Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18681 til 18700 af 41162
-
4 sætninger
Forumindlæghej Alle sammen Håber i gider at hjælpe mig med at oversætter 4 linjer Efter min mening ville jeg mene alle skal lærer at bruger Internet også selv om man er i årgangs alderen. Jeg synes det vigtig at man lærer bruger internet for jeg sikker på alle har brug for at få mere viden. På forhånd tak -
Hvilke sociologiske teorier er vigtige i forhold til det senmoderne samfund?
ForumindlægHvilke sociologiske teorier er vigtige i forhold til det senmoderne samfund? Jeg er gået helt i stå, hjælp! -
koster samfundet penge for, at stå i kø
ForumindlægHvordan kan det være, at det koster penge for samfundet at stå i kø? Her mener jeg biltrafik. -
Geometer - Matematikprogram?
ForumindlægHejj. Nogle som ved hvor jeg kan downloade matematik-programmet 'Geometer' gratis henne ? .. Har været inde på google, og surfet lidt på nettet, men med intet held desværre . Mange tak (: -
Socialdemokratisk sejr - hvordan?
ForumindlægHar i nogle ideér til følgende opgave? Du er politisk rådgiver for Helle Thorning-Schmidt. Skriv et notat der indeholder en begrundet strategi for en socialdemokratisk sejt ved det næste folketingsvalg. Du skal tage udgangspunkt i den aktuelle situation for Socialdemokraterne. Omfang: 2 - 3 sid... -
HJÆÆLP . problemformulering til oplysningstiden
ForumindlægHvis det er noget jeg er dårlig til så er det at lave en problemformulering :( ! Nogen der kan hjælpe med at rette op på det bette kun jeg har fået bikset sammen ? Jeg vil redegøre for, hvorledes Holberg prægede oplysningstidens samfund med henblik på at forklare, de vigtigste elementer i olysni... -
hjælp til ideer, om mit emne
ForumindlægHej min emne til mit at (synops) er VINDENSKAB OG ANSVAR. Hvilke emner kan man skrive under dette emne? Kom gerne med mange forslag, da jeg er lidt blank selv :o) -
Betydning af 2 ord
ForumindlægHvad betyder diakron og synkron? Maja Nielsen -
Synopsis - Symmetriske familier/kønsrolle mønstre
ForumindlægGoddag Vi har fået den opgave i skolen at skulle skrive en synopsis om vores seneste emne: "Familien i det senmoderne samfund" Min gruppe har kastet sig over problemet at vores familier bliver mere og mere symmetriske og kønsrollemønstrene ændrer sig. Nogen der har gode forslag til s... -
Kronik opgave
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til en kronik. Emnet skal være selvvalgt og skal afleveres på fredag, men jeg har simpelthen ikke nogen ideer til et emne. Skal man ikke også have en artikel, som man kan tage udgangspunkt i? Jeg har aldrig skrevet en kronik før, og læren har ikke hjulpet os s... -
Skal læserbreve være i spalter?
ForumindlægHej folkens, skal et læserbrev stå i spalter? -
"Gallup-måling"
ForumindlægHvad er det? (har søgt på google.dk) Er de tikke en meningsmåling? -
Lille kort lysk oversættelse
Forumindlæg1) I går har nogen stjålet vores bil. 2) Den stod på gaden, og alle dørene var låst 3) Selv om vi ikke gik sent i seng, og selv om nogle af naboerne på vejen (=i gaden) tager tidligt af sted, har ingen set, hvad der skete. -
Normal side - 2100 anslag?
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder og skriver opgaver og undre mig over en ting. Når man snakker om en normal side på 2100 anslag, er det så med eller uden mellemrum? Mange Hilsner Christiane. -
spansk grammatik..
Forumindlæghey, nogle der vil kigge igennem spansk grammatik ? :) 8. Venskab Pablo og Alfredo er solidariske venner. Den ene støtter den anden på trods af de voksne. Pablo risikerer faderens tæsk for at støtte Alfredo på hospitalet og til bisættelsen. Alfredo får en lussing til gengæld for sin solidaritet ... -
HJÆLP, HJÆLP, HJÆLP....
ForumindlægHej. Jeg har skrevet noget i samme stil for ikke mere end et par dag side. Mig og min veninde, ved virkelig ikke hvad vi skal skrive om i projekt. Vores overemne er GRÆNSER. Kom gerne med mega mangd ideer, for vi er vikelig på røven. Vi siger begge på forh&a... -
Word2007 - forkert tastaturlayout
ForumindlægHej. Jeg sidder ved en computer med vista og word 2007. Men den har et forkert tastaturlayout i word, mærkeligt nok er der ingen problem når jeg prøver i notesblok... Nogle der ved hvad der er galt, og kan hjælpe mig med at løse problemet?? -
Passer denne sætning'+
Forumindlægla familia es hablar del día del niño. Su madre pregunta cómo ha sido datternes día en la escuela -
Tal
ForumindlægHej! Hvordan er det nu, man siger tal på tysk, fx 1869. (eintausendachthundertundneunundsechszig) -
Præsidenter i USA
ForumindlægHej Jeg skal skrive en opgave om opfattelsen af en amerikansk præsident, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynde, og hvad jeg i det hele taget skal sige. Jeg skal specielt fokusere på forholdet mellem mand-kvinde og sort-hvid. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg har virkelig probl...
