Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18581 til 18600 af 46276
-
kvinders orgasme
Forumindlæghej. jeg skal skriv srp i dansk og biologi, og jeg har valgt at skrive om kvinders orgsame og hvad forskellen på en mande og en kvinde orgamse er. nogen her inde, der har skrevet eller set en anden srp der omhanlder det samme?? eller har folk måske gode kilder jeg kan kigge på -
Hubble-konstanten
ForumindlægHej! Hvad er mest korrekt at skrive formlen for hubble-konstanten?: v = H_0 * r Eller: v = H * r Eller: v_0 = H_0 * r_0 -
Hvilken slags Fantasy er Harry Potter?
ForumindlægJeg vakler lidt mellem de forskellige undergenre, kan det passe at Harry Potter er en Urban-fantasy bogserie? På forhånd tak for hjælpen =) -
Konservative
ForumindlægEr der nogen der har en ide til hvad man kunne lave af problemstillinger om de Konservative? Jeg tænker noget med relevans til dem nu (måske de konservative i medierne) Ved dog bare ikke hvor jeg i så fald skulle starte med af finde noget om lige det emne? -
Hjælp til et spørgsmål
ForumindlægHej nogen kan hjælpe med besvare dette spørgsmål! Opgave: Find tidspunktet for den trojanske krig! Hvad kaldes den epoke (periode, tidsalder)? -
engelsk essay
ForumindlægHej alle.. Jeg har læst og set videoer om hvordan man skriver engelsk essays, jeg ved bare ikke hvorfor jeg synes det er så svært at komme i gang.. ? Så skriver jeg lidt om starten, så lidt om de punkter jeg skal skrive om, så om slutningen.. Det bliver noget værre rod. Og når jeg nogle gange vil... -
Jokes
ForumindlægHej. Jeg skal bruge 1 joke til at bruge, men kan ikke finde på noget. Jokes skal indeholde om byggeri. Håber i kan hjælpe -
SRP- DØØØØØ
ForumindlægHej folkens.. Dem som har skrevet SRP .. og har god erfaring med det .. Vi skal snart til i gang med SRP vores studieretningsfag er Engelsk, Samfundsfag, Psykologi Jeg tænkte på at vælge "Skoleskyderi" School shooting .. Fag som Engelsk & Psykologi Men problemet er skal jeg vælg... -
fysik metode
Forumindlæghvordan finder man ny information i fysik altså hvilken metode bruger man til finde ny information? jeg har skrevet om gps opbygning hvordan forholder det sig til det? -
Alexanderplatz
ForumindlægHvornår blev pladsen bygget? -
SRP emner
ForumindlægHej med jer! Nu står jeg i denne situation at jeg skal skrive SRP om et stykke tid. Om knap 1 uge skal jeg vælge 2 kombinationer af nogle fag. Samfundsfag er jeg 100% sikker på! Men! Jeg er meget i tvivl om, hvilke fag jeg skal mikse det med og ikke mindst et emne. Jeg har overvejet demo... -
Før 1901 systemskifte?
ForumindlægHvordan var det før systemskiftet? Kunne kongen bare vælge regeringen selv om de havde et mindretal i folketinget? -
den grimme ælling
ForumindlægHej folkens.. skulle lige høre om den grimme ælling af hca starter med in medias res?? -
Agent Orange
ForumindlægHalløj! Jeg har fået et spørgsmål at skulle redegøre for den kemiske sammensætning af agent orange, og inddrage reaktionsskemaer for syntesen og analyser den kemiske struktur af mulige biprodukter. Jeg ved at det er to herbicider, hvoraf agent orange er et biprodukt, men jeg har ledt og ledt, ... -
Hjælp til metafor
ForumindlægJeg står og skal analysere en tale af Martin Luther King ved navn "Give us the ballo", og er nu kommet til mefafore. Kan nogle af jer evt. forklare mig hvad denne metafor har af betydning? Sometimes it gets hard, but it is always difficult to get out of Egypt, for the Red Sea always s... -
Samfundsfag på A
ForumindlægHej, er der nogen, der ved hvordan det er at have samfundsfag på A? Altså er det svært? :)... -
Skriv om dig selv.
Forumindlægihh, man tror opgaven er så nem, hvorfor man jo blot skal skrive en A4-side om sig selv, men jeg har virkelig problemer med det. Både med indholdet, men også med skrivemåden. Jeg er elendig til at skrive om mig selv, så det lyder spændende. Stort set alle mine sætninger starter med "jeg,&quo... -
"Syndefaldet" og "Arvesynden"
ForumindlægEn der kan give en nem forklaring på de to begreber? -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægNogle der var op til skriftlig fremstilling. Jeg skulle spørge vedrørende min ven, han var lidt forvirret over novellen "skal jeg gå med ind?" Skulle man skrive videre fra Tekstuddraget eller skal man skrive hvad der er sket før Tekstuddraget? -
Engelsk disposition, idéer
ForumindlægHej, jeg skal til afgangsprøver i engelsk, og jeg har trukket "Fame" som overemne til min disposition! Men jeg ved ikke rigtig, hvad jeg kan skrive om... :( Kan I måske hjælpe?
