Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1821 til 1840 af 65692
-
Videregående uddannelse 2010 - optagelse
ForumindlægJeg er lige faldet over en artikel, som muligvis vil være interessant for nogle. Politiken skrev, at antallet af kvote 2-ansøgere til Københavns Universitet nærmest er eksploderet. Der er i alt blevet modtaget 10.290 ansøgninger, og det er det største antal nogensinde. Til sammenligning modtog u... -
læsetest - eksamen
ForumindlægHejj alle, Jeg skal snart op til læsetest eksamen, og ville spørge om det er snyd at bruge ctrl+F til at finde ord hurtigere og nemmere?? Må man gerne det eller ikke? Mange tak:) -
Matematik håndbøger
ForumindlægHej folkens, jeg er ny herinde.. Har ikke rigtig fået kigget mig omkring, men jeg har lige et spørgsmål, som I måske kunne svare på... :) Jeg læser i 1.g g STX og har Matematik på A. Jeg skal måske til årsprøve i matematik her til sommer.. Har nogle herinde nogle forslag til håndbøger som man k... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægNogen som kan fortælle hvor mange sider der er det "normale" at skrive til dansk eksamen på A niveau? Er der ellers nogen gode råd til hvordan man bedst griber det an, jeg tænker på om man skal begynde at skrive ud fra første opgave når man har læst første opgave sæt igennem? eller ? Er... -
Opgaver til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde gamle 1 times sæt på nettet? Det er matematik B, jeg leder efter. Tak på forhånd :) -
terminsprøve og eksamen
Forumindlæghej jeg skal til terminsprøve i matematik c niveau må jeg tage mine nóter med til den første del og anden del?? Til eksamen til forberedelses eksamen må jeg der tage mine noter med?? -
Journalist-test 2010
ForumindlægHej Alle Så er Journalist-test 2010 online på Studieportalen.dk Testen er et udsnit af den test, der blev benyttet ved optagelsesprøven til journalist på journalisthøjskolen i Århus. Sam -
Prøveeksamen engelsk 2010
ForumindlægHej alle Er der nogen der har været oppe i skriftlig engelsk A prøveeksamen fra november 2010? Den indeholder en artikel + en novelle -
opgavesæt 2010- HTX
ForumindlægHej folkens. er der nogen herinde der har opgavesæt 2010 i fysik A- HTX, som jeg lige kan bruge? tak på forhånd mvh. Sarah -
Sproglig matematik
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik for sproglige den 18 maj og i den anledning tænkte jeg på om der er nogle som kunne tænke sig at fortælle hvordan man forbereder sig bedst til en eksamen uden hjælpemidler??(formelhæfte er dog med)...Venlig hilsen Interjak -
Mundtlig eksamen???
Forumindlæghej!!er der nogen herind, der ved hvordan en almindelig mundtlig eksamen i matematik forgår??min lære på htx fortalta os, at der er en problembehandling, som vi skal fremlægge "forklare" i 5 min. og så har de "cencoren og læren" 10 min til at stille spørgesmål...men jeg er så ... -
Matematik og dansk
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen, der ved, på hvilken måde fagene matematik og dansk arbejder sammen på? På forhånd tak! :) -
Mediefag-eksamen
ForumindlægHvad er de vigtigeste fokuspunkter, som jeg skal fokusere mest på, når jeg skal til mediefag-eksamen? Evt. nogle gode fagberegber som man kan score point for? -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe med opgaven på vedhæftet fil. Nedenstående er de svar jeg kommer frem til. a) 374,8593 b) 5,1722664 og jeg kom frem til, at det i 2010 vil antallet af containere komme over 450 c) Jeg ved ikke, hvilken formel jeg kan bruge til beregning af denne opgave. Re... -
AT 2010 - Radioaktivitet?
ForumindlægHej Alle Jeg har valgt Fysik c og Historie til AT. Jeg vil gerne skrive om radioaktivitens opdagelse og hvad den nye viden senere hen blev brugt til. Min historielærer har bedt mig om, at finde kilder der fortæller noget om folks reaktion på den nye viden i form af avis artikler eller tidsskrifte... -
hvordan består man matematik?
ForumindlægHej til alle. Jeg tager matematik på VUC og skal afslutte matematik. Hvordan består man dette? Tager man gennemsnittet af den skriftlige om den mundtlige karakter(Som så skal være over 2), eller skal man have minimun 2 både mundtligt og skriftligt? Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Glædelig ... -
dumpet eksamen :-(
ForumindlægHej mennesker. Jeg var oppe til 24-timers eksamen i går, hvor jeg overraskende nok dumpet, hvilket jeg bare ikke kan forstå. Jeg havde siddet med det hele dagen, jeg følte virkelig jeg havde gjordt mit bedste. Er der nogle der ved om det muligt at tage eksamen om? Jeg bliver her meget snart HF -s... -
Tage eksamen om
ForumindlægHvis man fx har haft matematik A, og man ønskede at forbedre sin karakter, ville det så være muligt at komme til en eksamen uden ekstra undervisning ? Jeg ved godt det ikke kan ændre ens kvote 1 snit, men det kan vel ændre ens kvote 2 snit ikke ? -
Matematik C - hjælp
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig eksamen i matematik c. Er der nogen der kan hjælpe med at fortæller, hvordan jeg kan forklare disse spørgsmål? -
vejret januar 2010
Forumindlæger der nogen der kan komme med en forklaring på hvorfor januar måned har været så kold, som den har ? Mvh.
