Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18401 til 18420 af 65601
-
Bliver min matematik lærer våd i buksen?
ForumindlægHejsa, jeg har fornyligt skiftet uddannelse og det her er min første matematik aflevering, så tænkte jeg vil gøre noget ekstra ud af den. Mit mål er at lave den så god at min matematik lærer bliver våd i sine herre trusser. Har i nogen rettelser/tilføjelser? Opgave 10 er jeg ret overbevidst om k... -
Matematik på B i STX
ForumindlægHey folkens! Jeg skal til at tage mit 3. år på stx her efter sommer. Jeg har samfundsfag på b niveau og her ligger min største interesse. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få det på et A niveau, men det kræver jo som sagt matematik på B niveau. Matematik på C gik ikke fantastisk for m... -
SRO oplæg
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne vide hvordan jeg skal forsvare i mit mundtlige oplæg til SRO (Biologi og kemi). Altså hvad skal jeg komme ind på, og jeg har skrevet om meget, så hvordan skal jeg vide og udvælge de bedste konklusioner og problemstillinger? -
Eksamen AT 2010 - AT-bogen
ForumindlægOBS OBS: Bogen er nu færdigskrevet og kan købes på AT-bogen.dk Hej alle Redaktionen på Studieportalen.dk arbejder lige nu benhårdt på den ultimative hjælp til eksamen i AT 2010. Hjælpen udgives i bogen AT-bogen. Vi har oprettet en fan-side på Facebook, hvor dem der skal til eksamen i AT i 2010 ka... -
Karaktergennemsnit?
ForumindlægHej alle. Nu har jeg snakket med ret mange efterhånden, og der er meget stor uenighed om, hvorvidt de fag, man ikke kommer op i, bliver direkte overført som en eksamenskarakter. Så mit spørgsmål er vel bare: gør de det? For inde på Lectio, kan jeg se, at der står Kemi C, vægt : 1 .. Og jeg ska... -
Synopsis i NF-eksamen HF - Sult i det sydlige Afrika
ForumindlægJeg har følgende synopsis til min NF-eksamen. Men jeg er pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt den er dækkende overfor min problemformulering eller ej? Og om der er en rød tråd. Jeg har samtidigt også svært ved at finde ud af hvordan jeg skal forklare protein og kulhydrater. Jeg skulle meget ge... -
Biologi ( eksam på mandag)
ForumindlægHey Kloge åger :)) Jeg har fået min eksamensspørgsmål hvor jeg skal svar hver af dem allerede nu. ( jeg ber ikke nogen lave det til mig eller noget). Men jeg sider fast siden igår med at jeg skal: Gøre rede for opbygningen af en bakteriecelle, en plantecelle og en dyrcelle. Her af ved jeg ... -
Historie eksamen stx
ForumindlægHej Jeg skal op i historie om få dage og har masser af stof jeg skal nå. Jeg er meget forvirret og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. det er self. umuligt at læse alt kernestoffet osv. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg nå¨3'års pensum på såå kooort tid?? noget der har gode råd?? -
Hjælp i fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Håber vi vil hjælpe mig ved at besvarer og foklarer mig hvad teorien er ved forsøget "Neutralisering af syrer med base, indkongning" -
Skr. Spansk Eksamen 2011
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen havde lyst til at tjekke min igennem og vurdere nogenlunde hvilken karakter den ligger til? På forhånd tak :) Oversættelse: María: “¿Juana, ha oído decir que Antonio Banderas y Ana Leza ya no están novios, y ella es muy deprimido?&r... -
Problemstillinger til eksamen om imperialisme
ForumindlægHej alle Jeg sidder til en 24-timers og har om engelsk imperialisme. Jeg har en masse kilder, der handler om årsagerne til/forsvaret for Englands imperialisme i Afrika (moralske, økonomiske årsagsforklaringer osv.). Er der nogen, der har et godt forslag til, hvordan en problemstilling kan formule... -
Maple på matematik KU ?
ForumindlægHej Studieportalens brugere Er der nogle studerende på MATH som kan fortælle lidt om brugen af Maple på studiet? 1) Hvor meget bruger man det? 2) I hvilke kurser bruger man det? 3) Uddeler underviserne vejledninger i brugen af Maple: en slags manual til Maple? 4) Hvordan bruger man det i kur... -
Serviceøkonom 2 semester eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige nu igang med at forberede mig til 2 eksamener. Da lærene ikke har givet udtryk på for en specifik måde hvorpå at eksamen skal forløbe, ville jeg høre om der var nogle der vidste det og kunne forklare hvordan de gjorde det? Det handler om valgfags eksamen og portfolie eksamen. ... -
Intersprogsanalyse engelsk eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen lærerstuderende herinde som har været op i Intersprogsanalysei faget Engelsk? Hvis ja, hvordan gik det? og hvad sagde i til eksamen? ALtså hvad skal man til sådan en eksamen? Vi har endnu ikke fået en forklaring på hvad der forventes af os til eksamen. Håber de... -
Innovation eksame mdt.
ForumindlægHej :) Skal op til en mdt. innovation eksame! og har ingen ide om hvordan en innovation eksame typisk foregår. nogen der ved det? skal op i min forretningsplan, men hvad skal jeg fortælle ud fra forretningsplanen? nogen der evt. har et powerpoint fra en inno eksame? -
HJÆLP fysik/kemi eksamen på mandag!
Forumindlæghej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h... -
skriftlig eksamen engelsk A 2011
Forumindlæghej . er der nogen som ligger inde med nogle skriftlige eksamens opgaver (Eng A)? jeg kunne godt tænke mig at se nogen igennem inden jeg skal op :) -
SRP KEMI-MATEMATIK Reaktionskinetik
Forumindlæghej! Jeg skal skrive SRP i kemi B og matematik A om Reaktionskinetik og differentialligninger. Er der nogle der ved hvordan matematik delen hænger sammen med kemi delen? og er der nogle der kan anbefale nogle forsøg man kan lave til netop nette emne? -
Hjælp til SSO(Græsk matematik)
ForumindlægJeg sidder her med en SSO omhandlende Historisk matematik, nærmere bestemt grækernes matematik, herunder med fokus på Euklid. Hvis der er nogen der ligger inde med en opgave om noget lignende, kunne jeg godt bruge det til at inspiration. Håber på svar. Mvh. -
Tutor i matematik a
ForumindlægHej, jeg går på stx i 3.g hvor jeg har matematik og fysik på a niveau. Jeg vil gerne forbedre mig til matematik, og det ville være super med noget hjælp til fysik også, men det kan godt undværes. Jeg bor i københavn.
