Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18481 til 18500 af 35510
  • Nyplatonisme og universalromantik

    Forumindlæg
    Hej allesammen Sidder og skal forberede mig til dansk eksamen, og har et enkelt spørgsmål (ikke nødvendigvist med tilhørende enkelt svar): Hvad er forskellen på nyplatonisme og universalromantik? Eller bare en redegørelse for hver af dem..
  • HUEN PÅ STX

    Forumindlæg
    jeg sidder her og er nervøs, hvad er minimus gennemsnitetfor at bestå eksamen i 3 g? og få udleveret beviset?
  • fransk fs10 2012 stilemne?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak!
  • Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen?
  • formler

    Forumindlæg
    Står og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det...
  • Tidligere eksamenssæt med svar

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :)
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • stofmængder

    Forumindlæg
    hvad vil i tro man bør komme ind på under stofmænder til eksamen på c niveau? Har lidt om stofmængder og ækvivalente mængder!
  • Opgavesæt :) HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud?
  • Angående matematik eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Må man godt hive eksemplerne ud fra bogen og bruge dem til eksamen? Tænkte lige over det for ellers er alt mit arbejde gået spild =/
  • T,s

    Forumindlæg
    Hvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen.
  • Deskriptiv statistik!!!!

    Forumindlæg
    Hej, har virkeligt brug for hjælp da jeg skal op til mat eksamen. Hvordan beregner man frekvensen for både ugrupperede og grupperede obs? Og hvordan finder man kvartilerne? På forhånd tak for hjælpen. :)
  • varme-chok proteiner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal redegøre for varme-chok proteiner (i forbindelse med eksamen), men har ikke umiddelbart kunne finde noget om dem? nogen der kan fortælle mig hvad det er og hvilken funktion de har? på forhånd tak :)
  • HATSER

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal snart op til old eksamen og ville hører om i har nogle gode spørgsmål man kan stille en tekst for at analysere den basistekst man nu får?
  • Analysere og Fortolke

    Forumindlæg
    Skal op til eksamen her om et par dage. Jeg ville bare høre ad, om der er nogle herinde der har en analysemodel til old tekster og skulpturer?
  • Elektrolyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse.
  • Metoder i samfundsfag

    Forumindlæg
    Jeg skal til 24 timers eksamen og skal lave en synopsis jeg ville hører om der er nogle som kan nogle metoder bare så jeg ikke har glemt nogle.
  • Energi

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en disposition om energi. Nogen som har nogle noter, eller evt. en disposition? Eller bare nogen som kan hjælpe. -skal til eksamen på onsdag! Mvh. Cecilie
  • Mundtlig dansk og ny reform?

    Forumindlæg
    Hvad har egentlig ændret sig i mundtlig dansk eksamen efter den nye gymnasiereform er kommet? Lægges der mere vægt på noget andet nu end førhen?
  • Redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Hejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak.