Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18721 til 18740 af 187712
  • Ich habe einen Traum

    Forumindlæg
    Hej.. Ville bare lige høre om der virkelig ikke nogen, der ligger inde med løsningsforslag til dette tyske stileoplæg - ville meget gerne have lidt inspiration!!? På forhånd tak - håber jeg! Sara
  • Rettelse af historie

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre om der var en som kunne tænke sig at rette min tysk stil igennem for fejl? Det haster lidt, da den skal afleveres imorgen tidlig :)
  • Wir gewinnen, eller wir winnen?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved om det hedder Wir gewinnen eller wir winnen på tysk? Altså Vi vinder...
  • Der evige Jude

    Forumindlæg
    Har nogen set den tysk propaganda film?.Hvis DU har, så vil du lige skrive nogle stikord om handlingen?. Hvad er det vigtigste?På forhand tak..
  • Woyzeck oversættelse

    Forumindlæg
    HejEr der ingen der har lavet en oversættelse der hedder Woyzeck? Den står i bogen tyske oversættelsesstykker. Den er meget svær, så jeg ville blive enormt glad, hvis der var en der har et bud.
  • hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Hej Hvordan siger man "anderledes tænkende" på tysk? Det skal så i denne kontext: Man tolerierte und respektierte nicht "..."
  • Stil??

    Forumindlæg
    Hej, nogen som kan hjælpe med at finde ud af hvad jeg kan skrive i min tysk stil 10-15 linjer. Valgfrit :-)
  • Et hurtigt spsm

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan man siger - for at - på tysk? ..Jeg har nemlig glemt det, så det kunne være meget fedt hvis der li var nogen der kunne hjælpe. Mange tak på forhånd.
  • Grammatik på nettet?

    Forumindlæg
    Kender I nogle gode grammatik sider på nettet?...Fx. noget om tysk, engelsk eller hvad- ved jeg- gramma. ??
  • Oversætte en sætning (I futurum)

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med oversættelse af denne sætning til tysk: Jeg vil helst have bøgerne overstået hurtigst muligt. ??? Tak for hjælpen :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:)
  • Rette "Erinnerungsbilder"?

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at kigge min tyske aflevering "Erinnerungsbilder" igennem for fejl? Skulle gerne være vedhæftet :)
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...
  • (Svar hurtigst muligt) Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til. PÅ TYSK. tak på forhånd :)
  • sætning - "at få sympati"

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man "at få sympati.." på tysk? Det er verbet jeg har problemer med :-S. Kan 'bekommen' bruges?
  • hjæælp

    Forumindlæg
    hvordan siger man:I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. PÅ TYSK???
  • Tvangsægteskab

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak.
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har oversat noget tysk, vil I ikke se om det er rigtig. det skal afleveres mandag d.28.02.2005, så hvis I lige ville læse det, og se om det er rigtig ville det glæde mig meget! på forhånd tak..Oversættelsen;
  • Hvad hedder at gå i et med???

    Forumindlæg
    tysk altså... kan ikke finde det i ordbogen og skal bruge det i en digtanalyse til i morgen(altid godt at være i god tid)...Håber der er nogle der kan hjælpe!
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak