Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 18541 til 18560 af 48880
-
dets rolle idag
ForumindlægHvad er latins rolle i dag? Og forskellen på et sprog som fx dansk og latin? Bare lige nogle spg. jeg undrede mig over... -
computer program til at oversætte
ForumindlægHeej, er der nogen som kender et computer program, hvor man kan få en dansk tekst oversat til f.eks engelsk eller fransk? På forhånd tak! -
"mum and me" OR "me and mum"
Forumindlæghedder det; "mum and me" eller "me and mum"?.. på dansk siger man sig selv til sidst, men hvordan er det på engelsk? -
A-Niveau fag
ForumindlægHejsa, Er det muligt at have dansk, historie, matematik, fysik, kemi og biologi på A-niveau i gymnasiet? På forhånd tak Rasmus Tolker -
Hvordan kan jeg forbedre mig ?
ForumindlægJeg er virkelig dårlig i faget Dansk både skriftligt og mundtligt.. Det er ikke fordi jeg ikke gør nogen indsats, det gør jeg.. men synes at det virkelig er et irreterende fag.. Mine stile er ikke de bedste, da min lærer mener (hvilket han nok har ret i) at jeg ikke forstår teksterne ordentligt, ... -
Notater
ForumindlægTil maj-juni 2003 skal jeg til Folkeskolens Afgangsprøve. Jeg har i den forbindelse tænkt mig at skrive notater til fagene, Dansk (Mundtligt/Skriftligt) og Matematik (Mundtligt/Skriftligt), og desuden har jeg tænkt mig at skrive dispositioner for alle de emner jeg kan komme op i, i Fysik/Kemi – d... -
Hist - SSO need OPGAVE
ForumindlægOk, here is the deal. Jeg skal bruge en historieopgave om Hitler og hans regime! Need it goddamn fast! Og det skal være nu! Jeg har kune sat mig fast på emne - altså Hitler. Hvilken vinkel det bliver, afhænger logisk af opgaven. Sendes til mig på [email protected] må ikke være udgivet... -
Jeres syn på Islam
ForumindlægHvad er jeres indtryk af Islam? Kom ind på kvinderne og Iran. På forhånd takker. -
Jura AU
ForumindlægHej folks! Nu er man jo snart godt og grundig nervøs, he rop til den 30. Ville lige høre hvad er tror adgangskvotienten til Jura på AU kommer til at ligge på? Sidste år var den 7,2. Mit gennemsnit ligger på 8,3, tror I jeg har en chance? Held og lykke til jer alle. -
Stig Lange?
ForumindlægJeg er i gang med at forberede nogle forfatterprofiler til eksamen, men jeg kan simpel hen ikke finde noget på digteren Stig Lange som bla. har skrevet ” Fiskerpigens sang”. Findes der en lange ekspert? -
Fødekæde: Ræven
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde nogen fødekæde med ræven. Nogen som evt. kan sende mig et godt link? Det må meget gerne være en lidt lang fødekæde Tak på forhånd! -
Darwin
ForumindlægJeg skal holde et oplæg om Darwin's menneskesyn og hvordan verden ændrede sig efter Darwin's hovedeværk Arternes Oprindelse.Hvis nogen kender til bøger, opgaver eller websider om emnet vil jeg gerne høre det :-) -
Hvordan laver man et essay!!!
ForumindlægJeg skal lave et essay om "Den rigtige beslutning" ved ikke hvordan jeg skal begynde eller tænke ... -
To kulturer
ForumindlægHey..Jeg har til opgave at skrive lidt om, om hvorvidt det er muligt for to mennesker, som har to forskellige kulturer at have et ægteskab. Er det muligt eller er det ikke? Jeg vil meget gerne høre, hvad i mener om det?! Og I må meget gerne komme med begrundelser for hvorfor I synes det! På forhå... -
Engelsk oversæt
ForumindlægPleace hjælp til oversættelse af: "Han hoppede 10 meter ned på jorden" = ? -
Bogandmeldelse
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analysemodel for en bogandmeldelse på engelsk.. ??HASTER -
Hjælp
ForumindlægHar brug for et emne til projektopgave. Emnet skal være under frihed. -
Kæmpe Ordbog på nettet!
ForumindlægOversæt op til 150 ord ad gangen! virkelig en god hjælp til at oversætte:http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr -
Russisk
ForumindlægHej "kammerater"!Jeg tænkte på, om nogen har resumeer liggende af samtlige kapitler i historien "выстрел" (Vistrjel)??Enhver hjælp til denne historie er kærkommen. -
Tysk stil for første gang! HJÆLP
ForumindlægHej allesammen.Håber virkelig i kan hjælpe mig her, for jeg er ved at gå lidt i panik.Jeg har fået min første rigtige tyskaflevering for, hvor jeg selv skal skrive noget....hjælp.Alle mine forhenværende afleveringer har altid været noget med at oversætte sætninger, eller indsætte ord. Har aldrig ...
