Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 18541 til 18560 af 153151
-
gyser
Forumindlæghej jeg skal lave en opgave som skal være en gyser ved ikke hvad den skal handle om hjælp -
TOPKARAKTER
ForumindlægHvordan opnår man det hæderfulde 12 tal til historie eksamen på STX? -
Atmosphere
ForumindlægEr det ikke bare historiens stemning og følelser? Tak på forhånd og god aften -
analysering af Skibsdrengens fortælling
ForumindlægHej studieportalmennesker. Jeg arbejde i øjeblikket på en analyse af skibsdrengens fortælling (karen blixen) men på nogle punkter er jeg totalt lost*-* Hvilken slags historie er det? Begrund med eksempler fra teksten. Hvillke farve passer til Nora og Ivan? Beskriv hvilke egenskaber og følel... -
AT-Fag engelsk og samf.
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er lidt forvirret omkring valg af fag til AT, jeg ved at det skal være noget med engelsk og så har jeg tænkt lidt på historie. Men problemet er, at alle de historielærer jeg har snakket med anbefaler samfundsfag til den sag jeg vil skrive om, som er noget med overvågning ... -
In the national gallery. Kom ind på min tråd og gi mig inspiration og en god diskution :)
ForumindlægHej Sidder her og skriver et fint essay om D. Lessings short story " In the National Gallery" Jeg synes der mange emner i historien men jeg er bare helt tom i hovedet når det gælder om at få det ned på papir. Topemner enten Generation gaps Eller at ham manden (måske) er en gammel liderl... -
Krig, medier og teknologi
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis til to af emnerne ''krig, medier og teknologi'' (historie/samfundsfag) Jeg aner ikke hvad jeg vil skrive om. Nogen der har fede ideer? -
puffer
Forumindlæghjælp til denne opgave? -
specifikke adgangskrav
ForumindlægHej jeg har været oppe i kult fagene og dumpet på HF :(. Jeg vidste godt det ville ende dårlig fordi jeg simpel hen hader sproglige fag. Men på min uddannelse står der at man skal have historie B som specifikke adgangskrav. Kan jeg tage faget om, som sommersupplering og stadig starte i august/sep... -
Brugbare forsøg omkring transplantation
ForumindlægHej! Jeg er så småt gået igang med valg af emne og fag til SRP. Jeg vil gerne skrive om, transplantation, med hovedfaget bioteknologi og sidefaget historie. Jeg er dog meget i tvivl om, hvorvidt der kan findes gode eksperimentelle forsøg til dette emne, da jeg indtil videre ikke har kunnet komme... -
Samf-Hist SRO
ForumindlægHej. Jeg skal som mange andre også skrive den såkaldte studieretningsopgave, og jeg skal skrive i samfundsfag(A) og historie(A). Jeg har tænkt lidt på at skrive om den socialistiske revolution i Sydamerika, og det skal måske være om Chile eller Brasilien. Men problemet er bare at jeg ikke helt ve... -
SRP HJÆLP!!! lidt hurtigt
ForumindlægHej... Jeg skal skrive studieretningsprojekt nu her og skal snart afleverer hvilke fag jeg vil skrive i... Jeg overvejer engelsk og dansk... Er lidt ude i noget Shakespeare... Nogen der har nogle ideer?? kan også vælge engelsk og historie, da jeg ikke har lyst til at skrive i mit sidste studieret... -
når man benytter sig af en case.... ?!
ForumindlægHej derude ! Jeg er ved at skrive SSO, og har hårdt brug for hjælp ! Jeg benytter mig i min opgave af en case vedrørende en ung pige som har selvskadende adfærd. hele casen er vedlagt som bilag. Skal jeg skrive et resume i opgaven af casen når jeg har ved lagt den ? er lidt i plads mang... -
indholdet af de 15-20 sider
ForumindlægHej mennesker :) Jeg er lidt i tvivl om hvad de 15-20 sider indeholder. Er det Indledning, abstract og selve opgaven? er det i alt? eller er det en helt tredje ting? -
hmmm.?
ForumindlægHej.Findes der en måde hvor man kan blive god til matematik på? -
Optagelse
ForumindlægHej Jeg skal til optagelseprøven til STX imorgen. Jeg ved at, jeg skal op i dansk, tysk, matematik mundtligt, og samt engelsk skriftligt. Jeg ved ikke, om hvordan er optagelse.? Skal man første tage prøven før man blive spørge om hvorfor man vælger STX? Jeg er vilde nervøs for klare mig vilde dår... -
Er helt væk! :-( danskopgave!
ForumindlægJeg skal analysere to voveller af Pontoppidan, men det helst ikke overskride 8 sider. Hvad skal jeg ligge vægt på? Jeg kan simpelthen ikek se hvad der er mest rellevant! -
romerriget - hæren
ForumindlægHej jeg skal skrive 3.G's opg. Jeg har valgt romerriget med henblik på den romerske hær. deres udrustning, taktik, vilkår, konsekvensker og fordele. men min lærer mener ikke det er nok. hvad mere kan jeg tage om. han synes jeg skal vælge nogle kejsere. men der er jo 12 meget vigtige. så hve... -
På vej mod toppen
ForumindlægHej ! Jeg skal til at skrive dansk stil, men har en ekstemt streng lærer. Jeg plejer at ligge på 10-11, men vil meget gerne score et 13-tal ved hende. Vi skal skrive stil, og har hæftet fra 2004. Jeg har valgt at skrive nr 1, "på vej mod toppen." Jeg tænkte, om der måske er nogen der... -
iværksætter
Forumindlæghej. har et stor problem. gå på hg2 og har fået et case opgave som hedder midtkøbing case kan bare ikke kom i gang . og skal være færdig med den til næsten uge :S
