Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18501 til 18520 af 48931
-
Bremsende biler (er det jeg har lavet rigtigt?)
ForumindlægTo biler kører hen ad en vej. Bil A kører med hastigheden 50km/h og bil B med 60km/h. Da de er på linie bremser begge biler med en acceleration på -2,8 m/s^2. Hvor lang tid tager nedbremsningen af bil A? t=180m/s/2,8m/s^2=64s. hvad er Bs hastighed da A holder stille? v(64)=x-2,8m/s^2(gange... -
KOMPOSITION - hjælp!!
ForumindlægHej! har skrevet et indlæg før men ingen svarede, så prøver igen.. Skal analysere et afsnit af paradise hotel, og blev i tvivl om kompositionen., Her er hvad jeg umiddelbart ville gøre, Det første der sker er at deltagerne får et brev om at tina og simone skal vælge en veninde, (ude-konflikten o... -
SRP- analysere og diskutere
ForumindlægHej :-) jeg sidder med et spørgsmål hvor der står at jeg skal diskutere og analysere hvilke faktorer, der kan virke forklarende for respondenternes holdning og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gibe den and eller jeg tror i hvert fald at jeg har en ide til det, men er lidt usikker på om det... -
Martin Luther - lidt hjælp til en problemformulering
ForumindlægHej derude! Jeg sidder og skal til at skrive en historie-opgave, og som om det skulle undre nogen så sidder jeg naturligvis og bakser lidt med problemforuleringen. Jeg har tænkt mig at skrive om Martin Luther og reformationen og havde tænkt mig noget i stil med: "Hvilke faktorer havde indfly... -
Resonans & stående bølger
ForumindlægHej alle, håber der er nogen der kan hjælpe mig med noget bølgeteori (mest omkring lydbølger..) I følge linket: http://www.toender-gym.dk/mbs/fysik/ntnujava/waveSuperposition/waveSuperposition.html bevæger en stående bølge sig op og ned. Så der er ikke resonans.. så vidt jeg forstår? Kun konstruk... -
Matematik c eksamen.
ForumindlægJeg skal måske til matematik c eksamen her til næste år, jeg går i 1 g. Jeg er vildt dårlig til matematik. I 8 og 9 klasse var jeg på et matematik hold der havde det på niveau c. Vi kunne ingenting, vi havde problemer bare det var brøkregning. Nu er jeg startet i 1. g, og matematik re dødens pøl... -
Oxford Advanced Learners Dictionary SÆLGES
ForumindlægNyeste udgave af denne omfattende og efter sigende bedste engelske ordbog. (engelsk-engelsk dvs forklaringsordbog) Nyprisen var 399,- Købt 2 år siden. Giv et bud. mail: [email protected]om -
Hjælp!! Please!!
ForumindlægDet har ikke helt noget med engelsk at gøre, men, Okay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
Oversættelsesprogram
ForumindlægNogle som ved hvor man kan downloade et program så man kan oversætte dansk til engelsk og engelsk til dansk uden at være på internettet? Jeg skal til mundtlig engelsk og kunne godt bruge et program når jeg sidder i forberedelsen, er der nogen der kan hjælpe? Ville være sååå dejligt!. -
Ideer til Studieretningsopgave
ForumindlægJeg leder efter Ideer til Studieretningsopgave.. Jeg har tænkt mig at skrive opgaven i en af understående tres kombinationer.. Engelsk + Mediefag Engelsk + Historie Engelsk + Samfundsfag Håber nogle kan komme med nogle ideer..:) -
En venlig sjæl derude?
ForumindlægHej er der en venlig sjæl derude som gider tage sig tid til at kigge på min engelsk oversættelse fra dansk til engelsk som ikk fylder mere end 1 side. Ville være dybt taknemmelig da jeg ikke er så godt til det skriftlige engelsk. Tusind tark på forhand. -
Shakespeare english
ForumindlægHejsa, nogen herinde, der en høg til Shakespeare engelsk? Jeg har skulle 'oversætte'/'omformulere' noget fra moderne engelsk til Shakespeare engelsk. Nogen, der kunne tænke sig at se på det og evt. komme med ideer til forbedringer? -
Lektiehjælp/online korrektur tilbydes (odense)
ForumindlægI går kl. 19:57 af borgen Tilbyder lektiehjælp til folkeskolen/ engelsk på videregående niveau / online korrekturlæsning på engelsk afleveringer Er specialestuderende (engelsk) Kontakt mig på [email protected]om for nærmere info -
Har brug for hjælp hurtigt ville være meget taknemmelig taknemmelig
ForumindlægHej SP Jeg har lavet et engelsk essay som skal afleveres i aften og jeg håbede om der var nogen der hurtigt kunne skimte den igennem for fejl. Ville være meget taknemmelig:) Det er et Engelsk A essay men mit niveau er engelsk B Jeg vedhæfter den som word da den er lettere at overskue så -
Valgkamp i USA
ForumindlægHej kære medstuderende og andre lærde folk(: Jeg går i 3.g, og skal derfor snart lave mit studieretningsprojekt. Jeg har valgt fagene: hovedfag engelsk og bifag samfundsfag. Jeg synes at valgkampen i USA er utrolig spændende og jeg følger den meget tæt. Jeg kunne derfor godt tænke mig at skrive... -
DNase
Forumindlæghej!jeg er ved at skrive biologi-rapport om DNA-isolering. Her skal jeg bla. beskrive hvad DNase og Protease er: jeg er klar over at der er tale om emzymer, men deres funktion er jeg ikke helt klar på. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?på forhånd tak! -
Hjælp til 3.G opgave
ForumindlægHejsaJeg skal skrive om den danske modstandsbevægelse i 2. verdenskrig. Samt om krigens indvirkning på det danske folk.Jeg har ikke formuleret min problemformulering endnu, men så var det jeg tænkte om jeg kunne hente inspiration fra jer?er der nogen af jer der har skrevet om noget lignende? og m... -
Obama og McCain
Forumindlæger der nogle som kender nogle gode danske hjemmesider, hvor man kan se hvad Barack Obama går ind for, og hvad McCain går ind for?... Og endnu bedre, hvis nogle kender en god hjemmeside hvor deres politiske holdninger er sat op overfor hinanden, så man kan se hvor forskelle og ligheder er?... -
>>>Er det et essay??<<<
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved om det er et essay hvis jeg skriver " vi" i stedet for "jeg" ??Jeg har nemlig skrevet "vi unge synes at der bliver forventet for meget af os"..."Vi er alene med anvaret for vores liv.. bla bla..."Skal jeg skrive jeg i stedet for? ... -
1.g., referat...
ForumindlægHej, vi skal skrive et referat om Claras day af Penelope Lively. Det skal skrives i nutid.... nogle der har lyst til at give en kommentar?? The story is about a fifteen-year-old girl, Clara. She lives with her mother, and her mother’s boyfriend Stan. One day Clara strips off all her close in the ...
