Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18341 til 18360 af 56550
  • Hvordan staves det?

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man, hvilken klasse man går i? Hedder det: 1. 1.b 2. 1.B 3. 1. b 4. 1. B
  • Dansk - portræt

    Forumindlæg
    Portræt - dansk Jeg har lavet et portræt af en fra min klasse.. vil gerne vide om jeg har ramt genren og hvad der kunne laves om på:)
  • Fjollebillede/kaosbillede = ARG hjælp

    Forumindlæg
    HJÆLP HJÆLP......! Vi skal have taget kaosbillede her på tirsdag, og vi kan ikke rigtig finde et overordnet tema.. Vi går i B klassen, nogle som har forslag? VH
  • Opgaver -og ikke besvarelser ??

    Forumindlæg
    jeg søger opgaver -og ikke opgavebesvarelser, der svarer til 9-10 klasses problemregning. hvor finder man sådan noget? Claus
  • Kirsten Mølvang "forbudt kærlighed"

    Forumindlæg
    Nogen der har god genskab til denne tekst fra Kirsten mølvang? Det handler om 10 klasse, mundtlig afgangs prøve :) "Forbudt kærlighed"
  • Redegørelse

    Forumindlæg
    Hej. Skal lave en redegørelse og den skal henvende sig til en skoleelev fra 5. klasse. Er der noget der skal rettes eller laves om osv. håber i kan hjælpe mig. tak på forhånd:)
  • HF

    Forumindlæg
    Hvad er HF? Hvor mange år tager det, og er det ligesom et alment gym bare efter 10 klasse? Eller er det noget helt anderledes??
  • skal det med i fodnoten????

    Forumindlæg
    er der behov for en fodnote hvor jeg forklare begrebet proletar????? der var ingen fra min klasse der vidste hvad det betyder......?
  • brøker

    Forumindlæg
    Jeg kan overhoved ikke brøker, så prøver helt fra starten af, en meget let 5 klasse opgave: 1-4 + 1-2 Hvad er metoden?
  • Nazisme problemstilling

    Forumindlæg
    Jeg skal i Historie ( 8 klasse) lave en problemstilling ud fra nazisme under anden verdenskrig, nogle ideer? På forhånd tak
  • Hvad var årsagen til 2 verdenskrig (fra dit syn)

    Forumindlæg
    Overskriften siger sig selv hvad var årsagen til 2 verdenskrig. Vi er to piger der går i 8. klasse så hvis i vil må i gerne bruge sprog på det niveau På forhånd tak for hjælpen :)
  • Opgaver

    Forumindlæg
    Vi har studient som er beregnet til gymnasie og 10 klasse har man ikke sådan en hjemmeside til universitet hvor der er nogle gamle opgaver som man kan øve sig.
  • Person beskrivelse Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal beskrive en fra min klasse jeg har skrevet en hel masse men ikke nok, er der nogen herinde der kan hjælpe med at finde på spørgsmål På forhånd tak
  • Den grimme ælling

    Forumindlæg
    hej jeg kan ikke finde ud af hvad, jeg skal perspektivering den grimme ælling til. Det skal helst være en nem tekst da jeg kun gå i 8 klasse. Og også hvorfor den skal perspektivering til den.
  • Rettelse af Fransk.

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 7. klasse og ingen fra min familie kan fransk. Er der måske nogen af jer der lige kan kigge den igennem?
  • svampeklasse

    Forumindlæg
    Er der noglen der ved hvilken af følengde 3 klasser slæhten Sacchromyse Ceriviase hører til: - Zygomycetes - Ascomycetes - Deuteromycetes
  • Biodigt??

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 6 klasse og skal skrive et biodigt. Hvad er det?? Skal først have det færdigt til onsdag så ingen stress.
  • Samfundsklasser anno 2012

    Forumindlæg
    For blot 100 år siden var samfundet opdelt i arbejder, kapitalister, landmænd osv, men hvad med nu? Hvilke klasser er der?
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan hjælpe? I en klasse på 21 elever vælges ved lodtrækning 4 elever. Hvor mange forskellige kombinationer er der?
  • jensvej mand

    Forumindlæg
    hej jeg går i 6 klasse, jeg vil gerne have hjælp til hvordan jeg kan opdigte en historie om Jensvej mand hvordan han mistet sit øje