Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1841 til 1860 af 57177
-
Opgave 8.005 Stx A
ForumindlægHej folkens :) Jeg er i gang med en mat. afl. og opgave 8.005 driller! Den lyder: Bestem til differentialligningen y'+y=20x +3 den løsning, hvis graf går gennem pkt. P(1,4) Ved ikke om det er den type differentialligning der hedder lineær diff.ligning dy/dx + h(x) * y = g(x) hvor den ful... -
Hjælp til dansk
ForumindlægHej jeg har et problem med 1.lav personkarakteristikker af de vigtigste personer 2.Hvad er tekstens temaer 3.find modsætninger i teksten 4.Har teksten en morale 5.hvad tror du forfatteren vil fortælle med historien 6.hvad har betydning for dig i din tilværelse -
Noter samf A
ForumindlægHey!Skal op i samfundsfag på højniveau, og ville høre om der var nogen der har nogle noter de ville dele med mig? Ikke fordi jeg ingen noter har selv - ville bare gerne være sikker på at jeg har alt med. -
noter niveau b hh
Forumindlægnogen der har noter til bogen virksohedsøkonomi hh niveau b skrevet af bla. knud erik bang noter til niveau a kan ogsaa bruges skal op i morgen saa det haster -
Noter til køn og Simone de Beauvoir
ForumindlægJeg skal skrive SRP indenfor samfundsfag A og filosofi B. Er der nogle der har noter til køn samt noter til kønsfilosoffen Simone de Beauvoir? Evt Judith Butler -
Naturfags eksames noter
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i naturfag her på mandag, og jeg har ikke rigtigt nogle noter jeg kan bruge til noget. Så hvis der er nogle der har nogle noter som de vil dele med mig, vil jeg være dem forevigt taknemmelig. tak på forhånd. -
Mundtlig eksamen i dansk - at lære tekster udenad?
ForumindlægHej! Jeg skal op i dansk på onsdag og har trukket "nyhedsmediet", til det har jeg valgt en baggrundsartikel. Jeg er for længst færdig med analysen og bruger disse dage udelukket på at læse pensum og øve min "fremlæggelse". Mit problem er, at lige meget hvordan jeg bærer mig... -
Søger noter til politik og politiske systemer!
ForumindlægHey alle sammen (:I need help, please..Jeg står i den situation, at jeg skal til årsprøve i historie i 2.g her nu, og da jeg har skiftet skole, skal jeg op i noget pensum fra sidste år, som jeg ikke har været med til at gennemgå. Der er ufatteligt mange sider - og det SKAL jo læses op før eller s... -
Minimum antal elever i klasse på stx?
ForumindlægHej. Jeg har valgt et kreativt valgfag, siden jeg lige er startet på stx. Desværre øsnker jeg at skifte, men ledelsen siger, at jeg ikke kan, fordi der kun er 8 elever, og det vil gå udover de andre. En anden pige fik dog lov, da der var 9 elever. Er der et argument jeg kan bruge for at skifte? H... -
STX Matematik A Eksamen
Forumindlæghello allesammen :-) er der nogen der har svar til eksamenssættet i dag som jeg måske må se :-), så jeg kan se om jeg overhovedet har lavt nogen rigtige -
tyngdekraft od Newtons love noter
ForumindlægNogle der har gode noter til tyngdekraft od Newtons love?? Om jeg kan få det? Tak for hjælpen! -
tyngdekraft od Newtons love noter
ForumindlægNogle der har gode noter til tyngdekraft od Newtons love?? Om jeg kan få det? Tak for hjælpen! -
Kemi-noter til eksamen B-niveau
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen d. 4 jannuar i kemi b. Jeg ville høre om der er nogen som har nogle gode noter? Mvh Esben -
Noter til afsætning A, kapitel 11
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med noter til kapitel 11 i afsætnings bogen. På forhånd tak Mvh Søren -
Tysk A skriftlig noter
ForumindlægHej, jeg skal til en skriftlig tysk A prøve her om lidt, og ville spørge om der er nogle af jer, der har noter i disse emner?: Ordklasser Verbernes tider og bøjning Regelmæssige og uregelmæssige verber Hjælpeverber Modalverber Sammensatte verber Artikler Pronominer Adjektiver Genitiv Præpositio... -
Dansk
ForumindlægJeg vedligger et fil her, og vil gerne vide jeres mening om teksten jeg har skrevet. Det er vigtigt at vide om det er sådan man skriver et opgave eller ikke. Har brugefor det så jeg kan arbejde bedere på det, hvis der mangler noget. Tak i forvejen. ( jeg spørg ikke om I skal rett... -
Jeg leder efter eksamensættene i 2015 i spansk STX
ForumindlægHej. jeg har virkelig brug for eksamensættene i 2015 i spansk STX -
Dansk
ForumindlægHej derude Har endnu et spørgsmål til min mundtlige dansk eksamen imorgen. Skal op i reklamen fra leasy den med trampolinen. Nogen som kan hjælp mig med budskabet .... -
Dansk
ForumindlægHej. Jeg har lidt dansk på ca 300 ord. Jeg ville høre om der er nogen der vil rette den igennem (gramatisk). Håber meget at der er en der vil hjælpe, da den skal afleveres i morgen. -
Matematik A - STX
Forumindlægjeg har lige kigget min prøve igennem og ville høre hvad pointfordeling er: Hvor mange point skal man have for at få 2,4,7,10,12 osv?
