Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18401 til 18420 af 48931
-
Som venlige, som vil rette...
ForumindlægIch wünsche zu erzähle ein bisschen wenig meinen Freund. Zuerst will ich sage, dass ein guter Freund ist eine Person, man kann sich verlassen auf. -
Polar form
Forumindlæge^ix Hvis jeg skal omskrive dette til polar form vil det så blive 0(cos(x) +isin(x)) eller cos(x) + isin(x) ? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle jer der går i 3.g ! hva skriver/skal i skrive om i studieretningsprojekt ? jeg har valgt område som græsk matematik? er der nogle som har gode ideer til hvad jeg evt. kan skrive specifikt om? har tænkt lidt på phytagoras, men ved sku ikk lige helt hvad jeg kan skrive om i det emne?... -
ægypteb
Forumindlæghej.. sidder med srp opgave..... er der nogen der har styr på hvordan ægyptiske samfundet var opbygget... altså det var kongen, embedsmand og præsterne der haved magten... men hvad med skriver?? havde det også magt? hvis ja hvordan?? -
He usually not get up.. eller??
ForumindlægHej! Jeg kom pludselig i tvivl om dette: Jeg har sætningen:'' He usually gets up at 7 in the morning''. Den skal jeg så gøre negativ, hedder det så: ''He usually not gets up at 7 in the morning'' ? eller: ''He is usually not getting up at 7 in ... -
i et Atom?
Forumindlæghej kan i hjælpe med en opgave pls. i et atom? -er der mest tomrum - halvdelen er tomrum - er der lidt afstand mellem partiklerne -ligger alle partikler tæt sammen -
Ændringer af gymnasiereformen
ForumindlægDer er i forligspartierne opnået enighed om en række ændringer af gymnasiereformen, og disse vil (efter lovvedtagelse) træde i kraft løbende begyndende for elever, der starter i 1.g i august 2008. Der justeres på følgende punkter: 1: Obligatorisk valg af mindst ét af særligt kompetencegivende f... -
Flere reaktioner
ForumindlægOg hvad er transimination og aziridination Vil også meget gerne høre om de evt. har nogle danske navne...? -
ABSTRACT
ForumindlægJeg har problemer med at bygge et abstract op til SRP, selvom jeg har en vejledning. Måske er der nogle af Jer, det kunne komme med et godt råd? -
Hvad hedder risikosamfund, globalisering, og omstillingsparat
ForumindlægHej... Kan ikke rigtigt oversætte disse begreber 1) globalisering 2) risiko-samfund 3) behøver "omstillingsparate" arbejdere 4) et "statusløst" arbejde 5) vælger fra - hedder det dischooses?? PÅ forhånd tak -
On the beach
ForumindlægEr der nogen, der har læst On the Beach af Bret Easton Ellis, og kan komme med nogle hints om hvad man kan fortolke ud fra teksten? -
Genitik
ForumindlægHvilke "krydsningsresultat" skal man lede efter, når man vil undersøge om en egenskab er domminerende over en anden? Beskriv nogle egenskaber hos mennesket som ikke er arvelige? Tusind tak på forhånd! -
Hurtig spørgsmål om Fagtekst
ForumindlægHej! Jeg har et hurtigt spørgsmål: Det er typisk for fagtekster, at de skrives i en bestemt tid. Hvilken? a) Præsens (nutid) b) Imperfektum (datid) c) Futurum (fremtid) Jeg mener det er Præsens. Altså Nutid. Men er det nu også rigtigt?? På forhånd, tak. -
SRP, Trump-taler? Hjælppp
ForumindlægHej alle, Jeg skal i december skrive SRP om Trumps præsidentvalgsejr og skal i forbindelse foretage en retorisk analyse af en af hans taler. Jeg har nogle spørgsmål: 1. Er det bedst at fokusere på én tale? I så fald, tænker du, at nogen er mere oplagt end andre? Eksempel? 2. Er det bedre at ... -
.. og han lever lykkeligt til sinde dages ende
ForumindlægHvordan oversætter man: "Og han lever lykkeligt til sine dages ende" til fransk? Håber nogen kan hjælpe!! :) -
lidt hjælp til Ti-89 og andet
ForumindlægHej :-) Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med hvornår man skal skifte i mode til degree, radian og gradian? Degree er når man bruge sinus og cosinus ikk? Og så ville jeg lige spørge hvornår man bruger =, => eller <=>? Mange tak! -
Hvordan udtales "enjambement"?
ForumindlægHvordan udtales "enjambement"? -
Våbenlov i USA
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er ved at være en deperat dreng... Jeg har i projektopgave om Våbenloven i USA, og jeg har simpelthen søgt internettet tyndt, men jeg kan simpelthen ikke finde noget fast, omkring hvad den egentlig går ud på... Håber virkelig i kan hjælpe mig her inde. MVH ... -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd... -
sollen
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved at oversætte sætning: I skal ikek tro på alt, hvad i hører. Jeg har prøvet: Ihr sollt nicht an alles glauben, was ihr hört ihr sollt nicht glauben an alles, was ihr hört ihr sollt nicht an alles was ihr hört glauben Hvilken af ovenstående er korrekt - el...
