Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18661 til 18680 af 47925
-
Hurtigt kildespørgsmål
ForumindlægMå man bruge kilder, som man har gennemgået i undervisningen, til en 24-timers historie eksamen hvor man jo skal finde nogle kilder til at suplere med ? -
hjælp meget hurtig!!
Forumindlæghej! nogle, der vil kigge på mit engelsk oplæg til den mundtlige eksamen i morgen? evt. i har en mail jeg kunne sende den til? håber der er nogen, som har lystl. vh.hanna -
Skriftlige karakterer/årskarakterer
ForumindlægVed i noget om, hvorvidt de skriftlige årskarakterer tæller med i det samlede gennemsnit, selvom man har været oppe i dem til eksamen? -
Eksamensklage på universitetet
ForumindlægEr der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent. -
Grammarly - snyd??
ForumindlægHejsa Tæller det som snyd hvis man bruger grammarly ( den downloade version på word) til en engelsk skriftlig eksamen? -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
Panserformlen
ForumindlægEr panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen? -
SSO hjælp
ForumindlægJeg har stort set lavet min SSO færdig. Derfor tænkte jeg om en meget venlig sjæl ville kigge den igennem for evt. sprogfejl (primært forståelsesfejl og sproglig-sammenhæng), samt det jeg helst higer efter, korrekthed i selve det fysiske i denne SSO Fysik. (at nogen påtager sig bare den ene af di... -
Hvad betyder Sindelag? (HASTER)
ForumindlægSkal op til eksamen i morgen, så det haster!! :-) -
Må jeg tage GSK?
ForumindlægHej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ... -
hvordan kan jeg hæve mit snit?
Forumindlæghejsa, jeg har afsluttet stx med et snit på 7,2 efter at have ganget mit snit med 1,08. Problemet er at mit snit ikke er nok til den uddannelse jeg gerne vil ind på. jeg skal i et halvt år supplere matematik fra b til a og kemi fra 0 til b. gør dette en forskel på mit gennemsnit? hvad ville i fo... -
Et passende emne??
ForumindlægJeg sidder lige nu med en årsprøve i AT og er endt med at have en lidt skidt fagkombination (Historie A og Fysik C). Dette sætter grænser for hvad man må arbejde med i fysik, da jeg jo som sagt kun har det på C-niveau. Overemnet for vores AT-forløb er "Kampen for det gode liv". Jeg kan ... -
Historie A - 24-timer?
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i historie A (24-timer eksamen) i næste uge, og vil høre om i har gode råd til sådan en eksamen? Forventer de meget, når det er en 24-timer? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Idræt B
ForumindlægHej nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksam forgår??? Tak på forhånd -
LIVET
ForumindlægNu begynder eksamen småt at titte frem? Er jeg den eneste, der er så træt af skolen og livet? -
Fravær STX
ForumindlægHej :) Er der en regel for at man ikke kan komme til eksamen i et fag, hvor man har over 10% fravær, når man snakker stx? Mvh -
Eksamenskarakter og standpunktskarakter i 1.g
ForumindlægHej. Hvis jeg får 02 i standpunkt i mediedag (1.g) og 10 i eksamen, kommer mit 02 så væk i mit gennemsnit? Hvor meget tæller det. -
Spørgsmål
ForumindlægJeg har fået 02-02 i årskarakter, og skal til skritflig eksamen, jeg ved jeg får 00. Har jeg så dumpet matematik b? -
The Farther You GO
ForumindlægFandt en diskussion fra maj hvor der bliver diskuteret hvad man skrev til engelsk eksamen "the farther you go". Men der er desværre ingen af alle jer, som har skrevet denne opgave som har lagt den herind til glæde for os andre. Jeg skal selv skrive den og synes den er svær at komme igan...
