Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18541 til 18560 af 163702
-
The Whaler... HJælp til rettelser
Forumindlæghåber der er en venlig sjæl der lige vil kigge det jeg har skrevet igennem indtil videre. staver ikke så godt så en hjælpende hånd ville gøre under værker. Hilsen T.J The Whaler In the short story The Whaler, you meet a young boy, and an old man. The young boy had always looked upon the old m... -
Uni..
ForumindlægHej. Hvis jeg nu vil læse videre på uni og der f.eks. står at de specifikke krav er: dansk A mat B eng B hist B kan jeg så godt blive optaget, hvis min eksamenskarakterer ser sådan her ud? - de karakterer jeg skriver først er årskarakterer: skriftlig dansk: 4 mundt. dansk: 4 eksamen ... -
HJÆLP analyse "Gennem byen sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag.... Måske jeg kunne låne jeres opgave eller andet.. Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turél... -
Bogandmeldelse
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analysemodel for en bogandmeldelse på engelsk.. ??HASTER -
oversættelse af et ord!
ForumindlægEr der nogen der ved hvad det engelske ord: "Glasnost" betyder??Tak! -
Censorer !!
ForumindlægHEJ!! Nogle der kender følgende lærere: Dansk (skr) = Stenløse Gymnasium og HF: [OS] Gl. Hellerup Gymnasiu: [MM] Engelsk (skr) = Aalborg Katedralskole: [PH] Vestfyns Gymnasium: [ÅJ] Matematik (skr) = Varde Gymnasium: Leif Mosegaard[LM] Frederiksberg Gymnasium: [Op] Dansk (mundt)= Virum Gymnasium:... -
Bliver jeg student
ForumindlægHey, er meget bange for om jeg ikke bliver student. Jeg har mine 7 eksamener, Dansk (Mundtligt og Skriftligt), Engelsk (Skriftligt), Samfundsfag (Mundligt og Skriftligt), Oltidskundskab (Mundligt) og SRP Jeg har været oppe til alle mine skriftlige, oppe til min SRP fik 02, og Oltidskundskab 00,... -
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi... -
Opbygning af AT synopsis (2g)
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en synopsis, men jeg er i tvivl om opbygningen. Er der nogen der kan skrive punkt for punkt hvordan en god opbygning ville se ud? Her mener jeg de små overskrifter som problemformulering, konklusion, anvendte metoder, osv. -
Fuld pensum
ForumindlægHej Er der nogen der ved om man skal op i alle fag når man skal op i fuld pensum ? Skal man op i de fag man har afsluttet på 1. og 2. år eller bare dem man afslutter på 3. år ? På forhånd tak for hjælpen -
Integration
ForumindlægHey people (: - Jeg skal snart skrive et projekt om integration, der skal jeg have to fag inddraget. HAr valgt samfundsfag og religion. Mange mener at det er svært at integrere indvandrere, hvilket er rigtigt nok på en måde. I religon ved jeg ikke helt hvordan jeg skal inddrage det, jeg havde t... -
små ord der lige skal tjekkes
ForumindlægHvordan siger man dette på engelsk : Mod nord, Canada, Mod syd Mexico. Mod øst Atlanterhavet og mod vest Stillehavet og Beringstrædet. Indianerne boede der i forvejen. Derefter kom vikingerne til "Vinland" (nordøst-USA). Derefter Columbus (faktisk lidt uden for USA) og herefter spanier... -
TJEK DIN CENSOR UD 2
ForumindlægDa det første indlæg "Tjek din censor ud" har en del gamle indlæg liggende, så laver jeg her en version 2.Det hele handler stadig om, at man kan finde ud af, hvilken censor man skal have til eksamen ved at sammenligne sin eksamensplan med UVM's liste over gymnasier.Udfor censorens i... -
Hvorledes siger man!
ForumindlægHejsa, Hvordan siger man "God læselyst" eller "God fornøjelse" på engelsk.... Siger man ikke love of reading eller hvad? Camilla -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg kan ikke finde ud af hvad titelblad hedder på engelsk??? ¨Når jeg prøver at slå det på nettet skriver den bare Titelblad??? Nogen der ved hvad det hedder??? -
Oversættelse (lidt over en halv side)
ForumindlægEn der vil oversætte et lille styk for mig fra dansk til engelsk ?... Please ;)... Har vedhæftet teksten som word dokument. Tak på forhånd... -
ekspert i at rette fejl?
Forumindlæghej, er der nogen der er eksperter i at rette grammatik fejl i engelsk? det vil glæde mig meget hvis ogen kan hjælpe med at rette fejl, der er ikke så meget. men tak på firhånd -
Da -> eng, "National klenodie"?
ForumindlægHvordan vil I oversætte "national klenodie" til engelsk? "Guldhornene var et national klenodie, som ikke kunne prissættes." -
epanastrofe?
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der ved hvordan man siger epanastrofe på engelsk ?? har slået ordet op men ku' ikke finde den :( påforhånd tak :) -
Hvor finder jeg Biskop Von Galens prædike?
ForumindlægHey alle! Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan finde Biskop Von Galens prædike på skrift? (Meget gerne på engelsk eller dansk) På forhånd tak!
