Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18401 til 18420 af 141881
-
Historie gerne hurtigt
ForumindlægHey sidder med nogle spørgsmål som jeg ikke er sikker på, kunne være fedt med noget hjælp.. gerne hurtigt! :) Hvorfor vedtog Nationalforsamlingen i Franking Erklæringen om menneskets og borgerens rettigheder i 1789? Hvorfor gjaldt rettighederne ikke for alle mennesker? Hvad kunne kose... -
Spansk A STX eksames sæt for 2011
ForumindlægEr der nogen der har eksamensættet: 2011 Maj - Spansk - STX A - La Amistad 2011 Maj - Spansk - STX A - Secretos det vil være super rart hvis jeg kunne få hjælp til at finde den eller få den ved nogen ?? -
Trig.
Forumindlæg2)I ligesidet trekant er sidelængde lig med 1.A = 60 graderB = 30 grader.Vis, at sin(30 grader) = cos(60 grader) = 1/2og atsin(60n grader) = cos(30 grader) = kvaratrod 3 /2 -
eksponentielle funktioner
Forumindlæg1. I det afrikanske land Niger er der i øjeblikket (2010) en årlig befolkningsvækstrate på 3,68%. Hvilken fordoblingstid svarer det til? 2. I hvilket årstal vil Nigers befolkning være fordoblet under forudsætning af en uændret vækstrate? jeg forstår det første spørgsmpål men når jeg s... -
Graf
ForumindlægTegn graferne for f(x)=3*x^(2/5) og g(x)=2*x^0,65 i samme koordinatsystem.løs ligningen f(x) = g(x) og uligheden f(x) Løsligningen : f(x) - g(x) = 0,05For det første. Kan det passe at jeg allerførst bare skal sætte nogle tal ind på x's plads, og så tegne dem ind? Der bliver jo en masse kommat... -
I will be glad
ForumindlægIf you would check my english assignment.It is just a half page.I want to send it via e-mal, if it is okey?thanks. -
Kronik af krigen i Afghanistan
ForumindlægJeg har lavet en kronik af krigen i Afghanistan. Lavet Den. 31-10 2011 Karakter: 12. Deloverskrifter i kronikken: Vi skulle aldrig have deltaget i krigen i Afghanistan Er resultaterne tabene værd? Det er soldaternes liv der står på spil Forsvarsministeren og forsvaret forsøger ... -
1. mosebog
ForumindlægHvilke ligheder og forskelle er der mellem de to skabelsesberetninger fra 1. mosebog kapitel 1 og 2? -
Kartofler og osmose
Forumindlæghey derude, Er der nogen der kan et link til en rapport eller en øvelsesvejledning til et forsøg i biologi, hvor man skal "finde kartoffelcellers isoosmotiske koncentration"? Jeg aner nemlig ikke hva man skal, så håber der er nogen der kan hjælpe. Har llige søgt herinde, men synes ikke... -
Beregning af pris på 0 kuponobligationer
ForumindlægHar oplysninger om følgende effektive renter og kurser på et perfekt obligationsmarked (0 transaktionsomkostninger, hverken ved udstedelse eller køb af obligationer, 0 arbitragemuligheder. 1-årig stående obligation: effektiv rente 5% 2-årig annuitetsobligation, pålydende rente 5%: kur 99,... -
lidt hjælp til rapporten!
ForumindlægJeg skriver lige et par linier fra raporten så i ved hvad det handler om!udførelse:prøvcens koncentration og mængde afpasses efter at der højst skal bruges 25 mL 0,1 M EDTA.Først bestemmes [Mg^2+] i MgCl_2 opløsningen som tilsætes for at tydliggøre omslagspunktet.bestemmelse af [Mg^2+]20 ml 0,1 M... -
Potato shop
ForumindlægNogen der har lavet en aflevering om potato shop? -
Hiding in Cheesy's bedroom
ForumindlægNogen der har læst denne historie: Hiding in Cheesy's bedroom og som har skrevet en resume/referat af den på engelsk ? -
IT
ForumindlægI Tivoli har man en udbredt brug af tv-overvågning af kunder og ansatte. Dette gør de naturligvis både af hensyn til sikkerheden i forlystelserne og af hensyn til tyveri m.v. a) Man skal komme ind på, hvordan overvågning kan påvirke medarbejderne - positivt såvel som negativit. Tage udgangspun... -
debittering og kredittering
ForumindlægHej, jeg er ny herinde og retningslinerne er godkendt for min side. Jeg vil gerne have hjælp, hvis det er muligt at have hjælp herinde fra, det ved jeg ikke noget om, da jeg lige har fået min bruger oprettet lige nu. men jeg er en pige og jeg er en hg elev. Mit spørgsmål, det er om der nogen heri... -
Energi
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig lidt med en fysikopgave omhandlende en lampes nyttevirkning? evt add på msn? -
Optagelsesprøve d. 29. Marts!!
ForumindlægHej, jeg har skrevet har skrevet det før, men da ingen svarede, så vil jeg gerne prøve igen. Jeg skal til optagelses prøve her den 29. Marts, jeg skal op i dansk, matematik og engesk, mundligt. Jeg vil bare gerne vide, hvad er det helt præcis man skal? Altså i dansk har jeg fået at vide, at man... -
Strukturformel
ForumindlægHej, nogen som evt. kan hjælpe med de har spørgsmål, og forklare hvordan man kommer frem til de forskellige ting. Spørgsmålene er vedhæftet. -
Polterabend
ForumindlægHejsa Jeg sidder og skal skrive an litterær atikel om Jan Sonnergaards novelle Polterabend. Jeg skal give en analyse af miljøet i novellen, både den sociale og fysiske, men ligenu er jeg Fuldstændig lost. Håber i har nogle gode noter, jeg må få eller hjælp til hvad jeg kunne skrive om. ... -
Klumme
ForumindlægHvad er en klumme
