Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18641 til 18660 af 33808
-
lidt hjælp tak?
Forumindlægjeg har musik på c niveau, go vi har lige fået en opgave om at vi skal finde sange der starter på tonen c og har et opadgående interval. er der nogen der har en god ide? vores lærer nævnte "der er et yndigt land" som en mulighed jeg har fået det til den går "c g g e c f" evt e... -
Noder til The Staple Singers
ForumindlægHej Folkens. Jeg sidder midt i et AT-forløb mellem samfundsfag og musik. På den baggrund mangler jeg noder, akkorder, tabs (et eller andet teoretisk udover tekst og lyd, for det har jeg allerede) til "The Staple Singers - When will we be paid for the work we've done". Sangen er mu... -
Rettelse af enkelte sætninger (haster)
Forumindlæg1. Vi besøger familien. Wir besuchen die Familie. 2. Han arbejdede i Berlin. Er arbeitete in Berlin. 3. Sønnen sendte brevet. Der Sohn schickte den Brief. 4. Vi beklager fejlen. Wir bedauern den Fehler. 5. Arbejdede I i går aftes? Nej, vi sludrede. Arbeitetet Ihr gestern Abend? Nein, wir plaudert... -
Rettelse af enkelte sætninger
Forumindlæg1. Vi besøger familien. Wir besuchen die Familie. 2. Han arbejdede i Berlin. Er arbeitete in Berlin. 3. Sønnen sendte brevet. Der Sohn schickte den Brief. 4. Vi beklager fejlen. Wir bedauern den Fehler. 5. Arbejdede I i går aftes? Nej, vi sludrede. Arbeitetet Ihr gestern Abend? Nein, wir plaude... -
Rettelse af enkelte sætninger
Forumindlæg1. Vi besøger familien. Wir besuchen die Familie. 2. Han arbejdede i Berlin. Er arbeitete in Berlin. 3. Sønnen sendte brevet. Der Sohn schickte den Brief. 4. Vi beklager fejlen. Wir bedauern den Fehler. 5. Arbejdede I i går aftes? Nej, vi sludrede. Arbeitetet ihr gestern Abend? Nein, wir plaude... -
ungdomskulturer
Forumindlæghej. Jeg har en opgave i historie hvor jeg havde en masse emner, og så har jeg valgt ungdomskulturer. jeg har nogle spørgsmål, jeg håber nogle kan hjælpe mig med (: * hvilke ungdomskulturer har der været siden 1950-erne (gerne med årstal, stil, musik) * hvorfor opstod de pågældende ungdoms... -
Hjælp!
ForumindlægJeg har for år tilbage afsluttet 1. G hvor jeg fik 7 i mediefag. Nu er jeg så startet på en hf hvor jeg har fået 4 i musik. Mit spørgsmål går så på om jeg kan bruge min gamle karakter på hf, i stedet for mit... -
Hjælper det overhovedet at gå på privatskole?!
ForumindlægHvis adgangskravet til studie X er 9. Der er to pladser tilbage. Elev 1 har 8.5 i gennemsnit han har gået på en anerkendt privatskole (Gymnasium) Elev 2 har 9.5 i gennemsnit han har gået på handelsskole. Hvem får pladsen? Der er generelt strammere krav efter karakter givning på privatskole, + pri... -
Ligestilling - problemformulering hjælp!
ForumindlægJeg skal have hjælp vedrørende problemformulering og problemstillinger. Emnet er: Ligestilling (kvinder) Omkring kvinder og deres (ændrede) position i forhold til hjemmet og arbejdsmarkedet. Fra 1960’erne til 2010 (moderne tider) Udgangspunktet er 1960 fordi her sket et skel. Samfundsfag:... -
dansk
ForumindlægHej alle sammen (: Er der nogen der ude som er vildt gode til det med at analysere kampagner, altså hjælpe mig med hvordan jeg skal analysere musik, klipning, filmning, lysindvirkning osv, og hvilken en effekt de har. Jeg har 6 kampagner jeg skal analysere, hvor tre af dem (de tre nederste) læner... -
Virker det her rigtigt eller?
