Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18481 til 18500 af 35510
-
Nyplatonisme og universalromantik
ForumindlægHej allesammen Sidder og skal forberede mig til dansk eksamen, og har et enkelt spørgsmål (ikke nødvendigvist med tilhørende enkelt svar): Hvad er forskellen på nyplatonisme og universalromantik? Eller bare en redegørelse for hver af dem.. -
HUEN PÅ STX
Forumindlægjeg sidder her og er nervøs, hvad er minimus gennemsnitetfor at bestå eksamen i 3 g? og få udleveret beviset? -
fransk fs10 2012 stilemne?
ForumindlægNogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak! -
Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration
ForumindlægHej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen? -
formler
ForumindlægStår og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det... -
Tidligere eksamenssæt med svar
ForumindlægHej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :) -
fif til mundtlig
ForumindlægEr der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx. -
stofmængder
Forumindlæghvad vil i tro man bør komme ind på under stofmænder til eksamen på c niveau? Har lidt om stofmængder og ækvivalente mængder! -
Opgavesæt :) HJÆLP!
ForumindlægHej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud? -
Angående matematik eksamensopgaver
ForumindlægMå man godt hive eksemplerne ud fra bogen og bruge dem til eksamen? Tænkte lige over det for ellers er alt mit arbejde gået spild =/ -
T,s
ForumindlægHvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen. -
Deskriptiv statistik!!!!
ForumindlægHej, har virkeligt brug for hjælp da jeg skal op til mat eksamen. Hvordan beregner man frekvensen for både ugrupperede og grupperede obs? Og hvordan finder man kvartilerne? På forhånd tak for hjælpen. :) -
varme-chok proteiner
ForumindlægHej jeg skal redegøre for varme-chok proteiner (i forbindelse med eksamen), men har ikke umiddelbart kunne finde noget om dem? nogen der kan fortælle mig hvad det er og hvilken funktion de har? på forhånd tak :) -
HATSER
ForumindlægHejsa jeg skal snart op til old eksamen og ville hører om i har nogle gode spørgsmål man kan stille en tekst for at analysere den basistekst man nu får? -
Analysere og Fortolke
ForumindlægSkal op til eksamen her om et par dage. Jeg ville bare høre ad, om der er nogle herinde der har en analysemodel til old tekster og skulpturer? -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse. -
Metoder i samfundsfag
ForumindlægJeg skal til 24 timers eksamen og skal lave en synopsis jeg ville hører om der er nogle som kan nogle metoder bare så jeg ikke har glemt nogle. -
Energi
ForumindlægJeg skal lave en disposition om energi. Nogen som har nogle noter, eller evt. en disposition? Eller bare nogen som kan hjælpe. -skal til eksamen på onsdag! Mvh. Cecilie -
Mundtlig dansk og ny reform?
ForumindlægHvad har egentlig ændret sig i mundtlig dansk eksamen efter den nye gymnasiereform er kommet? Lægges der mere vægt på noget andet nu end førhen? -
Redoxreaktioner
ForumindlægHejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak.
