Søgning på: fysik a stx. Resultater: 18541 til 18560 af 154719
-
Eksamensprojekt..
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, om man selv kan vælge fag i forbindelse med eksamensprojekt eller der er nogle særlige krav til fagkombination? Jeg kunne fx godt tænke mig at lave opgaven i biologi (C) + samfundsfag (C) - er det overhovedet muligt? Eller skal det være to naturvidenskabelige eller humanistis... -
hvad skal man til eksamen i samfundsfag C
ForumindlægJeg har en del fravær pga min graviditet. Og specielt her til sidst. Men jeg vil nu til eksamen alligevel. Men jeg er kommet meget i tvivl om hvad man skal. Kan det passe man kun har 25 min forberedelse? Hvad skal man så med den tekst man får? får man nogle spørgsmål? Eller skal man bare fortæle ... -
"Hints"-forum
ForumindlægHei på deg. Overvejede lidt om et forum med "hints" eller andre spase links til hjælpsomme eller sjove programmer eller værktøjer ville være en idé? Som f.eks. den interessante Google-feature som Peden (tror jeg vidst?) linkede til den anden dag, hvor man kunne få en mail hvis der kom... -
Hvordan klarer i mundtlige eksamer?
ForumindlægJeg vil gerne vide hvordan i klarer jeres mundtlige eksamener, altså har i lavet en dispostition, er der nogle som kan give mig gode råd og evt. forklarer mig hvad det betyder at "forsvare" ens opgave? TAK -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej, Er der en ny udgave af gennemsnitberegneren ? Kender i nogen hjemmesider hvor man kan beregne karaktergennemsnittet efter ny karakterskala ? -
Mundtlig eksamen V/EØ
ForumindlægJeg skal op til mdt. eksamen i år i erhvervsøkonomi, og er lidt nervøs, da jeg ikke rigtigt ved, hvordan eksamen kommer til at forløbe? - forberedelsestid mm.? Hvad kan man gøre for at forberede sig - udover at læse pensum samt at få styr på nøgletal? Del jeres råd og erfaringer. Med venlig ... -
emissionsspektre
ForumindlægHerunder ser vi emissionsspektrene fra de første fire grundstoffer. Identificer de to grundstoffer. Se vedhæftede fil for billedet. Jeg læser på fjernkursus og min bog er på ingen måde til hjælp.. Hvordan kommer jeg i gang? -
Eksamen
ForumindlægHej. Nu ligger det sådan at jeg skal til eksamen i Old her på tirsdag, og så var det jeg lige ville høre om der er nogen der har været til eksamen og kan sige mig hvad det indebærer, hvordan det foregår m.m.? Og hvis i evt. har nogle gode råd, må i meget gerne komme med dem også :) -
Egenkapitalens forretning
ForumindlægHvad fortæller egenkapitalens forrentning? -
Evangelical churches
ForumindlægHej alle derude.. Jeg er så småt startet på et engelsk essay hvor hovedoverskriften er : evangelical churches in the usa Men jeg har svært ved at overskue den, så ville hører om der er nogen af jer der har opgaven eller læst artiklen earthly empires som har en god inspiration? -
Mht. Matematik B. Eksamen
ForumindlægGod aften alle:) Jeg ville bare lige høre til, om der er nogen der ved, om man kan tag matematik B. Eksamen Om på et turbokursus i sommerferien, hvis jeg dumper nu her første gang? Må man det hvis man opfylder pensumet? Og er det så en ny udarbejdet ... -
Er det en god idé?
ForumindlægHej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor? -
genms
ForumindlægHej Allesammen har lige et spørgsmål angående gennemsnit. Vi mangler nemlig at gå op til en eksamen og faget vægter 1, vi har fået gennemsnit at vide, men tænkt på hvor meget det trækker ned, hvis man nu dumper i dette fag. Det gennemsnit vi snakker om er 2,5 og 8,5 hvor meget vil det trække n... -
Tillykke til årets studenter!
ForumindlægEt stort tillykke til alle dem der springer ud som studenter i den kommende uge! Held og lykke med den sidste eksamen! Vi har alle fortjent vores hue! Dennis -
Årskarakter 2.g?
ForumindlægHej alle! Tæller årskarakteren i 2.g for noget på selv eksamensbeviset? Jeg er godt klar over at de afsluttende fag gør, men gør de ikke afsluttende? -
Cirkelblomst - Hvordan kan det være?
ForumindlægSe vedhæftede billede. Hvorfor passer det lige med netop 6 cirkler? -
Argumentationsform
ForumindlægHej Hvad kan man komme ind på, når man skal karakterisere argumentationsformen i en kronik? Ud over appelformerne? -
Sygeeksamen
ForumindlægHej alle Hvis man fx var forhindret i at komme til en eksamen, og man derfor skal op til en sygeeksamen, kan man så stadig søge ind på en uddannelse, selvom ens eksamensbevis ikke er lukket endnu, da man har været syg til en af eksaminerne og derfor skal op til en sygeeksamen, som først er i... -
Bestå faget mat på b
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg har afsluttet mat b med karakterne: 00 skriftlig og 02 mundtlig samt eksamens-årsprøve karakter -3. Hvad skal der til før jeg består faget? -
Mundtlig matematik hjælp
ForumindlægHej, Vil bare lige spørger, Hva må man have med til prøven? Og nogle gode råd ? :) (10. klasse mundtlig matematik)