Forumindlæg1. Meine Schwester mag keine Musik 2. Ich möchte die Zeitung zu sehen 3. Sie sprechen bereits er 4. Wir konnten im Garten spielen 5. Haben die Arbeiter wissen nichts über den Unfall 6. Der Zug sollte um 6.30 Uhr Abfahrt 7. Ich hatte zu geschehen 8. Dass du nicht tun können 9. Ich weiss es, aber s... -
Frankrig i 1700-tallet
ForumindlægHej :-) Jeg har netop læst én af de sidste lektioner i historie i 3.g som omhandlede enevælden, oplysningen og Frankrig i 1600-1700-tallet. Da jeg får 12 i stanpunkt, vil jeg gerne opretholde dette til årskarakteren og har nu undret mig lidt over, om der er nogle håndgribelige eksempler på den d... -
Harmoni
ForumindlægHej allesammen! Jeg er igang emd noget noget musikanalyse af sangen "Funhouse", af Pink. Men jeg er elendig til musik. Jeg skal til at skrive noget med hvilken toneart er der og skifter den undervejs. Så tænker jeg lidt om det er dur eller mol (jeg skyder på dur?) hvordan kan man høre ... -
isoler I i lydstyrken
Forumindlæga) hvordan isolerer jeg I i ligningen for lydstyrke: L=10*log(I/i_0)dB b) Find stigningen i lydstyrken, når lydintensiteten fordobles. c)Prøv at forklare, hvilken betydning det har for vores hørelse, at øret er meget mere følsomt over for ændringer i lydintensiteten I for små end for store inte... -
PROJEKTUGE PRODUKT
ForumindlægJeg er en pige der går i 9. klasse på efterskole. vi har projektuge i denne uge og jeg har svært ved at finde på et produkt. Klassens overemne er "At flytte grænser", gennem produktet vil jeg gerne flytte publikumsgrænser. Mit eget enme er blufærdighed. JEG ER IKKE SART ! Jeg vil have ... -
HJÆLP oversættelse
ForumindlægSkal oversætte nedenstående sætninger til tysk og har virkelig brug for hjælp I bydelen Marzahn i Østberlin er der mange højhuse. Beboernes hverdag er ganske bekvem, fordi forretninger, svømmehal og læger er lige i nærheden. Alle lejligheder har en stor balkon og et lillebadeværelse, men de er ... -
Kreativt produkt
ForumindlægHej allesamen :-) Vi er de to piger der går i 9. klasse og er ved at skrive en projektopgave om forelskelse. Til vores produkt vil vi bruge nogle citater fra små børn, voksne, forfattere og kendte om kærlighed og forelskelse. Men vi ved ikke helt hvad produktet skal være. Altså hvordan vi skal b... -
SRO - konfidensintervaller
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive SRO. Jeg skal skrive min sro i musik og matematik. Den matematisk del lyder på: -Gør rede for hvordan man bestemmer statistisk usikkerhed ud fra meningsmålinger og for hvordan statistiske usikkerheder approximeres med udgangspunkt i binomialfordelingen, herunder... -
Hjælp til nyplatonisme
ForumindlægHej, Jeg skal svare på noget min lære kalder "de seks skarpe" om en strømning i romantikken som hedder nyplatonisme - er der nogen som kan hjælpe mig lidt, da jeg ikke synes det giver mening alt det jeg kan læse mig frem til lige nu? De seks skarpe: Hvornår? (begyndte denne strømning)... -
Natasja Saad - "Gi mig Danmark tilbage"
ForumindlægHej! :D Jeg skal op i afgangsprøven i dansk på mandag:) Jeg har om sangen "Gi mig Danmark tilbage"... Jeg mangler og finde ud af det sidste: - Hvad står farverne "Rød, gul & grøn" for der bliver vist flere gange i musik videoen og ved minde steder for natasja?:) -Og ...
