Søgning på: psykologi c noter hf. Resultater: 18561 til 18580 af 78113
-
Eksamensprojekt
ForumindlægHeej... Så skal jeg igang med eksamensprojekt på HF og skal til at vælge 2 fag og emne at skrive i og om :) jeg har overvejet at skrive i samfundsfag/engelsk, men mit hovede er tømt for emne ideer... er der evt. nogle af jer der kunne hjælpe og komme med et par forslag..?? på forhånd tak :) -
Klage ang. skriftlig karakter
ForumindlægEr der nogen der har oplevelse med at når du klagede fik du karakteren hævet? Jeg har fået mit dansk karakter, Hf, tilbage og fik 02. Jeg forstår slet ikke hvordan jeg har fået det, siden jeg normalt får 7-10 til skriftlig. Og jeg vil gerne klage. Kan man få karakteret sænket hvis de kigge... -
Hvordan forbereder man sig til ENG?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal på tirsdag op til den vigtigste og sidste eksamen i min HF uddannelse. Det er den vigtigste da jeg skal mindst få 7, alt andet er en katastrofe. Jeg vil meget gerne forberede mig allerede nu, men ved dog ikke helt hvordan, da jeg skal træk en ukendt tekst imorgen ... -
Økonom uddannelse
ForumindlægHey jeg har lige afsluttet HF eksamen og har et gennemsnit på godt 6,3 og ønsker at uddanne mig til økonom jeg er rimlig god til matmatik (karaktere 10) men har klaret mig rimligt dårlig i folkeskolen (gennemsnit 4,9) kort sagt skal jeg opgive min drøm og at være økonom eller skal jeg holde fast... -
Økonom uddannelse
ForumindlægHey jeg har lige afsluttet HF eksamen og har et gennemsnit på godt 6,3 og ønsker at uddanne mig til økonom jeg er rimlig god til matmatik (karaktere 10) men har klaret mig rimligt dårlig i folkeskolen (gennemsnit 4,9) kort sagt skal jeg opgive min drøm og at være økonom eller skal jeg holde fast ... -
Optagelse.dk
ForumindlægJeg skal søge videregånede udannelse.. Har holdt et års pause fra skolen. Jeg har afsluttet HF. Jeg vil gerne søge ind på Pædagoguddannelsen,. Jeg skulle høre om man absolut skal søge fra optagelse.dk eller kan jeg ikke sende med post? da jeg skal sende ansøning flere steder ? Håber i kan hjælp... -
VIGTIGT !!!!
ForumindlægHej, jeg har lavet Engelsk B skriftligt Del 1. Kan i kigger det igennem og fortæller om mine fejler. Jeg skal op til den skriftlige her om 5 måneder, så derfor øver jeg mig. Selve opgaveformuleringen: http://glahder.dk/engelsk/eksamensopgaver/HF-B/2012_4_dec_%20HF-B_del1.pdf Min besvarelse... -
reducer brøker med bogstaver.
ForumindlægHey søde mennesker. Jeg er lidt i knibe :o) efter jeg har holdt godt tre måneders ferie, er det altså lidt hårdt og starte på hf .. Eller det kniber i hvertfald med at huske alt ting, især ang. at reducer brøker med bogstaver. Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig, så vil jeg blive s... -
Hjælp til at læse op til eksamen i matematik B.
