Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 18301 til 18320 af 33566
-
TI-89 søges! Hurtigt!
ForumindlægHej, Jeg søger en TI-89 / TI-89 Titanium til matematik på A. Er villig til at give 800-900 kr. Helst med alt tilbehør. Min mail: [email protected] -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Gennemsnitsfart
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en matematik aflevering og kan ikke helt huske hvordan man regner gennemsnitfart ud. eksempel: En bil kører 52m på 24 sekunder. Hvad er gennemsnitsfarten? gerne med udregning. Tak på forhånd :) -
Tak
ForumindlægHej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D -
Højder?
ForumindlægHvordan gør jeg..? opgaven lyder: Find højden vS i trekanten? hva kan ikke sige mere da det er fra en matematik test som vi er igang med at lave..? -
beregning af tempeaturer
ForumindlægJeg har store prøver med en matematik opgave, angående beregner om Fahrenheit og Celsius. Jeg har vedlagt en fil med opgave Håber der er nogle der kan hjælpe! -
Fysik/ mat eller his
ForumindlægHej........... Emnet til srp skal vælges til okt. jeg har matematik, fysik og historie på A-niveau. hvad synes i om emnet atombomben i fysik og historie og havd med jeres ide til emner......... -
hvad betyder dette?
ForumindlægF.eks. så står der i min matematik bog DM ]-uendelig;uendelig[ Hvis a≠1 er VM ]0;uendelig[ Hvis a=1 er VM={b} ?? hvad betyder dette? -
Reducering??(HJÆLP)!
ForumindlægHvordan reducere man det her: (a+b)-(2a+b) Og 4a*2+(3-7a) Jeg er ikke så god til matematik, så i må meget gerne forklare det på lavt niveu, hvis jeg kan kalde det det! - På forhånd tak (: -
Vektorregning + omskrivning til cirkels ligning
ForumindlægHej. Jeg har problemer med opgaver i min matematik-aflevering, og vil være glad, hvis nogen kunne hjælpe. Det drejer sig om opgaverne 2 og 4, på nedenstående link: http://peecee.dk/upload/view/134282 På forhånd tak :) -
Samme eksamensstil ?
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak -
NOTER TIL SKRIFTLIG EKSAMEN MAT STX A
ForumindlægHej allesammen, hvor kan jeg finde gode noter til MATEMATIK STX A (skriftlig eksamen)? håber i kan hjælpe, helst nogle med eksempler :D -
fremskrivningsfaktoren og vækstrate.
ForumindlægHej jeg skal lave en matematik rapport og har fået det her spørgsmål. Har lidt svært ved af formulere dette, nogen der kan hjælpe??? forklar hvad der forståes ved fremskrivningsfaktoren og vækstrate? -
SRO - betaling
ForumindlægHej alle, Jeg er villig til at betale en eller anden for at kigge, rette og derefter vurdere min SRO! Emne: radioaktivitet. Fag: fysik/matematik -
Reducer
ForumindlægHej(; jeg skal til terminsprøve i morgen og er igang med at repeterer en masse matematik. Men er gået i stå ved reducer, hvis et stykke lyder 9a-(12+6a)+3 hvad gør man? tak på forhånd(; -
lektiehjælp.
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18. -
Eksponentiel ligning
ForumindlægHej, jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik eksamen, hvor jeg skal redegøre for regneregler i forbindelse med løsning af eksponentielle ligninger. Der skulle ikke være en der kunne komme med et svar på det spørgsmål ? Det ville virkelig være en stor hjælp! -
Emneopgave
Forumindlæghej :) Jeg har emneopgave i matematik, det er en finansstil. Mit spørgsmål er: Hvordan beskriver man hvordan & hvorfor man benytter amorisationstabellen :D? Håber der er nogen der kan hjælpe :) mvh -
Det gyldne snit og malerier
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål: hvad er sammenhængen mellem matematikken og malerierne? Har I eventuelt nogle link I kan henvende mig til, jeg ved ikke rigtigt hvad svaret kan være. På forhånd tak :) -
HJÆLP
Forumindlæghjælp med dette opgave , vil gerne se regne stykket så jeg kan se hvordan jeg gør . Er ik særlig god til matematik og især ik ligninger.. x opløftet 2 - 6x = 0 ? HJÆLP
