Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18561 til 18580 af 61668
-
Supplering
ForumindlægJeg skal supplere Matematik A og Kemi B, så jeg vil gerne spørge om, man både kommer op i skr. og mdt. eller hvordan foregår eksamen? -
Fysik eksamen C niveau 2011 24 timer
ForumindlægHej :) Skal op i fysik eksamen d. 1/6 og det er 24 timers forberedelse, og er ved at pisse i bukserne ved tanken om den eksamen :( men har nogen spørgsmål, som jeg håber i kan/gider at svare på: 1. Hvor meget bør man egentlig læse op i tidsrummet indtil selve dagen hvor man trækker sit spørgsmål?... -
Emneforslag SRP - Matematik + International Økonomi (IØ)
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i International økonomi - Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Simple ligevægtsmodeller Mundell-Flemming modellen for en simpel åben økonomi -
Hvordan analyserer man til mundt. engelsk B eksamen??
ForumindlægHej, jeg har trukket mundtlig engelsk, men er så forvirret om hvordan det egentlig forventes at jeg analyserer teksten. Ved godt med temaet, afsender, modtager, historisk kontekst men hvad ellers? Har et tema om minoriteter og kan ikke helt se hvordan det kunne være relevant at analysere ting som... -
Rettelse på en eksamens opgave på 250 ord kun.
ForumindlægHej. Har en eksamensopgave for, og det kunne være dejligt, hvis nogen gad at se om, jeg har nogle dumme fejl, som jeg ikke selv har bemærket. På forhånd tak. 2) Contesta a la pregunta del chico del texto (2) ?En qué consiste la marginación social ¿Da otros ejemplos de la marginaci&o... -
Mundtlig fysik eksamen i morgen klokken 8:00
ForumindlægJeg står og skal til mundtlig fysik eksamen i morgen tidlig.. Er der nogen der har nogle forsøg til følgende emner ? Det periodiske system Syrer Baser Neutralisation Bindinger Ion-Jagt Radioaktivitet Stråling Atomets opbygning Transformation Elektro-magnetisme Induktion -
Bilag der kan komme ved kemi B eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til kemi B eksamen, og er lidt forvirret. Jeg har styr på det hele osv, men vil høre hvad det er for en slags ukendt bilag der kan komme, når man sidder inde til forberedelse? Hvad har I andre oplevet og under hvilke emner? Tak for hjælpen på forhånd -
eksamen - Teknologiens betydning for menneskes sundhed og levevilkår
Forumindlæghej jeg skal til eksamen lige som mange andre, jeg skal op i muntlig geo, bio og fysik. jeg kan ikke finde et delemne, mit overemne er "Teknologiens betydning for menneskes sundhed og levevilkår" nogen der kan hjælpe. TAK -
9 Klasse eksamen - novelle med fokus på skæve eksistenser
ForumindlægJeg har lige trukket til min 9 klasses eksame i dansk, jeg trak Novelle med fokus på skæve eksistenser. Jeg er pretty lost, med omkring hvilken novelle jeg skal tage der handler om skæve eksistenser. Kan i hjælpe? -
svær matematik-opgave... igen igen (help)
Forumindlægjeg er helt lost i et matematik-sæt og søger derfor hjælp...Et trapez er en firkant, hvor to modstående sider er parallelle.Vis at et trapez har arealet: A= ½(s1+s2)*her der nogen der kan forklare mig hvad jeg skal gøre? har som sagt tabt den røde tråd og vil meget gerne på rette spor igen...hjæl... -
Matematik A 2013 24/5 opgave 15
ForumindlægHey studieportal. Jeg er i den situation, at jeg på onsdag 29/5 skal op i matematik A skriftlig og er derfor igang med regne sættet fra den 24 maj igennem. Jeg er kommet i problemer med opgave 15 A, som er vedhæftet. Kan sagtens via pythagaros og isolering finde siden bc, men hvordan hv... -
Matematik: Opgave 3.002 til 1-årig A-niveau NUUUUU
ForumindlægOh ædle herrer (eller damer)Kunne jeg få et par beskedne "pointers" mht. til opgave 3.002 i "Eksamensopgaver til 1-årig A-niveau"?På forhånd takRasmus -
2 supplerings materialer? - historie eksamen stx (pls click!)
ForumindlægJeg har fundet 2 rigtig gode supplerings materialer - må man gerne det? Please svar, det haster. -
Dansk mundlig eksamen - Forældre relationer
ForumindlægHej. Jeg er igang med min disposition til min dansk mundlig eksamen, og har trukket temaet Forældre relationer, og har derfor rimelig mange valgmuligheder, som f.eks. kortfilm, noveller osv. Er der nogen der kunne have nogen god råd, til hvad jeg kan vælge at fremlægge? Jeg har kigget lidt på ... -
Portrætbillede dansk eksamen 10. klasse
ForumindlægHej jeg har trukket portrætter i til min dansk eksamen. Det er frit genrevalg, men jeg er blevet rådet til at vælge et portrætbilled af min lærer. Men jeg ville hører om der er nogle der har et forslag til hvad man kan vælge. Jeg har kigget på Thomas Kluge og hans portært af kongefamillen fra 201... -
AT eksamen - psykologi og dansk - narcissisme
ForumindlægHei :D I AT eksamen har jeg valgt at skrive om hvordan reality programmer udstiller folk og om dem vi ser i programmet er deres "virkelige" jeg . Jeg er ikke den store metode ekspert..! Men handler om iscenesættelse og identitet, og hvordan deltagerne bliver fremstillet... I fagene d... -
Eksamens Opgave 5 december 2011 - HASTER
ForumindlægHejsa :-) Er jeg så heldig der er nogen der har været til skriftlig dansk eksamen på HF niveau A d. 5 december 2011? Vi er ved at træne eksamenssæt og jeg er simpelthen gået i stå, så kunne godt bruge noget inspiration. Vi skal aflevere opgaven senest imorgen d. 22/1-12. På forhånd tusind... -
Eksamen med 5 A niveau-fag
ForumindlægJeg går i 2.g og overvejer at hæve to ud af mine tre b niveau-fag til A-niveau i 3.g. Men hvis jeg gør dette, vil jeg så hundrede procent komme til eksamen i dét b niveau-fag, jeg ikke hæver? Er chancen større, eller er den det samme, som hvis jeg kun hævede et enkelt b-fag til A? På fo... -
Kemi A Noter, Skriftlig Eksamen
ForumindlægProblemet er således: Jeg skal til skriftlig eksamen i Kemi A i løbet af næste uge. Noter kan man aldrig få nok af og da jeg ikke altid har været lige opmærksom, har jeg lidt "huller" i mine noter. Er der nogen rigtig rare personer der vil dele sine Kemi A noter? (Alle 3 år) Maaange tak... -
mundtlig eksamen på hhx - A niveau
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan mundtlig Mat A eksamen foregår på HHX?Har hørt en del forskelligt, så jeg er kommet i tvivl. Nogen siger at man trækker et bevis, hvilket undrer mig lidt da vi stort set ikke har beskæftiget os med beviser i løbet af året...
