Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18681 til 18700 af 141881
-
Vietnamkrigen
ForumindlægHej allesammen, jeg har tænkt mig at skrive en opgave om "bagrunden for Vietnamkrigen", hvis der er nogle som har noget godt kildemateriale, eller er indehaver af en god opgave som kan være til inspiration, må de meget gerne skrive tilbage... På forhånd tak -
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i skriftlig mat A i morgen, og sidder og øver mig på nogle eksamensopgaver. Jeg er så gået i stå i opgave c, som lyder således: Bestem længden af linjestykket PQ. Er der nogle, som kan hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet som billede :) -
hjælp til eø-aflevering
Forumindlæghej alle sammenjeg skal bruge noget hjælp til min eø-aflevering. er der nogen af jer der har en eø-eksamens opgave fra den. 14 september 2004???skal aflevere opgaven på onsdag.det kunne være en kæmpe hjælp, hvis der er nogen der har den opgave.mange tak på forhånd mvh armin -
IT projekt
ForumindlægHey !! Sidder og kæmper med en IT eksamensprojekt opgave, men det kniber med at få tiden til at række. Så hvis der var en som ville tjene 1000 kr for at lave denne opgave, er i velkommen til at smide en besked .. :=) -
Hjælp til geometri
ForumindlægHey..Jeg behøver hjælp til tre opgaver. Så hvis du er et matematik geni eller bare har forstand på geometri ville det være vildt cool hvis du gad hjælpe mig lidt!Jeg sender opgaverne i en email, så giv mig venligst din email-adresse!På forhånd tak! -
Forskrift for funktion som vi allerede kender?
ForumindlægHej alle!! I en opgave står der; 'Du skal bestemme en forskrift for den funktion, der angiver lydstyrken som en funktion af afstanden fra lydkilden' Men vi ved jo allerede hvad det er, så kan ikke helt forstå hvordan den så skulle laves? Har vedhæftet opgaven, hvis det k... -
reduktion .
ForumindlægHej alle sammen :) jeg sidder med en reduktionsopgave, som jeg har udregnet i mathcad med metoden simplify.. Men nu kan jeg så bare ikke liige få det til at gå op, når jeg regner opgaven 'i hånden'. Opgaven ser således ud (se vedhæftet billede): -
Hyperbler
ForumindlægJeg har hårdt brug for en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave: Tegn grafen med forskriften Y= − 60/ x x ≠ 0 Jeg har vedhæftet opgaven. Den hedder afleveringsopgave 4 Tak! -
Dansk skriftlig fremstilling GLEMT
ForumindlægHej Ved i hvad der sker hvis man har glemt sit opgave nr på opgaven. det forsvandt da jeg skulle opsætte min artikel og glemte at sætte det ind fordi var først færdig lige til tiden og havde rimelig stress på. -
reducer
Forumindlæghej.. jege er vildt dårlig til at reducere, især opgaver hvor a er involveret, er der nogen de kan hjælpe med følgende opgave: 8 * a(i tredje) * b * a( i minus 2) dele med (2b) i anden gerne forklaring -
International Økonomi!
ForumindlægHej Derude. Jeg har fået en opgave i International Økonomi, hvor jeg det handler om Nationalbankens opgaver. Hvad betyder det, når nationalbanken intervenerer på valutamarkedet? Hvad er valutareserven og hvilken rolle giver den ved intervention? I hvilke situationer intervenerer nationalbanken V... -
SØGER HJÆLP MED DATAANALYSE UDVIDET EKSAMEN HD 1. del 2. år Valgfag
ForumindlægHej, Jeg har en eksamen og en opgave der skal være klar torsdag i kommende uge. Jeg er på bar bund og har brug for hjælp! Nogle der kan lave opgaven med mig sådan så jeg forstår den nogenlunde? Giv lyd :) -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej derude!! Jeg har fået denne lille opgave, som forvirrer mig en del. En der kan hjælpe mig lidt.. http://www.emu.dk/gym/fag/bt/inspiration/materialer-download/dokumenter/opgaver/tidl_forsoeg/smaa/3_Muskeldystrofi.pdf Tusind tak på forhånd -
Glucosekonentrationen
ForumindlægJeg har lidt problemer med opgave c i dette sæt: http://www.aarhusakademi.dk/detvirtuellehus/Undervisningsforl%F8b/Eksamenss%E6t/aar1995/august/opgave%201.html Hvordan kan det være, at glukosekoncentrationen hos en trænet person et kvartes arbejde? - Jeppe -
DHO dansk, help me:)
ForumindlægHejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me... -
Energien i den uendelige potentialbrønd
ForumindlægJeg har en opgave der lyder: "Hvad er grundtilstandsenergien for en elektron i en en-dimensional kasse? Udtryk resultatet både i Joule og elektronvolt." Hvordan kan jeg løse denne opgave når jeg ikke kender bredden af potentialbrønden??? -
Er dette rigtigt lavet?
ForumindlægOpgave: bestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2-x-2 Min fremgangsmåde: 0=x^2-x-2 Nu bruges diskriminant formlen! x=+-b-vd / 2a X=? X=? Er opgaven rigtig forstået? -
Variablel
Forumindlægheej folkens, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse en opgave som jeg har svært ved ? Opgaven lyder: Om en variablel a oplyses , at den er omvendt proportional den 4. rod af en variablel b. -
SRO, opstilling
ForumindlægHej.. Jeg sidder her og skal skriv min Studie Retnings Opgave om Geometrisk optik og matrixalgebra.. Men.. Hvordan skal sådan en opgave stilles op.. Skal den stilles op som en rapport? eller skal den stilles op som en dansk stil blot med punkt form.? nogen der lige kan fortælle mig hvordan de ha... -
En rapport om adskillelse af motor
ForumindlægJeg har fået en opgave hvori jeg skal lave en rapport/noget alla en projekt opgave. jeg skal have en problem stilling der omhandler det at adskille en motor nogle der har en idee til en god problemstilling??
