Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18581 til 18600 af 38620
-
Boogie
Forumindlægen analyse af Christian Haun Nielsen novelle "Boogie" -
Skuffelsen Yahya Hassan
ForumindlægNogen der har en analyse af digtet skuffelsen af Yahya hassan -
Gravmælet
ForumindlægEr der en, som tilfældigvis lægger inde med en analyse af Gravmælet af b.s. Ingemann? -
Residualplot
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at analysere denne opgave? -
Efterårslandskab. Hankehøj ved Vallekilde
ForumindlægEr der nogen som har en analyse af Efterårslandskab. Hankehøj ved Vallekilde? -
Hjælp ønskes
ForumindlægHjælp ønskes Hvad hedder den filmning hvor det er halvsløret det til en film analyse på forhånd tak -
Spøgelsmål til dansk aflevering.
ForumindlægMå der godt indeholde berettemodellen i en analyserende artikel af kortfilm?? -
saga
ForumindlægNogen der har analyseret Ravnkel Frøjsgodes saga, og som ved hvad budskabet er?! -
Tricky oversættelse af et par sætninger
ForumindlægHejsa Jeg sidder med en tysk stil, og jeg har skrevet noget ned på dansk, som jeg gerne vil have overstået. Det behøver altså ikke oversættes direkte, bare betydningen er den samme. OBS: Undskylder jeg har postet denne før, men jeg fik ikke noget svar, og jeg er virkelig i problemer. DANSK: R... -
Konjuktiv hjælp. det haster!
ForumindlægHej :) Jeg har fået til opgave at oversætte disse sætninger fra dansk til tysk, med henblik på konjunktiv. er der nogle der kan hjælpe mig med dem, og forklare mig hvorfor det er og hedder sådan på tysk? Hvis jeg havde råd, ville jeg rejse til Afrika. Hvis jeg havde haft råd, var jeg forlængst... -
Holberg
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og er igang med min DHO i 1g. Jeg er allerede godt igang med at skrive om hvordan Ludvig holberg påvirkede danmark og oplysningstiden, men har fået stillet den opgave der hedder; Analysere og fortolk holbergs "Eramus Montnus" Nogle her inde spom evt har arb... -
Latin, vil være advokat / jurist
ForumindlægHvis jeg vil værer advokat / jurist, så er latin et meget godt fag at tage på stx, ikke? Det bliver kun på C niveau, men det er stadig meget relevant at have, har jeg ikke ret? Mvh. Frederik. Ps. Hvis jeg skal vælge mellem Fransk A, og Tysk B, er der så et af de to sprog der ville være be... -
Hvordan skal jeg starte, gå videre og afslutte eksamens teksten??
ForumindlægHejJeg skal op til mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af???hilsen Marie K. -
Kan man bede om prøve hvis man mener karaktererne er forkerte? beder om gode råd!
ForumindlægGoddag. Jeg har altid udemærket mig specielt indenfor Engelsk. Har for det første altid været naturlig virkeligt stærk i faget, udover det har jeg altid elsket og bruge sproget og har brugt det igennem hele mit liv i så høj grad at det nærmest er ligeså godt som mit danske. Jeg plejede også at ... -
Den skriftlige prøve
ForumindlægJeg er selvstuderende og har først nu fundet ud af at der er ny reform i dansk (skal op i morgen). Dette er hvad jeg ved om formen: Den skriftlige prøve varer 6 timer. Du vælger mellem et antal opgaver stillet på grundlag af et tekst-/billedmateriale. Den første 1 1/2 time af prøven foregår i g... -
EKSAMEN
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til historie eksamen, og ville lige høre om der er nogle som har nogle gode råd?? Jeg er nemlig meget usikker på at skulle op.. På horhånd tak:) -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Hjælp til dansk!! det haster!!
ForumindlægHey allesammen ;D Er der nogen der har læst digtet "Rebel" af M. Strunge?? Det er virkelig vigtig. Tak -
Trykt reklame søges
ForumindlægHej Alle. Jeg ville høre om i havde nogle gode forslag til en trykt reklame til en reklameanalyse. -
SRP fejl
ForumindlægHej Jeg fik desværre aldrig feedback for min opgave, men jeg har selv efterfølgende fundet er par fejl i min egen opgave. Jeg ville bare høre, om nogen herinde kunne svare mig på (eventuel en SRP censor), om disse fejl er nok til trække en opgave fra 12 til 10. Fejl: - Enkelte stave/tastefe...
