Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 18701 til 18720 af 28854
-
Søger rettelse af engelsk stil.
ForumindlægHar du lidt ekstra tid her til aften, ville jeg sætte pris på om du ville tjekke min stil for iøjnefaldende fejl. Det sker jo man ser sig helt blind på stoffet når man har arbejdet med det. Det er engelsk B niveau gym. Der er tale om i alt 2 sider -
Please - nogle der kan finde den?
ForumindlægHejsa jeg vil gerne have hjælp til hvad bogen The boogeyman (Stephen King) hedder på dansk. Den er nemlig også oversat til dansk som jeg skal bruge, men kan bare ikke finde på nettet hvad den danske version hedder. I vil gør mig rigtig glad hvis i ffinder hvad den hedder, for jeg kan ikke se noge... -
Hjæælp tysk stil rettelse
ForumindlægEr der nogen som har lyst til at rette min tyske stil for grammatik fejl? Nivueau svarer til b på matematisk linie.. Hvis der er nogen eksperter som vil hjælpe så skriv hurtigst muligt, den fylder halvanden side på com.. Så sender jeg til din mail adresse, det er nemmest. -
Klokken
ForumindlægHej jeg skal skrive en Opgave, det skal være en litterær artikel om ”Klokken” (H.C.Andersen). Jeg skal give en analyse og fortolkning af teksten og perspektiver til romantikken. Er der nogen som kan hjælpe??????+++++ -
En Lille Nisse Rejste
ForumindlægEr der nogen, som har en analyse af "En Lille Nisse Rejste", som jeg må få lov til at læse. Er gået meget i stå med min analyse. Eller nogen som har nogle ting, som jeg kan kigge på i teksten? -
Stilemne hjælp!
ForumindlægHej. Hvornår er stilemnet "jorden kalder" fra. Opgaven lyder: forestil dig, at en fjern og fremmed civilisation i rummet kan modtage budskaber fra jorden. Du får til opgave at vælge, hvad der skal fortælles om livet på vores planet. Skriv, hvad du vælger at fortælle om, og hvorfor. MA... -
13 i kemi- eller fysikrapporter
ForumindlægEr det muligt at få 13 i kemi- eller fysikrapporter? \nNår jeg skriver rapporter taler jeg om de afleveringer, som skal lave i forbindelse med et forsøg.\n\nHvis ja, så vil jeg meget gerne se en. -
Noter
ForumindlægHey alle jer derude...\n\nJeg sidder her og prøver at få orden i mine noter, og hvis jeg skal være ærlig, gør det mig lidt stresset :S\n\nJeg er 1.g'er og kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer (og gode råd) om organiseringen af noter (ogaver m.m).\n\n;) -
Hall of shame
ForumindlægPå trods af, at det kan være ganske morsomt at side og læse om hvordan perter888 mener det næsten er hans demokratiske pligt at snyde (https://www.studieportalen.dk/forum/viewtopic.php?t=155939 , #102) så høre den slags vel ikke hjemme på SP!?\n\nProblemet er blvet vendt her på siden før, men jeg... -
Det døde hav
ForumindlægHvordan kan det være, at der er så meget salt i det døde hav? -
2. årsopgave
ForumindlægHeisa..Jeg skal have valgt emne til 2. årsopgave inden i morgen.. Vi må skrive om alt inden 1914. Jeg har valgt at jeg godt kunne tænke mig noget om det gamle grækenland. Men der er så mange muligheder inde for det emne. Nogen der har idéer til et godt emne, med fyld.. eller bare et godt og spænd... -
Gamle æreboger
ForumindlægJeg er interesseret i at fidne nogle gale lærebøger i niveauet 7. klasse De skal være rimelig gamle, måske fra før 1960.Jeg vil undersøge om niveauet virkelig var højere dengang, som alle går rundt og siger.Jeg har søgt på bibliotek.dk, men selvom jeg indstiller søgningen til at være bøger fra fø... -
Opgave om 11 september
ForumindlægHej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise -
Haster...Hjælp...
ForumindlægHvad var grundne til at man byggede muren i Berlin? Og hvorfor rev man den ned igen? -
Idræt til AT eksamen!
ForumindlægHejsa folk derude.. Overvejer at snuppe idræt som en af fagene til min AT eksamen, men er meget i tvivl omkring hvilket emne jeg skal vælge, og hvilke metoder jeg rent faktisk skal benytte med Idræt i en AT? Emnet er Katastrofer for at eksamen 2012. Jeg har tænkt på idér som Fedme... -
Forskelle og ligheder.
Forumindlæghvilike fororskelle og ligheder er der mellem centrale begreber i kristendom; islam og buddhisme? :-) -
TALEMÅDER
ForumindlægHEY..kunne godt tænke mig at høre, hvad i kender af talemåder på englesk...ALtså dem, som man også sagtens kan få med i en stil ( HVIS DER ER SAMMENHÆNG)..Så bare smid alt dem, som i kender .. -
Mobning
ForumindlægHej.. Nogen som ved om mobning er lige så udbredt i USA som her hjemme? -
integrering
ForumindlægHejsa.Jeg skal integrere denne funktion1/(e^(2x)-1)og få1/2ln(e^(2x)-1)-xJeg ved godt hvor 1/2 kommer fra, nemlig fra S e^(kx) dx = 1/k*e^(kx)og at S 1/x dx = ln|x|, og at -x nok kommer fra S -1 dx = -xMen jeg kan altså ikke helt finde ud af, at lave mellemregninerne.. Nogen der kan hjælpe? -
Nægtelser
ForumindlægJeg håber der er nogen der kan forklare mig disse nægtelser. Ser I, vi har fået stillet til opgave at indsætte de manglende nægtelser. Jeg har kun stiftet bekendtskab med; pas, plus og jamais. I opgaven er der følgende også; aucun/que/rien/personne/ni. < Dem har jeg ikke stiftet bekendtskab ...
