Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18401 til 18420 af 170365
-
et spørgsmål om dykkere
ForumindlægEn sportsdykker har en dykkerflaske, som kan rumme 12 L. Den tomme flaske vejer 14 kg. Hun fylder den med luft ved hjælp af dykkerklubbens kompressor. Lav selv antagelser om temperaturen, og antag at atmosfærisk luft består af 20 % ilt (O2) og 80 % kvælstof (N2). a) Hvor mange liter atmosfærisk l... -
Hvad fik du i samfundsfag B?
ForumindlægHey guys Jeg har her på det sidste læst enormt meget samfundsfag som jeg læser på b niveau. Jeg er en af de stræber der gerne vil score en høj karakter i faget, da en lav karakter kan smadder mit snit. Jeg har nærmest aldrig sat mig ind i hverken politik, økonomi og whatever. Det jeg selvfø... -
Studieskift fra statskundskab til noget mere matematisk
ForumindlægHej SP. På statskundskab er jeg virkelig begyndt at savne matematik, derfor har jeg tænkt mig at skifte studie. Jeg tænker umiddelbart, at det skal være et studie med Mat A krav, da statskundskab selv er Mat B krav (og det er minimalt med matematik). Jeg vil stadig gerne arbejde med samfundsanaly... -
HJÆLP TIL SRP:(
ForumindlægHej Folkens jeg skal i min SRP opgave opgave analysere filmen Land and freedom, hvor fokuset skal være på de internationale brigadister engagement. er der nogle der evt. kan hjælpe mig? -
Kendis Kultur
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, så jeg kan komme videre med min eksamens opgave. Jeg har valgt og skrive om Kendis Kulturen. Jeg har så et punkt hvor jeg skal skrive om hvem der enlig var de første store kendisser. Jeg har valgt at gå ca. 50 år tilbage i tiden. Jeg vil gerne lave ... -
Forslag til emner til hovedopgave i erhvervsret.
ForumindlægHej,Jeg har efter en pause i mit studie overvejet at færdiggøre denne ved at skrive en hovedopgave. Da det er studiet som markedsføringsøkonom, ville det jo passende være en opgave om markedsanalyse mm, men da dette faktisk ikke har min interesse, må jeg gerne lave en opgave i et andet fag. Her h... -
1 sætning oversættelse
ForumindlægJeg skal have oversat: Vinderne går videre til Hip hop international i Las Vegas. Det kaldes også for WOD - World of Dance. til tysk. Jeg kan ikke få det til at lyde rigtigt, please hjælp :-) -
hjælp
ForumindlægAntallet af A-kassemedlemmer i Frederikshavn faldt med god tilnærmelse med 439 personer pr. °ar i perioden 2000-2010. Det oplyses, at der i °ar 2000 var 28262 A-kassemedlemmer i Frederikshavn. a) Opstil en model, der beskriver sammenhængen mellem antallet af Akasse- medlemmer og antal °ar efter... -
Koncentrationsfælden Klumme
ForumindlægHej Er der nogen der har skrevet en klumme omkring "Koncentrationsfælden"? Det var en eksamensopgave i 9/10 klasse, 2014? -
Mat B - opgavesæt
ForumindlægHej derude! Nogen af jer, som ligger inde med eksamensættene i Matematik B fra år 2014? :-) -
Der letzte Tote an der Mauer
ForumindlægNogen der kan sende teksten"Der letzte Tote an der Mauer" fra 2014? -
nogen der kan hjælpe
Forumindlægnogen der kan hjælpe med grønlandske prøver den hedder problemregning juni 2014 -
Geografi FSA
ForumindlægHej alle Er der nogen, der ved, hvor mange fejl man må have for at få 12 i geografi FSA 2014? :) -
TERMINSPRØVE HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!
ForumindlægHej alle er der nogen som har været oppe i dansk skriftlig fremstilling december 2014? -
Læse gymnasiet/IB i sverige
ForumindlægHej, jeg står med problemet at mine forældre bor i sverige (ikke i malmö), og jeg har prøvet at tage toget til dagligt for at læse i København (Metropolitanskolen). Det er simpelthen for langt og nu overvejer jeg at læse IB/gymnasiet i sverige. Er der nogle der ved noget om det faglige niveau der... -
Fremtidsplaner
ForumindlægAk ja, så nærmer vi 3g'ere hastigt skoleårets slutning (eller også håber vi det), og efter gymnasiet er der også et liv. Hvad skal Studieportalens brugere? Sabbatår? Arbejdeår? Direkte på videregående? - I så fald, hvilken? Har du gennemsnittet til det? Eller vil du sætte en afgørende slutsp... -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Geografi
ForumindlægHej Jeg har en eksame her om få dage der omhandler global opvarmning. Mit soørgsmål er: Hva påvirker den globale opvarmning, og hvordan kan tilbagekoblingsmekanismer forklares... -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk
ForumindlægJeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd.
