Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18321 til 18340 af 45491
  • Simpel KEMI Spørgsmål ..

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille enkelt spørgsmål angående hvordan en substitutionsreaktion virker hurtigst, mit skud ville være at den virker hurtigst når der bliver tilført noget energi (lys). er dette korrekt?
  • Biologi

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe, og fortælle mig, hvordan cellerne opretholder den rette koncentration af Na+ og K+?Håber at der er nogen derude, der er med på en lile "hjælper" :DTusind tak på forhånd..Thomas
  • Musik + Mediefag metode

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal aflevere min AT synopsis i morgen kl 15. og jeg sidder her med et lille problem: hvad er metoderne i henholdsvis musik og mediefag? :S Mvh Lin
  • lærerig sang :)

    Forumindlæg
    her er lige en lille sjov sang om solen :) Lidt lærerig, heh.http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Why-Does-the-Sun-Shine-lyrics-They-Might-Be-Giants/F5BA299896F93F61482568B100307DEE
  • peptider

    Forumindlæg
    har lige et lille problem jeg skal opskrive en strukturformel for NH2-ala-gly-COOHog derefter NH2-ala-cys-ala-gly-val-COOHnogen der kan hjælpe ???
  • Eksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa...Er chancen for at dumpe i dansk ikke meget lille? Mener ikke jeg har hørt nogen få lavere end 6. Skal op tirsdag og har overhovedet ikke styr på det.
  • Hvad er fortolkning?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl om hvad fortolkning helt præcis er. Jeg skal lave en fortolkning af 'Den lille pige med svovlstikkerne', og hvis der er nogen der kan hjælpe mig på vej, ville det bare være super fedt!
  • omskrivning til neutral

    Forumindlæg
    jeg er blevet stillet til opgave at omskrive en lille artikel til neutral, men har altså nogle problemer med et par sætninger.... håber der er nogen der vil hjælpe
  • Menneskets adfærd - medfødt eller tillært

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået til opgave at skrive en lille rapport om menneskets adfærd - medfødt eller tilært. Så ville lige høre om i har nogle ideer, eller ved noget der kunne have lidt interesse..
  • Tornerose litterær artikel, aktantmodel?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille spørgsmål. Jeg er i gang med en litterær artikel omkring Tornerose, og jeg har tænkt på, om man kan bruge aktantmodellen? Vil det være passende at få med i sådan en opgave, eller er det mere overflødigt?
  • varmefylde

    Forumindlæg
    hej allesammen,har lige et meget lille spg. hvorfor er det en fordel at vandet har begyndelsestemperatur under stuetemp. og sluttemp. over stuetemp.fordi:loddet har nemmere ved at afgive energi?på forhånd tak
  • En der har tid til et hurtigt kig?

    Forumindlæg
    Hej:)Er der en der vil rette min dansk stil? ikke sådan noget vildt, bare et lille hurtigt kig og rette de værste kommafejl? Hvis det er så smid jeres mail så skal jeg nok sende den :)
  • Gratis kemiassistent

    Forumindlæg
    Hej alleJeg tænkte, om der var nogen, der kunne bruge et lille kemiprogram, som jeg har programmeret? I programmet kan man finde molarmasse, stofmængde, koncentration mv.Pt. findes en version 2.5 final og en 2.9 beta
  • lininger

    Forumindlæg
    Hvorfor hedder det funktionen - "f(x)"=-7x3Og hvordan kan man løse denne lille lette ligning. Jeg har besvær med at kunne dem.x=2
  • Hjælp til reducering

    Forumindlæg
    Hejsa. Har følgende reducering, som driller: (3x-4) (x-4) + (3x-4)^(i anden, altså lille 2 tal) - 4x (3x-10) Håber I kan hjælpe! :D
  • atomfysik

    Forumindlæg
    Hey..Har et lille problem med en opgave hvor jeg skal beregne den energi der skal til for at ionisere et brintatom i dem næstlaveste energitilstand..Nogle der kan hjælpe mig lidt på vej til hvad jeg skal gøre??\\\\det.dean
  • opvarmning af vand

    Forumindlæg
    Hej alle.Er der nogle der kan hjælpe mig med en lille opgave??Hvor mange kW kræver det at varme 1000L vand fra 7 grader til 80 grader på 1 time.
  • Stamfunktion af brøk

    Forumindlæg
    Hejsa. :) Jeg har et lille problem med at omskrive en almindelig brøkfunktion om til Stamfunkion. Den lyder sådan her: ∫(2-x) / (x-2) dx Søger bare lidt hints :D Tak på forhånd
  • Tendenslinje og regression

    Forumindlæg
    Hej, er løbet ind i et lille problem med en opgave, da jeg skal forklare begreberne tendenslinje og regression. Men ved ikke hvad det er, og har prøvet at lede efter det på nettet, men synes ikke det er forklaret på et forståeligt sprog for mig.
  • (a-b)^2

    Forumindlæg
    Nok en lille simpel en, men håber i kan hjælpe alligevel :) a = 2 b = -4 (a-b)^2 bliver det ikke til (2+4)^2 ? - og - minus giver + så resultatet er 36.