Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 18261 til 18280 af 145363
-
Eksamen
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. Jeg trak velfærd og Økonomi. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, problemformulering/problemstilling, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle gode ideer ? jeg har fået 10 bilag ; De gamle truer os alle, velfærds... -
Hvilke afsætningsmodeller kan jeg bruge i min SRO?
ForumindlægHejsa, jeg er igang med at skrive SRO og jeg syntes det er lidt uklart hvilke afsætningsmodeller jeg kan bruge når det kommer til analyse af et lands konkurrenceevne. Min problemformulering lyder følgende: 1. Redegør for udviklingen i den Tyrkiske økonomi gennem de seneste 20 år. 2. Analyser h... -
Trigonometri
ForumindlægHvordan løses denne opgave? -
titrering af myreyre
ForumindlægHej, Jeg sidder med samme eksamenssæt som denne herre: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1603162#1603187 Og forsøger at udføre stort set samme opgave, blot med tilsætning af 25 fremfor 50ml NaOH: 50 ml opløsning af 0,15 M myresyre titreres med 0,15 M NaOH pK a for myresyre ... -
Hvordan henviser man til en henvisning?
ForumindlægHej alle. Jeg håber, der er nogen, som kan hjælpe. I øjeblikket læser jeg materiale til mit studieretningsprojekt og støder naturligvis derfor ofte på relevante passager eller sætninger, som jeg ønsker at argumentere ud fra i selve opgaven. Men hvad gør man, når det, man vil argumentere ud fra, ... -
Lineære funktioner
ForumindlægHej alle Jeg har lavet opgaverne men har brug for en facitliste til opgave E . -
Matematik - Renter - plzz hjælp mig ):
ForumindlægHej alle sammen. Jeg håber i kan hjælpe mig med nogle af opgaverne. Jeg kan overhovedet ikke finde ud af hvordan jeg skal regne dem ud. Opgaverne 1 - På din fødselsdag, d. 01.01., sætter du 3.000 ind på en konto med 3,5 % i rente. A. Hvor meget får du i rente 31. december? B. Hvor mange dag... -
Maj 1997
ForumindlægJeg har nogle problemer med opgave 3 fra eksamenssættet Maj 1997.. Det drejer sig om opgave d, er der nogen der kan hjælpe mig med den? Jeg skal beregne indholdet af chlorofyl og caroten.. og angive det i mg/100 g.. Jeg skal benytte en graf til det. Det jeg ved:Der bruges en 11,24 g blanding.Der... -
Vampire workers? Nogen der har den?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ved at skrive min engeksl opgave, som består af fire seperate opgaver til teksten, Vampire Workers bitten by good life. Er der nogen af jer, der har lavet opgaverne, som vil uploade dem i ''opgaver''? Jeg kan ikke finde nogle opgaver derinde :) Venlig h... -
Osmotisk tryk.
ForumindlægJeg har bioteknologi, og har fået et problem med en opgave. Det omhandler opgaven nedenunder afdeling B. Opgaven kan ses her: [Link] -
Skriftlig engelsk eksamen 2013 - Klage?
ForumindlægHej, jeg var en smule skuffet, da jeg fik 7 for min skriftlige engelsk eksamen på B-niveau, da jeg gennem hele gymnasietiden har fået 12 i skriftlig engelsk. Derfor skrev jeg til min engelsklærer og hun mente også, at den var blevet meget hårdt bedømt, da min første delprøve var næsten fejlfri ... -
La amistad - rettelse bedes
Forumindlægopgaven er vedhæftet -
HJÆLP!!
ForumindlægHvordan laver man denne opgaver? -
hjælp til tangent regning
Forumindlægopgaven er lagt ind. -
sandsynlighed og vektore
Forumindlæger der en der forstår denne opgave ? -
Udregning af sider og vinkler i trekant
ForumindlægHar vedlagt opgave:) -
Hæmoglobin C
ForumindlægHej alle. Jeg sidder her midt i juleferien og har fået opgaven hæmaglobin c som er fra en eksamensopgave. Jeg sidder og skal besvare spørgsmålet "hvilken mutation kan føre til dannelse af hæmaglobin c". Der er udskiftet to baser for at udskifte aminosyren Glutamin til Lysin. Mit spørgsm... -
Facitliste
ForumindlægHey. Jeg går på HTX, og vores lærer kopiere hele tiden fra en bo der hedder noget med htx matematikbog eller sådan noget. (Det er den hvor opgaverne hedder fks 342.3) Hvis der er nogen der har et link til facitlisten eller har en og gider til at scanne den ind ville jeg blive meget glad. -
Vektorer i planen - Lidt hjælp...
ForumindlægHej,Mangler lige lidt hjælp til A+ matematik:Opgaven lyder: Tegn en regulær sekskant. For hver par af vinkelspidser P og Q betragter vi vektorerne (PQ) og (QP) (Vektorer)Hvor mange forskellige vektorer kan dannes? Dette har jeg fået til 18!Men så kommer det jeg ikke kan finde ud af: Beregn længde... -
Nutidens sko??
ForumindlægHejsa Jeg tænkte om der var nogle der lå inde med en IT opgave som hedder "Nutidens sko" Niveau C og D Der handler om Mette og hendes sko butik, og den indeholder - database, nyhedsbreve, nyt IT system, Brugerfalder, Leavitts model, Lan-net, og websteder. MVH dandy81