ForumindlægHejsa. Jeg er en pige som er færdig med HF til sommer, jeg har desværre taget lidt for løst på Matematiken her det sidste år, og har derfor svært ved nogle ting. Har ellers ret godt styr på matematik. Jeg bor på falster, så det ville være fint hvis du boede i nærområdet. Håber at høre fra nogle... -
Eksamen
ForumindlægHej derude bag skærmen. Jeg er studerende på Hf, og skal op i skriftlig engelsk på B niveau her på tirsdag. Derfor vil jeg hører om der er nogle gym elever derude som har været oppe i engelsk b? Og i såfald, hvad var emnet? Ønsker Jer alle held og lykke her i eksamens perioden. -
ang. religionsvidenskab
ForumindlægHej allesammen. Jeg håber der nogen derude, som kan hjælpe mig. Jeg vil rigtig gerne læse religionsvidenskab efter endt HF, men jeg er lidt i tvil om hvad der er af job muligheder? udover underviser? Jeg regner med at jeg ville bruge det til at undervise med, men hvis det nu ikke skulle være mi... -
hjælp til fødevarer
Forumindlæghejsa. er ved at lave evalueringsopgave i hf 1 år. om fødevarer. følgende ting vil jeg vælge at have med fødevareproduktion. fødevarefordeling. GMO Konservering af fødevarer. dansk landbrug fordøjelsessystemet. kost sammensætning og ernæring. organiske stoffer kulhydrater protein og fedtstoffer. ... -
hjælp
Forumindlæghej allesamen jeg vil lige høre hvad den stil i dansk fortjener jeg skulle skrive en artikel, til en hf klasse, om Forskellige måder at oplev tiden på. og en Analyse af Simon Fruelunds ”Flod” Novelle og skulle have noget med fra de andre stil tekster med hvilket jeg ikke har lavet ... -
Haster
ForumindlægHej Nogen kan hjælpe mig??! En hf-klasse skal på ekskursion, og eleverne deles ligeligt om udgifterne til bussen, i alt 5500 kr. Dagen før melder to af eleverne sig syge, og det betyder, at de andre elever skal betale 30 kr. mere hver. Hvor mange elever er der i klassen? Tak på forhånd -
Overvægt og undervægt
ForumindlægHej guys. Jeg skal snart til eksamen i NF (til dem som ikke ved det, så er det; biologi, kemi og geografi kombineret i én eksamen) Jeg har lavet denne synopse, men finder det ret svært at vide hvad jeg skal sige, hvordan og hvorledes osv. Nogle gode råd? Camilla, HF elev på 1. år. -
Spørgsmål til SU
ForumindlægHej. Jeg har været udeboende siden 2008 og droppede ud fra gymnasiet i 2010. Dengang fik jeg udeboende SU fordi jeg havde været udeboende i 12 måneder. Men nu er jeg flyttet, og skal starte på HF. Mit spørgsmål er så, hvilke dokumenter skal jeg sende ind, for at få udeboende igen? Er ret meget i ... -
Jeg er forvirret
ForumindlægNu går jeg i stx 2g, men er forviirret fordi har indtil videre rigtig dårlig gennemsnit og jeg vil gerne læse til tandlæge efter Gymnasium. Jeg tog mig ikke sammen i 1 g heller ikke i 2 g. Jeg har tænkt mig at tage/skifte til HF kan jeg det? -
Grafer..
ForumindlægHej, jeg er lige begyndt på Hf-Kursus i sidste uge, jeg har allerede nu fået en aflevering for, men har rigtig svært ved at huske, hvordan det var jeg skulle find en forskrift for en funktion. Kunne jeg få hjælp til denne opgave, bliver jeg da rimelig glad! Tak (-: Angiv forskriften for en fu... -
Dansk litteratur historie
Forumindlægjeg har brug for hjælp- jeg skal til hf eksamen snart. og har brug for at få nogle korte forklaringer om nolge tidsperioder. middelalderen renæssancen og barok højklassicisme senklaaicisme romatikken naturalisne /det moderne gennembrud symbolisme det folkelige gennembrud og det vi har idag. HJÆÆ... -
Kvote 2.
ForumindlægHej folkens. Jeg har netop afsluttet min HF. Så har jeg besluttet mig for, at jeg vil tage HHX på et halvt år + jeg skal have suppleret matematik op :) Hvad ville så være smartest? At starte nu her og desværre misse lidt af undervisningen. Eller at starte til januar og ikke have noget lige pt...
