Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 18461 til 18480 af 40685
-
Fravær på 60%. Hvad så?
ForumindlægJeg går i 1.g på hhx, og har fravær på lige omkring 60%. Måske lidt over. Jeg har endnu ikke modtaget en advarsel. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg ''slipper'' så let?? -Skolen har fået indlæggelsessedler og lægeerklæring på 40-45% af fraværet. Resten er rent pjæk. Mit genn... -
SRP - hvor mange sider må man overskride med?
ForumindlægHey ! I min opgaveformulering står der 10-15 sider hvor 1 side er 1500 anslag. Og det er med mellemrum. dvs. max 22500 anslag Jeg er oppe på omkring 26000. dvs. 17,3 sider. tror i det trækker ned? Jeg har skåret alt irellevant fra og sat meget af mit bevis som bilag.. ... -
partiel og substitution?
ForumindlægNogen, der ved om man skal kunne partiel integration og ingtegration ved substitution til prøven uden hjælpemidler på a-niveau? -
Optagelseprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve engang i april og vil gerne vide hvordan det foregår, hvad man skal op i, er mundtligt ? hvornår får man svar?. Det er bare så at jeg har en chance for at forberede mig til den, er sikker på mine lære har taget fejl ! :) På forhånd tak ! //Erol -
9118 differentialligning
ForumindlægJeg har fået stillet opgaven: I en model for udviklingen af befolkningstallet i Mexico efter 2007 antages det, at den årlige vækstrate r, er en funktion af tiden t (målt i antal år efter 2007), som tilfredstiller differentialligningen dr/dt = -0,025r og at r(0) = 0,017 a) bestem r som f... -
Oldtidskundskab som fag?
ForumindlægNogen som har haft oldtidskundskab på c- niveau og som kan fortælle mig hvilke emner og områder og hvad der er vigtigt i dette fag da jeg skal have det næste år men vil gerne bruge min sommerferie på at læse på faget? Tusind tak -
Dansk skriftligt.
ForumindlægHej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S. -
Studentervogn
ForumindlægHej :D Er der nogle der har nogle gode forslag til hvad man kan skrive på plakaterne som hænges på studentervognen?? -
KØBENHAVNS ÅBNE GYMNASIUM HJÆLP
ForumindlægNogen derude der går på Københavns åbne gymnasium, og vil fortælle mig lidt om det? -
Gymnasie linjer
ForumindlægHej. Jeg skal til at starte på Gymnasiet her på tirsdag. Men igår fik jeg en klasseliste, hvor jeg er kommet i klasse med dem, som ikke har valgt samme linje som mig. Tilbage til da vi skulle vælge linje, godt et halvt år siden, valgte jeg; EngelskA, SamfundsfagB og PsyC, men jeg ombestemte mig ... -
Litteraturens veje
ForumindlægHej! Er der nogen som har litt. veje, evt. brugt som de vil sælge? -
skriftlig
ForumindlægHej derude, Hvilke faktorer får ens karakter i skriftlig dansk til mest at falde? - kommateringsfejl, stavefejl, ordforråd? - eller ? mvh -
brug af mange forsk. bøger i sin opgave
ForumindlægHEJ, Når man skriver sin Større skriftlig opgave, er det så bedst at bruge så mange forskellige bøger som muligt - ca. 3-5. Eller bedst at holde sig til 1-2 stk. tak -
reducer unden hjælpemidler
Forumindlæghej. reducer udtrykket 4(r+q)^2-3r(q-r) håber der er en der kan hjælpe er total blank i reducer :-(( -
Gammel eksamensæt
ForumindlægHej folkens Jeg vil høre om der nogen der muligvis har Matematikeksamensættet som blev benyttet i år 2015. Har lavet eksamensættet for 2017 og 2016 og skal op på torsdag. Derfor vil jeg gerne have en mere, så jeg kan være 100% forberedt. Håber nogen har den -
de økonomiske sektorer - bank
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om hvordan bankernes placering er i forhold til de andre økonomiske sektorer i det økonomiske kredsløb... Nogle der kan hjælpe? -
Reduktion
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg skal starte med at ophæve parantesserne eller gange ind med b. stykket lyder sådan - (a + b) + (a + 1) b på forhånd tak ! -
e^x = 4x
ForumindlægHvordan er det nu , man løser ligningen ex = 4x med håndkraft - ? På forhånd tak ! -
Essay om "Min vej til skole"
ForumindlægHej alle. Jeg har fået til opgave at skrive et essay om "Min vej til skole". Er der nogle som har nogle idéer til hvordan jeg skal starte? Og evt. også om hvad jeg kunne inddrage? Er heller ikk helt sikker på hvad et essay er :S På forhånd tak -
Søger en god ''reklame''
ForumindlægJeg skal lave en slags reklame for skolen, som skulle kunne tiltrække nye elever, hvilket som helst grundlag, jeg tænkte på at lave et kemi forsøg ''skumpølsen'' og tage et billede når den spruttede op, men ved ikke lige hvor god en reklame det er `?..
