Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18561 til 18580 af 39570
  • Samurai?

    Forumindlæg
    Hey..Er der en, der husker en tekst ved navn "Samurai"?Jeg vil nemlig få bekræftet titlen, da jeg husker den, som illustrerende for næstekærlighed!
  • gennemsnit!!

    Forumindlæg
    hej jeg går i 3.g og ville lige høre at hvis man nu har gennemsnittet 6,7 i årskarakter, og lad os sige at man dumper til eksamensgennemsnittet på 5,9...så lægger man begge gennemsnit sammen og dividerer med 2 som er samlet gennemsnit på 6,3...får man så studenterbevis når samlet gennemsnittet er...
  • perspektivering LOTF

    Forumindlæg
    HELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!!
  • Lignelser???

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist kan fortælle mig hvad en lignelse er? i forbindelse med det nye testamente...
  • Hvordan siger man?

    Forumindlæg
    Hvordan siger man:"Jeg bliver slagtet" på tysk?Hilsen Viske
  • ASTROFYSIK

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i astrofysik nu på fredag. Er der nogle som har nogle gode notater, de vil dele??
  • Bølgeligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne forstå bølgeligningen, ved at sætte ord på trinene.. håber i vil hjælpe.
  • Noter til eksamination

    Forumindlæg
    Jeg har besluttet mig for jeg slet ikke vil benytte de noter jeg skriver i forberedelsen til min eksamination i resten af mine studentereksamner. Jeg har faktisk gode erfaringer med bare at gå ind og fortælle helt frit og fyre den af.Hvordan gør I?
  • E-case Thise Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Jeg skal til at fremlægge på onsdag i e-case. Jeg har valgt at fremlægge og Thise's manglende markedsføringJeg synes lige vi skal diskutere her hvad man kan komme ind på og sådan?:)
  • Evig ry og udødelighed

    Forumindlæg
    Jeg mindes om en person der mente at man skulle skrive digte om heltene for at give dem evig ry og sjælelige udødelihed... kan bare ikke huske hvem det var og i hvilken sammenhæng det er...
  • Gider i læse til den sidste??

    Forumindlæg
    Så er der overstået 3 eksamener.. og har fået 10-10-10.. så det er jo lækkert!! MEN, gider simpelthen ikke læse til den næste! for har regnet ud, at de sidste karakter "KUN" rykker hvis man får fra 00-5, og fra 10+ .. så har I det på samme måde??
  • Platon

    Forumindlæg
    Hvorfor medfører platonisme let foragt for kvinder, legemligt behov (sex, mad) og praktiske mennesker (håndværkere)? Hvorfor elskes Platon derimod af akademikere?
  • kommer man op i en kendt kilde?

    Forumindlæg
    Ja, spørgsmålet er som overskriften lyder: kommer man op i en kendt kilde i historie? Jeg skal op på onsdag og er kommet i tvivl??
  • Bevis til logistisk vækst!

    Forumindlæg
    Hej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis...
  • Statistik

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva
  • Kriton & Faidon

    Forumindlæg
    Hey dér! Er der nogen der har en ide til hvad man kan perspektivere Kriton og Faidon til, hvis man trækker disse til stx?Solon måske (pris ingen lykkelig før han er død?)God fornøjelse med stx:p På med HUEN - yiiiiir!!
  • Karakter: Thise Case

    Forumindlæg
    Hvad fik i af karakter til IT Casen?Jeg slap afsted med et 7 tal, men et ok resultat i forhold til vores lærer har være syg hver anden torsdag, hvilket er under meget kritik. Alle fra min klasse fik 5-6-7-8Tak for lort :-)
  • Gennemsnit!

    Forumindlæg
    Har lige et kort spørgesmål:Bliver ens eksamenskarakter og årskarakter sammenlagt??
  • Hvordan laver man en synopsis?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en synopsis men jeg kan sku ikke huske hvordan man gør. Jeg er i tvivl om hvordan den skal opsættes. Kan nogen hjælpe? Mange tak :)
  • (Jeg synes at)

    Forumindlæg
    Kristendommen er en klam jødisk sekt. De kristne tilbeder liget af en død jøde!!! De er sjæleløse slaver! Mvh

Søgninger relateret til samfundsfag eksamen