre, kender i et sted hvor man evt. kunne få undervisning eller hjælp på nettet. Er der eventuelt nogen kursuser eller ligende? Tak på forhånd
  • Andengradspolynomier og uligheder

    Forumindlæg
    hej guys. Jeg skal til matematik eksamen i 1.g på STX, og på en af mine dispositioner står der at jeg skal forklare hvornår man kan bruge et andengradspolynomium og en andengradsulighed i den virkelig verden. er der nogen der har en idé til det?
  • mat b bøger fra turbokursus til salg

    Forumindlæg
    Hej Vidste ikke rigtigt hvor dette skulle placeres, men here goes. I forbindelse med et tidligere turbokursus i matematik B på DTU, har jeg fire bøger ( 2 grundbøger og 2 opgavebøger) til salg for samlet 600 kr., som er halv pris. Der er tale om følgende bøger: (grundbøger) - "STX, MAT A1&qu...
  • Lektier, opgaver- hvordan holder man styrer på det?

    Forumindlæg
    hej jeg er lige startet på stx, og jeg ved ikke hvordan jeg skal holde styre på lektier og sådan noget, hvad gøre i har i en lektiebog el. et smart program til computeren? tak på forhånd
  • "SRP" BIOLOGI og HISTORIE eller IDRÆT

    Forumindlæg
    Hej :) jeg går på Skive Stx og har valgt Biologi + Idræt eller historie.. kender i måske en som har tidligere skrevet "SRP" om det? mangler lidt inspiration.. Skriv gerne i min Indbakke ..