Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18401 til 18420 af 73643
-
forkorte brøker
ForumindlægHeej med jer. jeg er lige startet i 1.g. og har en del problemmer med matematik. Idag fik jeg så en aflevering for men de første opgaver kan jeg ikke finde ud af. jeg skal forkorte nogle brøker: a. (8ab²c³) / (6a³b²c) b. (8a²b³c) / (12a³bc³) c. (... -
differentering
ForumindlægHej Folkens :D jeg har lige brug for hjælp med afleveringen, håber nogen kan hjælpe. diiferenter f(x)=ax^2+bx+c, vha. tretrins reglen. Har prøvet lidt selv: a*x^2+xh^2+h^2*bx+h+c-ax^2+bx+c = xh^2+h^2+h; Håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd. -
Længden af storaksen i den ellips
ForumindlægHej Alle Jeg sidder med en opgave vedr, vektorer i rummet . jeg har løst a og b opgave men sidder fast i c opgave er det nogle der kan hjælpe med opgave c ? jeg vedhæfte hele opgave som fil. jeg har fået følgende resultet til både a og b ! måske skal bruges til løsning af c. a) 111x -116y... -
Differentialligning med hjælpemidler
ForumindlægI en model for opvarmning af vand i en gryde, er vandets temperatur som funktion af tiden en løsning til differentialligningen, dT/dt=5,7−0,005⋅(T−22), hvor T(t) er vandets temperatur (målt i C) til tidspunktet t målt i minutter efter påbegyndt opvarmning. Ved begyndelsen er vand... -
Bestem procentændringen r svarende til følgende fremskrivningsfaktorer
ForumindlægØvelse 2.1.2 Bestem procentændringen r svarende til følgende fremskrivningsfaktorer a. 1,027 b. 0,93 c. 2,1 d. 0,392 Jeg har svært ved c'eren. Jeg ved heller ikke om jeg har lavet de andre rigtige - her er mine svar: a. b. c. Her forstår jeg det ikke helt. Der står 2, så jeg ved... -
Andengradsfunktion ?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg sidder her med en emneopgave for, og jeg har lige nogle hurtige spørgsmål til jer. Det skal lige siges at opgaven er om andengradsfunktioner. Jeg er i tvivl om den her funktion: F(x)=ax^2+bx+c. Jeg skal forklare hvordan a, b og c påvirker funktionen og hvordan de påvirk... -
USA?
ForumindlægHejsa!Jeg tænkte på nogle af jer har nogle gode noter/opgaver omkring "Amerikas uafhængighedskrig", idet jeg har brug for hjælp!På forhånd tak for hjælpen:-)VH Lisbeth -
Lola rennt
ForumindlægHej alle sammen Jeg tænkte på om nogle af jer har arbejdet med det interview, der står bagerst i Lola rennt, og har nogle gode noter. Hvis ja så pleace skriv tilbage.På forhånd tak for hjælpenMVH Louise -
P.B's habi+kapi.
ForumindlægHej, er der nogen af jer der før har bekæftigtet jer med Bourdieus, og muligvis har noter til hans teorier?- jeg skal nemlig til mundtligeksamen i hans teori om habitufs og kapital... -
Bio...
ForumindlægHey, Er der nogen, som har nogle gode noter til biologi omkring ”fysiologi” (højniveau)? Jeg vil virkelig blive glad hvis nogen havde -og vil læg dem ude på siden…:-) På forhånd takHilsenLine -
To tekster
ForumindlægHejsa =)jeg ville blive meget glad hvis der var nogen der havde noter til fortolkning af:E.T.A. Hoffmann"Guldskålen" ellerM.A. Goldscgmidt "Paolo & Giovanna"På forhånd tak :-) -
Hjertet????
ForumindlægHejsa alle sammen!Er der nogen, der sidder inde med nogle gode noter omkring hjertet? (evt. EKG-måling)Hvis ja, så endelig læg dem ud på siden.På forhånd takMvhTrine -
iliaden
Forumindlægså er turen for mit vedkommende kommet til old (hvorefter huen kommer på hovedet :-) derfor er jeg lidt på jagt efter nogle noter til iliaden..?-gs- -
HURTIGT HJÆLP!!! PLEASE
ForumindlægHej :) Jeg har et kæmpe problem og skal fremlægge det i morgen - øv. Hvad er de sekundærer og primærer forhold til note-it/post-it?? altså de der gule papirslapper? nogle bud? på forhånd mange tak!!! -
Dansk bog
ForumindlægHejsa..Jeg ville høre om der er nogle af jer, som har læst bogen "Liebhaverne" af Nikoline Wender, som har nogle noter til den?! Eller henvise til sites?Alt har interesse..På forhånd tak.Mvh Marie. -
Short Cuts
ForumindlægHar lige set filmen Short Cuts af Raymond Carver og skal nu skrive stil om den. Er de rnogen der har nogle noter om den. Var rimeligt svært at følge med i hvad alle de 22 hovedpersoner lavede:) -
Oprensning af DNA
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med en rapport/noter om oprensning af DNA? Jeg kan se at der ligger en på studienet, men vil helst ikke downloade den, da jeg to gange før har downloaded noget ubrugeligt! -
Finders keepers
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om, eller har nogle noter til den engelske short story "Finders Keepers"? Jeg er nemlig igang med at skrive om den men er gået lidt i stå og kunne godt bruge lidt inspiration...(har set den der er her på siden...) -
Engelsk reklame
ForumindlægJeg skal finde ud af, hvad det typiske for engelske reklamer er, hvordan de er opbygget og hvilke metoder der er bedst. Jeg har ingen noter. Håber nogle kan hjælpe. God dag -
christmas
Forumindlæghello everyone, can someone please help me with writing how christmas is in UK? I have written some, but still not enough.
