Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18761 til 18780 af 63056
-
rang
ForumindlægJeg har netop lige lagt mærke til at jeg er blevet forhøjet til adjunkt, hvordan kan det være? -
LaTeX & økonomi
ForumindlægJeg er lige startet på universitetet, hvor jeg skal studere økonomi. I sin tid skrev jeg mit studieretningsprojekt (økonomisk emne) i LaTeX, men jeg vil høre, om nogle af jer kyndige brugere kan give et bud på, om det vil kunne betale sig at intensivere mine bestræbelser på at lære LaTeX at kende... -
angiv en ligning
Forumindlæg -
Terminsprøve i Naturfag.. HJÆLP.. : (
ForumindlægSkal Op til mundtlig terminsprøve i Naturfag.. Nogle gode råd om hvordan man klarer det..? Har ingen ide om hvordan det foregår..??? -
Studieretningsfag i 1 g.
ForumindlægHej, jeg undrede mig over hvilke studieretningsfag alle jer andre 1g9;er har. \n\nHar selv:\n\nSamfundsfag A\nMusik B\nEngelsk A\n\n -
Dansk FSA 2006 ?
ForumindlægEr der nogen der har en tekst og ligge fra den skriftlige fremstilling år 2006 i dansk? Emnerne så, således ud: 1. Travlhed i december 2. Høflighed en by i Rusland 3. World Press Photo 4. Begravelse 5. Brikker i et spil -
AT - Katastrofen
ForumindlægHej Alle. Emnet for AT er offentliggjort og det er "Katastrofer" (Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle.) Jeg tænker lidt på Titanic, måske med filosofi (etik?) og historie (fra et samfundsmæssigt syn), hvor man ser på klasseopdelingen. Men je... -
Fremlægge
ForumindlægHeej alle sammen Jeg skal fremlægge imorgen, og jeg er pisse nervøs allerede nu. Jeg pleger altid at være nervøs når jeg skal fremlægge, men denne her gang er jeg virkelig træt af at være nervøs. Det er sådan så at når jeg fremlægger så ryster jeg, bliver rød og min stemme knækker. Det er alt... -
Hvad Tror i ?
ForumindlægHej . jeg var til optagelses prøve på Hhx tirsdag. Engelsk og matematik gik Meget godt! Men i dansk, gik det fint ind til jeg skulle forklare hvor udsangsled og grundled og alle andre Verber var i et linje stykke. Jeg fandt da Uds. og grund.. men alt det andet var forkert . ... tror i at jeg komm... -
HF Efterslægten
ForumindlægHej, jeg skal måske starte på HF Efterslægten,men vil høre om der er nogen som har erfaring med skolen? -
hvor meget ved i om HTX?
Forumindlægvi er nogle elever på HTX som har et projekt om hvad unge ved om htx, hvorfor de vælger/fravælger det, og hvor meget i hører i folkeskolen... så vi har lavet et spørgeskema som vi gerne vil have så mange svar som muligt på: http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=284832484347på forhånd tak -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
Opgave om trekanter
ForumindlægHej, jeg sidder fast i et par opgaver om trekanter, hvis der er et par klogehoveder som gider at hjælpe, takker jeg. Opgave 1 Find arealet af trekant ABC, når a=12 og ha=7 Opgave 2 Find d i trekant DEF, når arealet af trekanten er 24, og højden fra D er 8. Opgave 3 En 6,5 m lang stige står ... -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
eksamensresultat
Forumindlægsynes I at en studentereksamen med et eksamensresultat (det endelige gennemsnit) på 9,2 er godt...eller for lavt? -
Introaktiviteter á la navnelege etc.
ForumindlægHejsa.. Nu begynder det nye skoleår jo snart og jeg skal med 2 kammerater være kontaktelev for de nye.. Vi har lige fået at vide, vi skal fylde to timer ud med diverse navnelege o.lign. Da to timer er noget mere end vi havde regnet med ville jeg høre om der var nogen herinde, der havde nogen e... -
Karl Marx
ForumindlægJeg er i gang med at læse op på noget Karl Marx, og jeg ville lige se an, hvorvidt jeg har fat i den rigtige ende. Marx`s syn på religion - Religion er opium for folket. Den bruges til at holde folk i politisk passivitet og hindre folk i at blive selvstændige, tænkende individer. Religionen var e... -
Endnotes i to kolonner
Forumindlægjeg bruger pakken endnotes til at lave slutnoter. er det muligt at sætte \theendnotes i to kolonner/spalter? typisk er det bare en henvisning til en side i en bog, fx "Se s. 45 i [2]", det fylder ikke så meget. -
Skrive AT-synopsis sammen?
ForumindlægMå man gerne skrive AT-synopsen sammen? -
LILLE engelsk tekst...
ForumindlægHej! Ville bare høre om der er nogen der vil rette en lille engelsk tekst jeg har skrevet? :) Vedhæfter den ikke, da den bliver tjekket for snyd. Skriv MEGET gerne hvis i vil rette! ;) På forhånd, tak.
