Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18281 til 18300 af 42938
  • engelsk skr. noter

    Forumindlæg
    Hej! så er det min afsluttende skriftlig eksamen i morgen, men har desværre fuldkommen glemt at spørge en lære vdr. nogle noter jeg har brugt gennem årene. Jeg har gjort brug af et PDF kompendie over grammatik regler som forklarer mere eller mindre alt jeg har skulle vide fra A-B. Den er dog ik...
  • Das Leben

    Forumindlæg
    Hejsa.. Dette digt er blevet opgivet til min mundtlige tyskeksamen, men har bare ingen notater, - så er på ret bar bund!Hvis en af jer har nogen notater ville jeg blive lykkelig.. Eller måske bare et par guldkorn til hvad det handler om/hvordan jeg skal gribe det an? - Alt kan bruges!!Das LebenDi...
  • 5 A fag?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke...
  • Skriv dit yndlingscitat/yndlingsordsprog!

    Forumindlæg
    Hejsa!Jeg har om citater og ordsprog i dansk og vil meget gerne høre dit yndlingscitat eller yndlingsordsprog. Du må gerne komme med din helt egen version eller ændre lidt på et originalt.Fyr løs! :-)
  • Hjælp til hurtig oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan siger man dette på fransk:- Jeg vil gerne snakke/fortælle om en tekst vi tidligere har læst...- Og så er der også en anden tekst jeg vil snakke om som hedder...TAK
  • hjælp til kort oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været i tvivil om hvordan man oversætter: "at få karaktere" på fransk, skal man bruge verbet avoir eller obtenir??
  • at have?

    Forumindlæg
    Hvordan oversætter jeg "at have" til fransk i sætningen "de synes ikke at have mange rettigheder"?
  • Historie!!!!

    Forumindlæg
    hey hey...sidder lige og læser lidt om den franske revolution.. der dúkkede lige et ord op "emigranter".. hvad menes med det?? mange takpå forhånd.~Molly~
  • franskeksamen

    Forumindlæg
    hvad må man have med til forberedelsen til fransk og til selve eksaminationen? må man have gloser med til sit stykke til selve eksaminationen?
  • Chronique de dèrive douce

    Forumindlæg
    Hejsa, hvis der er nogen som har eller kan lave et resume af "Chronique de la dèrive douce" ville det være til stor hjælp, skal op i fransk imorgen ;P
  • Hjælp til enkelte formuleringer!

    Forumindlæg
    Nogen der kan oversætte følgende på fransk?"vi skal til at læse" "den blev opdaget af"Mvh. Smizze
  • Martin Guerre

    Forumindlæg
    HALLO :D Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider eller opgaver herinde om den franske renaissancefilm " Martin Guerre".????
  • Indledning SSO... HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej...Jeg skriver SSO i fransk, og kom i tvivl om hvad der egentlig skal stå i indledningen... Skal man præsentere værket, eller skal man præsentere selve ens opgave...?Hjælp
  • Verber

    Forumindlæg
    Refleksive verber har jeg om.. og skal oversætte denne sætningMorer du dig? til fransk med refleksive verber.. hvordan gør jeg? og hvilke regler..
  • Substantiverede adjektiver

    Forumindlæg
    Hej alle, hvordan laver man substantiverede adjektiver på fransk altsåadjektiver som fungerer som substantiver?hvordan siger man "det perfekte"?!på forhånd takmvh Peter
  • Hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogen der ved hvordan man siger I københavn på fransk? Bruger man Au copenhague eller à copehague ? På forhånd tak for hjælpen:)
  • Hjælp til at forstå tekst.

    Forumindlæg
    Hej allesammen Er der en venlig sjæl, der er kyndig i fransk og som kan hjælpe mig med at oversætte en kort besked? Med venlig hilsen Angelica.
  • hvordan siger man..

    Forumindlæg
    hvordan kan man oversætte den danske sætning: "man forhindre sit land i at være frit" til fransk?
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak
  • Hvordan foregår det?

    Forumindlæg
    Hejskal op i fransk her på mandag som sidste fag og var egentlig bare i tvivl om man begynder med ekstemporal teksten eller med det opgivede?