Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 18661 til 18680 af 34347
  • Mættet og umættet

    Forumindlæg
    Hej, jeg er så heldig at skulle til eksamen i mundtlig kemi, men er lidt i tvivl om flg.: Hvornår (hvordan) kan man sige at et carbonhydrid er mættet eller umættet? Forstår ikke helt princippet i det der med mættet og umættet.
  • historie opgaven

    Forumindlæg
    Jeg skal i morgen til eksamen og skal bl.a. snakke cirka 5 min. om den historie opgave, jeg har udarbejdet.Hvordan skal jeg gøre det? Hvad er det vigtigt at sige? Har I nogle ideer?Tak på forhånd
  • Debatindlæg genretræk

    Forumindlæg
    Hej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.
  • Menon

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som har en analyse af Menon. Skal til eksamen om den, og mangler notater! Har søgt under opgaverne, og der er ikke rigtig nogen brugbare ting til en analyse! Håber at der er nogen der vil hjælpe!
  • hvor??

    Forumindlæg
    Hej jeg kunne godt på et tidspunkt tænke mig at øve på den mundlige eksame i engelsk. Så tænkte på, om der var nogen som kender et sted hvor man kan finde lytte tekster og læsetekster på internettet, på 10 klasse level?
  • Jesus

    Forumindlæg
    Hvad betyder Jesus?Hvad er forskellen mellem Jesus og Kristus?Bere noget jeg kom til at tænke på mens jeg sidder og læswer til rel eksamen
  • Moses

    Forumindlæg
    Har lige et par spørgsmål inden eksamen- Grunden til at jøder skal omskæres er pagten med moses (-og ikke Abraham) ik? - grunden til at muslimer omskæres er pga Abraham?- hvad er præferenceutilitarisme?
  • grammatik?

    Forumindlæg
    Heej , jeg skal - ligesom mange andre - til engelsk eksame imorgen ... jeg ville høre om der er nogle som kender en god hjemmeside hvor man kan øve grammatik ? :) Hilsen UM
  • Oxidation

    Forumindlæg
    Hej! Ville virkelig hjælpe mig hvis nogeen kunne svarer på dette spørgsmål. På rensningsanlæg bliver nitrogenforbindelser oxideret til titrat. Er der nogen der ved hvordan denne reaktion ser ud??Skal op til eksamen her kl. 13 så ville være til stor hjælp hvis nogen kunne svarer på dette.
  • engelsk mundligt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i engelsk snart. Og skal have om emnet Terrorisme i Irland. Ved ikke helt hvad der er relavant og "godt" at tage med? Nogen forslag ? :-) Håber i har nogle gode råd. Tak :)
  • Eksamenshjælp søges

    Forumindlæg
    Eksamenshjælp i kemi søges til gymnasieelev - niveau c - mundtlig eksamen 15. juni 2009. God timeløn gives. Vi bor i Virum. Kontakt : [email protected]
  • Potenser

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen. Har lidt spørgsmål ang. potenser.Hvis nu stykket hedder 7^4 * 9^6 hvordan udregner mand et så? Røsserne skal j ovære ens for at kunne lægge dem sammen.
  • hjælp til metode og teori...

    Forumindlæg
    Jeg skriver i Religion/Historie(Hum. og Samf) (skriver om pilgrimsrejse til mekka, men ved bare ikke hvilke metoder der er i samf. og Humunistisk delen?? skal til AT- eksamen. plz.. hjælp mig.
  • Gletschernes bevægelse?

    Forumindlæg
    Hejsa alle i gæve studi´erSidder og læser til geo.-eksamen og har lige et spørgsmål.1) Hvorfor bevæger isen sig hurtigere midt på gletscheren? (Det er fig. 6.39 i geografihåndbogen, hvis den oplysning er til nogen hjælp.)
  • Insignificant Gestures

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Vurdering af skrift B :Insignificant Gestures?

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Kan man sige det ?

    Forumindlæg
    Hej Kan man sige dette på engelsk : The text contains of very difficult words ? Altså.. Teksten består af meget svære ord ? Skal til eksamen i morgen :S
  • Vurdering af Erna og Ewan

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogen, der kunne tænke sig at læse min danske eksamens stil "Erna og Ewan " igennem og evt. give et bud på en karakter? -Tusind tak! Hilsen Anne
  • Lyst til en Vurdering Engelsk B. Opgave B

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B
  • Generelt - haster en smule ;)

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg har fornøjelsen af at skulle til eksamen i AT i morgen, og så ville jeg da lige høre om der var nogen der havde nogle gode generelle råd til hvad man skal gøre.. På forhånd tak :)