Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18281 til 18300 af 45491
  • Rettelse af stil

    Forumindlæg
    Hey Alle En flink person, der har meget erfaring inden for tysk sprog, der vil prøve at rette en opgave i dag. En lille sjov opgave på 250 ord. Skriv i indbakke (-:
  • Halveringtid

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med et lille problem. Jeg skal beregne halveringstiden af uran 238 til sekunder. Den opgivne halveringstid er 4,47 milliarder år! Hvordan skal jeg omregne det? HJÆLP!
  • Emne valg til en opgave

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. skal til og skrive faglig dokumentation i dansk. Hovede emnet hedder Danmark. Så skal finde ud af hvad der værd at skrive om her i lille danmark. Nogle der har nogle ideer ? Tak
  • Reducering hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille problem med noget reducering, jeg håber at i kan hjælpe mig! :) Det er det her jeg skal reducere: 2(a-b)^2 - 2b(b-a) På forhånd tak :-))
  • dansk

    Forumindlæg
    Hejsa..Er der nogle der har skrevet en stil om "Fuglene" af Christian Kampmann? Sidder lidt og døjer med budskabet, kan ikke rigtigt finde ud af det. Er der nogle der kan give mig et lille hint?
  • Abuela tekst :D

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har haft en tekst om "den lille rødhætte" engang i hhx 2. år!!Jeg skal skrive teksten videre, er der nogle der har sådan en liggende??på forhånd takhilsen dk
  • Rette en tysk stil? Meget vigtigt.

    Forumindlæg
    Det er en kort lille stil på en halv side på tysk som jeg meget gerne vil have rettet, hvis i er interesseret i at rette den kan jeg sende den til jeres indbakke :-)
  • Induktion af vekselstrøm

    Forumindlæg
    Halløjsa Jeg har skrevet en lille sides penge om dannelsen af vekselstrøm (med billede) og jeg tænkte på om der ikke er en, der har lyst til lige at skimme det igennem for at se om det er helt forkert?
  • Retvinklede trekanter

    Forumindlæg
    Opgave beskrivelse: Store A= 55,2 grader Store C=90 grader lille b= 57,2 meter Hvor højt er tårnet? Nogen som kan hjælpe mig :(
  • Monsunen?

    Forumindlæg
    Hej med jer! :) Jeg har et lille problem med min geografi rapport om Indien, i de papire som jeg har fået står der en masse om monsunen, hvad hytten er dog det? Wickipedia siger intet om det :/
  • vinkel

    Forumindlæg
    Hey :D Hvad er det man gør når man skal bestemme en vinkel mellem a (en plan) og en sideflade kaldet, fx ABC. Vil bare have en lille forklaring så jeg kan komme i gang med en opgave.
  • Kemi..pH

    Forumindlæg
    Håber en kan hjælpe med denne lille opg.20mL 2M NH3(aq) blandes med 0,5g NH4Cl i en 100mL målekolbe. Der fyldes vand til mærket. Beregn blandingens pH.På forhånd tak : )
  • acceleration

    Forumindlæg
    En som vil hjælpe mig med denne lille opg.En bil starter fra hvile med accelerationen 1,8m/s21. Hvad er hastigheden efter 10sek?2. Hvor langt har bilen kørt efter de første 10 sek?PÅ forhånd tak : )
  • Blodtypebestemmelse

    Forumindlæg
    Hej med jer,Jeg har for en gangs skyld et ganske let spørgsmål..Hvad hedder det "blodtypebestemmelses-kort" man bruger til at bestemme sin blodtype??Lille, men vigtig detalje ;-)
  • Wied

    Forumindlæg
    Hejsa!Er der nogle der har læst "kyddet" af Gustav Wied? Er noget i tvilv om, hvad det er han vil sige med denne novelle..Nogle der kan give et lille hint?
  • HASTER

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ;-) skal skrive en lille referat af ROSA PARKS på engelsk. jeg fatter ikke historien, selvom jeg har læst den 3 gang. nogen der kan hjælpe mig med det? :)
  • pH - hjælp!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal beregne pH for den vandige opløsning 50mL NH4Cl + 25mL NaOH.... Jeg har siddet og knoklet med det i en time nu, og vil meget gerne have et lille hint!På forhånd tak!
  • Skråt kast - energibevarelse

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der vil se en meget lille opgave igennem (0,5 s) vedrørende energibevarelse ved et skråtkast plz. Jeg er ikke sikker på at jeg har gjort det rigtigt, og den skal afleveres om 3 timer :(
  • hjælp til portugisisk??

    Forumindlæg
    Hejsan. Jeg har brug for hjælp til at oversætte en lille text på 5-6 linjer til portugisisk. Er her nogle portugisere eller nogen der kan tale portugisisk som kan hjælpe? :)
  • Parabel

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe mig med en lille opgave ?En parabel har ligning y=x^2+bx+3, hvor b er et tal.Bestem de b, for hvilke parablen har to skæringspunkter med førsteaksen.