Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18721 til 18740 af 35989
  • Hjælp! Billedeanalyse

    Forumindlæg
    JEg skal op til eksamen i billedet "the creation of adam" og har et problem. kan ikke helt finde budskabet i billedet. Nogle der kan hjælpe?
  • Fysik

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen, og under emnet brydning, skal jeg fortælle lidt om vandbølger. Er der nogle der kan forklare hvad vandbølger er?
  • Søger fysik lærer!!

    Forumindlæg
    Hej! Søger fysik lærer/ tutor der kan hjælpe med at ruste mig sammen til fysik C eksamen!
  • Rel C

    Forumindlæg
    Hej, Hvilke metoder kan man benytte sig af i AT eksamen, hvor jeg b.la undersøger tekster samt færnomener og tendenser i samfundet? religionsmetoder
  • poliorid med solbrille

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd
  • Levende reklamer

    Forumindlæg
    Hej Skal til mundtlig dansk eksamen imorgen i levende reklamer. Kan man bruge/ beskrive det gyldne snit i en levende reklame. ?
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej derude Har endnu et spørgsmål til min mundtlige dansk eksamen imorgen. Skal op i reklamen fra leasy den med trampolinen. Nogen som kan hjælp mig med budskabet ....
  • Hjælp til sagprosa tekst (!)

    Forumindlæg
    Hejsa... I forbindelse med min eksamen skal jeg analysere et portræt der er taget fra avisen Lixen.. Jeg skal derfor finde tekstens sag/tema? På forhånd tak!
  • Trækker det ned?

    Forumindlæg
    Hej, Trækker det ned, hvis man i april har afleveret en ret dårlig synopsis, men til eksamen har lavet den om til en bedre synopsis?
  • gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.

    Forumindlæg
    Hej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen)
  • Fysik dispositioner

    Forumindlæg
    Hej "studies" Er der nogle der har nogle gode fysik dispositioner, fordi jeg skal snart til fysik eksamen... Og har ikke så meget styr på fysik :'( - Tak på forhånd!!! :)
  • 1a og 1b...tager 2 sek

    Forumindlæg
    Hej, Kan nogle hjælpe mig med to små opgaver. Det drejer sig om opgave 1a) og 1b). Se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf På forhånd tak
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    har fået dette spørgsmål til min mundtlig eksame som jeg er igang med at besvarre men har ingen annelse om hvordan det fungere, håber der er en der kan hjælpe mig. se vedhæftet
  • opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har en opgave jeg ikke har set før.. Det er opgave 1 d) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_UDEN.pdf ??
  • Sammensatte funktioner

    Forumindlæg
    Har fået dette spørgsmål til mundtlige mat b eksamen, håber der en eller anden derude som kan hjælpe mig spørgsmålet ligger som vedhæftet fil! På forhånd tak. ;)
  • Giver løn hjælp med Engelsk.!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg giver løn for det, håber der er nogen som vil hjælpe mig med Engelsk? Disposition og mine noter til eksamen. Jeg giver løn. Tak
  • Bestem f'(x)

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig eksamen på mandag og har fået til opgave at: Du skal ved hjælp af tretrinsreglen bestemme for en funktion. Nogen der kan hjælpe og komme med en forklaring?
  • Nogen som har noter til Løgstrup (religion)

    Forumindlæg
    Hej,, jeg skal til eksamen i religion C imorgen.. og det ville være utrolig dejligt hvis der var nogle som havde skrevet noter til religion psykologi.. især løgstrup på forhånd tak
  • Analyse - "Forældre" - Kim Fupz

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig eksamen her på tirsdag. Er der nogen der kan hjælpe mig med budskabet i denne her? :// Eventuel også sprog og stil (!!!!) Ville være et stort hjælp!!
  • Henfaldsrække eller henfaldsserie? (meget vigtigt!)

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen imorgen, og er kommet i tvivl: er en henfaldsrække og henfaldsserie det samme? Og hvordan vil i beskrive rækken/serien? Svar modtages med kyshånd.