Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18461 til 18480 af 52201
-
Oversættelse (dansk-engelsk)
ForumindlægHejsa allesammen..jeg har en aflevering til i morgen, og jeg har et tekststykke jeg skal oversætte. det meste har jeg lavet, men der er nogle sætninger jeg har problemer med:1) De havde det sjovt når de gik ad de snoede veje2) De fleste tog godt imod dem3) ... utrolig kedeligt at vaske gulv, for ... -
Vækst..
ForumindlægHvad er forskellen på potensvækst og potensfunktion og er der en forskel? Hvad er forskriften for potensvækst? -
Samf. Synopsis
ForumindlægHej, Hvor meget skal en eksamens synopsis i samfundsfag fylde og hvad er vigtig at få inddraget? -
Forberedelse til oldtidskundskab
ForumindlægHej Folkens. Jeg vil lige spørge om der er nogle der har gode ider til hvordan man bedst kan forberede sig til old-eksamen? Tak på forhånd. -
Mundtlig mat forberedelse
ForumindlægHej alle, jeg skal op til mundtlig mat her den 23 juni og der er et ud af de 12 spørgsmål som piner mig extra meget: "Renteformlens opbygning, omregning mellem forskellige terminslængder og tilhørende renter samt sammenligning med den ekspotentielle udvikling skal gennemgås" Jeg ved fa... -
eksamen
Forumindlægdaaaaamn historie eksamen på onsdag? nogle gode råd, eller links, alt kan bruges!!! trust me -
Tysk - Crazy
ForumindlægHej!I romanen "Crazy" er der så ikke noget med at en af Benjamins forældre har en affære? Er det moren eller faren? -
Analyse hjælp til The red line og American Psycho!
ForumindlægHejsa.jeg skal til engelsk eksamen (a-niveau) på tirsdag og mangler analyse og fortolkning til novellen The red line af Charles Higson fra bogen Now and Zen. Derudover mangler jeg også notater til Thuesday - uddrag af American Psycho. Er der nogen som vil være mig behjælpelig og som ligger ind me... -
Engelsk-eksamen (quitters inc.)
ForumindlægHej.. jeg skal op i engelsk A på mandag.. og vil derfor høre, om der er nogle som har notater til Stephen Kings "Quitters inc."?? .. det ville bare være så dejligt! - for jeg var syg i januar da vi gennemgik den.. -
hjælp
Forumindlæghejsa, har brug for lidt hjælp. nogen der ved hvor man kan finde nogle gode engelske notater. -
Engelske notater
ForumindlægHej...jeg ar nu lavet et stort fyldestgørende notat-dokument til næsten alle mine tekster til eksamen. De eneste notater jeg mangler er til bogen Stonecold! Jeg har ingen notater.Håber at nogle vil hjælpe mig, da jeg skal op i morgen.Er desperat. -
Rangligning ... haster meget!
ForumindlægHej,Jeg har virkelig brug for et bevis for Rangligningen (gerne med relativt grundige argumenter), for der står nemlig kun nogle løse argumenter i form af dårlige eksempler i vores lineær algebra-bog. Og det er bare ikke vildt sejt, for hvis jeg nu trækker spørgsmålet "Dimension og rang"... -
(fys) FPRO... fatter intet
ForumindlægHej med jer.vores fysiklærer har givet os et program der hedder Fpro.Er der nogle der kender det?Kan ikke hitte det ud... vi må ik bruge Excel som jeg har brugt så lang tid på at lære. Typisk, så kan man ikke bruge det til en skid. Ja undskyld mit sprog.Vær rar at hjælpe mig, på forhånd TAK -
Markedsbeskrivelse?
ForumindlægJeg har fået denne opgave: Beskriv de markeder, som IC Group er på. I opgaven kan der både ligge et segmentperspektiv (dvs kundegrupper på fx det danske marked) og et lande perspektiv (dvs de forskellige eksportmarkeder, som IC Group er på). Jeg kan ikke rigtig forstå opgaven, og jeg håber, ... -
Raketter
ForumindlægHey :) Jeg sidder og skal til at forberede en fremlæggelse i Fysik. Vi har hver fået til opgave at skrive om et emne som kort skal opsummeres. Jeg skal fortælle om Mekanik -> Raketter. Ville spørge om nogle af Jer kunne hjælpe mig med hvad jeg evt. kunne fortælle om, ved ikke hvad jeg kan skri... -
Hey!!
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad det her går ud på??? På en vejstrækning med 70km hastighedsbegrænsning målte politiets helikopter en bil til at køre mellem to hastighedsmærker (afstand 1km) på 45sek. Kørte den for stærkt?? -
menstruation cyklus
ForumindlægHej allesammen .. Er der nogen der kan forklare mig menstruation cyklussen? -
Integration
ForumindlægHej Hvordan integrere man den her fætter 148 * 0,956 ^ t ? er det ikke bare 148 * 0,956 ^ t -
Hurtigt spørgsmål!!
ForumindlægHej jeg er ikke rigtig sikker på, om denne sætning er grammatisk korrekt."I am sorry that, I first now write back." -
Lade være med at...?
Forumindlæg"Skulle lade være med at" hvordan skal man oversætte det til engelsk??
