Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18521 til 18540 af 77388
-
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Gassers egenskaber
ForumindlægHej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ? -
HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!! Hvordan kan et eksamensspørgsmål lyde i fysik/kemi eksamen 9.klasse. Dette er et spørgsmål til jer der har været oppe!! Håber i kan komme med et konkret eksempel! -
emissions spektrum - forklaring
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig eksamen i fysik i morgen, og jeg har brug hjælp til at forklare hvad emissions spektrum er? -
Termisk energi
ForumindlægHej - skal op mundtlige fysik eksam snart så har rigtige mange spørgsmål hvad vil det sige at : hvordan kan man snakke om termisk energi generelt og hvad SI-enheden er ? -
Frekvens og bølgelængder
ForumindlægHej skal til eksamen i fysik den 12 januar og sidder med denne tidligere eksamensopgave. Er der nogle som kan hjælpe med løsninger til de opgaver der er stilet i det vedhæftede dokument ? -
Strengbølger
ForumindlægEr der nogen som kort kan “forklare” eller fortælle om strengbølger ( mekaniske bølger) i forholdtil fremlæggelse i mundtlig eksamen i fysik b -
må man gerne perspektivere til...
ForumindlægHejsa :o) må man gerne perspektivere til andre tekster, end dem man har læst i klassen? -
matematik
Forumindlægjeg har en prøve for i matematik jeg går i 7 klassen. er en som kan hjælpe mig ??? -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Vil I ikke være søde og kigge her?!
ForumindlægHey alle. Jeg har projektopgave i denne uge. Overemnet er "Frihed" og mit underemne er "afroamerikanere". Men problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad mit produkt skal være? Hvad tror I kunne være et godt produkt? -
rigtig nede over min karakter :(
ForumindlægHej Har lige været op til eksamen og har får 02, kan virkelig ikke tackle det (går i 1g) :( !! Hvad skal jeg gøre ? Kan ikke lade være med at tænke over det, :( -
Har brug for hjælp til til vælge linje !
ForumindlægHej derude, Jeg ville høre, om der var noglen der kunne give mig et kort svar på, hvad jeg kan bruge studieretningerne : kemi A matematik A fysik B, og matematik A engelsk A samfundsfag B. Jeg er allerede optaget på mit gymnasie, under fys kemi mat linjen, men tror jeg hælder mere til den anden... -
Til HTX9;erne - (2. år)
ForumindlægHej med jer...Er der andre der har været oppe i teknologi i dag? Jeg vil lige høre hvordan det er gået jer..Jeg fik selv 11 - Vi fik drejet samtalen hen på præcis det vi ville snakke om - Verdensklasse..-----Vi fik desuden skr. mat karakterer i dag. Med et noget blandet resultat. Vi havde 5 * 03 ... -
Selvvalgtemne til FSA - hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej alle! Nu er det jo som sagt ved at være tid til, at vi skal op til folkeskolensafgangsprøver, og mundtlig engelsk er obligatorisk. En mundtlig prøve, bestående af 5 minutters præsentation af et selvvalgt emne, under et eller flere besluttede hovedemner sammen med klassen eller læreren. Der... -
Bølger
Forumindlæghejsa... en fra min klasse anbefalede mig at prøve at bruge denne side, så håber på at kunne få noegt hjælp .. og mange tak på forhånd! (: Bølgelængderne for violet lys ligger mellem ca. 380 nm og 470 nm. Lys bevæger sig med farten 3,00 * 10^8 m/s også er det at jeg skal beregne de tilhørende fre... -
Passive Voice
ForumindlægJeg har ikke de store problemer med engelsk, men hvad er det passive voice går ud på? Det er ofte markeret som fejl i Word, men det ikke noget læreren tager fat i. Aldrig har jeg helt forstået det, på trods af at søge på nettet efter en forklaring og/eller hvordan det kan rettes. Det her er af r... -
hjælp til eksamensprojekt
ForumindlægHej på Studieportalen. Jeg har malet dette billede som mit eksamensprojekt i billedkunst, men jeg ved ikke hvad jeg skal sige om det. Emnet var naturen. Jeg kan godt sige noget om idéen bag det osv. Men jeg ved ikke hvilke faglige begreber jeg kan sige omkring mit billede? Er der nogle som er ska... -
Hhjælp, det haster!!
ForumindlægJeg skal op i engelsk mundtlig i morgen, og ved virkelig ingenting om det????? Hjælp mig! -
Halvdelen af 2.d dumpede - kan du bestå?
ForumindlægI en nyhed på dr.dk fremgår det at 15 ud af 26 elever i 2.d på Tårnby Gymnasium dumpede indfødsretsprøven. http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/09/23/122210.htm Kan du bestå prøven? Du kan tage testen online her: http://www.indfodsretsprove.com for at bestå skal du have 32 ud af 40 rigtige, og d...
