Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 18481 til 18500 af 113953
-
Fuld pensum
ForumindlægHej , jeg går i 3. g.. ved i om man kan kommer op i fuld pensum 2 dage før sidste skoledag og når de skritlige eksamner er blevet offentliggjort ?? -
Fagocytose?
ForumindlægNår en virus trænger ind i værtscellen, altså det med at den smelter sammen med cellen, er der også tale om fagocytose, eller er det kun et begreb der bruges når makrofagen fagocyterer virus? Derudover står der på min figur at det nye virus trænger ud af cellen ved en "knopskydning", er... -
En københavner i Jylland analyse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med symbolerne i essayet "en københavner i Jylland"?? -
Kvote 1
ForumindlægHej Studieportalen. Hvis man søger gennem kvote 1 på sin videregående uddanelse, betyder det så at man søger udelukkende af eksamensgennemsnit/eksamenresultater?? Eller spiller årskaraktererne også en rolle?!? -
Svar på fp9 2025? hjælp
ForumindlægEr der nogle som kunne hjælpe med nogle af de spørgsmål i morgen til mat u. og m. hjælpemidler???? er virkelig nervøs, har ikke fulgt efter i timerne pga. noget personligt derhjemme. hvis ikke er det helt fint, ved bare jeg struggler i morgen. Skriv hvis i har svar til bare nogle af dem i lø... -
Den ideale kvindekrop i antikken sammenlignet med den ideale krop i dag
ForumindlægHej :-) Jeg har som eksamensprojekt i billedkunst valgt at sammenligne den idelle kvindekrop idag med den ideale kvindekrop fra antikken. I antikken havde kvinderne former, hvorimod idag der handler dem om at være flot slank uden former osv. Jeg er gået i stå og ved ikke rigtig hvordan jeg sk... -
Hvad betyder
ForumindlægHvad betyder det når der som adgangskrav står følgende: En højrere forberedelses ekamen (hf-enkeltfag) uden overbygning, men med seperat overbygningsbevis Nogen der kan fortælle mig hvad et seperat overbygningsbevis indebærer -
Kemi opgavesæt 2018
ForumindlægHej Er der nogen heirnde som har lavet opgavesættet i Kemi A juni 2018 med netadgang? -
Årskarakter
ForumindlægHej. Jeg undrede mig over om årskarakter er en helhedsbedømmelse for året? Der nogle der siger ja, mens andre siger nej og derfor er jeg forvirret. -
Kan jeg benytte et emne selvvalgt fra et AT-forløb, til SRP?
ForumindlægHej folkens. Som I kan se af overskriften, så har jeg et spørgsmål vedr. SRP... Det er sådan, at jeg i sommers var til årsprøve i AT, hvor vi selv valgte emner, problemstillinger , materialer osv. Jeg valgte Israel-Palæstina konflikten med henblik på to-stasløsningen. Fik topkarakter til årspr... -
Mat: vektorer - længde og vinkel
ForumindlægHejJeg har fået en opgave der lyder således:Om to vektorer vektor-a og vektor-b gælder, at|vektor-a|=2|vektor-b|=3vinkel(vektor-a, vektor-b)=60 grader(Beregn skalarproduktet vektor-a*vektor-b)Denne opg. har jeg løst, mit resultat er: 3Jeg kan derimod ikke løse denne opg:Beregn længden af vektoren... -
reducering
Forumindlæga-(b-a)*(a-2b)-(-(2a-b)*(b-a)+a hvordan reduceres denne? -
kvadratsætning
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med hvordan man regner (a+b)^2+(a-b)^2 ud? -
En der kan hjælpe med matematik?
ForumindlægJeg sidder med en opgave der går ud på at: \nBestemme de tal v, for hvilke det gælder, at arealet af det af vektor a og vektor b udspændte parallelogram er større end 10.\n\nlængden af vektor a = 5 og længden af vektor b= 3 vinklen (a,b) = v grader, hvor 0<v<90.\n\nHvordan skal tage sådan e... -
SRP samme emne?? Bio og idr
ForumindlægHej(: Jeg fik min problemformulering udleveret igår, og er kommet så småt igang. Ville bare lige høre om, om der er nogle der skriver om ca. det samme.? Skriver i Biologi og idræt om rygning, åndedråtsorganerne/respirationsorganerne + ilt transport, påvirkning af sports præstationen ved rygning. -
Notater
ForumindlægHejEr der nogen, der tilfældigvis sidder med notater til følgende bøger "Krop og Træning" og "Krop og samfund". De anvendes til undervisning i bologi og idræt mellemniveau. Notaterne kan sendes til min e-mail. Tak -
Idrætnotater
ForumindlægHalløj!Jeg skal op i idræt her om et par dage og så ville jeg høre om der var nogen der lå inde med notater til bøgerne:Krop og træningKrop og samfund??Hvis i gør kunne det være lækkert hvis i lige gad at sende dem, på forhånd tak...(i kan få min mail-addr. hvis i lige skriver herinde) -
Træningsprojekt
ForumindlægI et træningsprojekt vil amn da få karakterr ud fra, om man har forbedret sig eller vil man få karakter ud fra, hvor god ens opgave er. Jeg tænkte bare, at hvis man fx ikke har trænet så meget, og bruger det som forklaring på ens manglende forbedring vil det så stadig være muligt at få en god k... -
Hjælp til yogaprogram
ForumindlægJeg skal, til idræt på gymnasieniveau, lave et yoga(evt poweryoga) program. Er der nogen som har erfaring med yoga, som gider hjælpe mig? Nogen som ved noget omkring regler for opbygning af programmet, eller endda nogen som ligger inde med et? -
Cirkelprogram
ForumindlægHejsa!Er der nogen som har nogle gode ideer mht. grundtrænings/cirkelprogramer til idræt i gymnasiet?...jeg har prøvet at lave et før...det gik fint (lavede et cirkelprogram)...ville bare høre om andres erfaringer med mth. dettepå forhånd tak
