Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18781 til 18800 af 163702
-
nitrifikation
ForumindlægHvad sker der i nitrifikationsprocessen og hvad gør den? -
Primærproduktion
ForumindlægHej. Hvilke faktorer er af betydning for primærproduktionens størrelse? Er det sådan noget som sollys, indholdet af næringssalter, sigtedybden, ph osv.? -
sprog
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om, der er nogen af jer, som ved hvordan sprog er opstået, jeg mener, hvordan der har udviklet sig i gennem årene, så som jeg har undersøgt, findes der optil 3000-6000 sprog i verden. Jeg har også hørt hvordan sprog har udviklet sig, men desværre kan jeg ikke ... -
Thebedi and Paulus_Country lovers
Forumindlægwhat mean is by the river in the history -
SMAGSLØG? (igen)
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan hjælpe mig med, at lave en teori om stoffet PTC (phenyl-thio-carbamid)??? -
Apartheid
ForumindlægNogle der vil være søde at, forklare mig baggrunden for Apartheid. Altså hvorfor det lige var de sorte det gik udover osv. bare ganske kort :-) Tak Laura -
Medialogi optagelse
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde medialogi inde på optagelse.dk - Ved I hvad dette kan skyldes? På forhånd rigtig mange tak : ) -
Hvad er foregrounding
ForumindlægKære Studiepotalen jeg har bruge for hjælp med spørgsmålet nedenfor tak på forhånd. Hvad er foregrounding? – og hvordan kan man som skribent foregrounde en tekst? -
Eksamensspørgsmål betinget sandsynlighed (Bayes formel)
ForumindlægJeg har problemer med at formulere et svar, der skal bruges til et mundtligt eksamensspørgsmål i mat, og håber at nogle kan hjælpe. Spørgsmålet lyser som følgende: Redegør for loven om total sandsynlighed, og kom i den forbindelse ind på Bayes formel. Håber der er nogle der kan hjælpe, tak på f... -
Er gymnasielivet hårdt?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er bange for gymnasielivet! Jeg har hørt at selv dygtige og fornuftige mennesker er blevet skoletrætte. Desuden hvis man kommer i en dårlig klasse, kan man så melde sig ud og hvis ja, hvordan? Hvordan havde I det i starten? Hvad er godt og hvad er dårligt? Kan det være en god ... -
Optaget eller ej - 2008
ForumindlægHej Alle Så er det i morgen vi får svar :D Men vil høre om man allerede kan se adgangskvotienterne i dag kl24.oo. Hvis ja, på hvilke hjemmesider www.kot.dk eller ug.dk eller de enkelte udd. ins.? -
JUHU FIK 10 :D
Forumindlægså har jeg lige været oppe og fået 10 :) hvilket jeg ikke havde regnet med overhovedet. hvordan er det gået med jer andre? -
Videregående uddannelse tandlæge
ForumindlægHej Alle, er der andre herinde som har søgt tandlæge ? Og er der muligvis folk herinde som allerede læser tandlæge ? :) -
Dumpet i matematik c – kan det læses op?
ForumindlægHej alle. Jeg har dumpet i matematik c på hhx. Fik 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. Hvis jeg nu eksempelvis vil ind på en uddannelse, hvor der kræves matematik b, kan jeg så læse det op til b, eller skal jeg først tage c om for at bestå – og så dernæst læse op til b? Tak på forhånd. -
Kedsomhed og ensomhed er lige så farligt som rygning og overvægt - HJÆLP!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig dansk om en uge, hvor jeg har valgt Jyllands postens kommentar fra soulaima gourani, nemlig kedsomhed og ensomhed er lige så farligt som rygning og overvægt. Sagen er bare den, at jeg er gået i stå med min analyse, så det vil være dejligt hvis I kan sende jeres noter til ... -
Skriftlig eksamen dumpet. Er det helt forbi?
ForumindlægHej. Jeg har været så uheldig at få et sammenbrud til min skriftlig matematik b eksamen og har aflerevet kun få opgaver så ved at jeg får 00. Jeg fik 4 i den mundtlige.. Nogen herinde der ved om jeg skal læse faget om for at bestå?? (Læser det som hf enkeltfag og derfor ingen årskaraktere der ... -
Fase- og nulledninger?
ForumindlægHvad er princippet med fase- og nulledninger? Er det noget man forventes at vide til FSA mundtlig f/k-eksameni 9.? -
TALEMÅDER
ForumindlægHEY..kunne godt tænke mig at høre, hvad i kender af talemåder på englesk...ALtså dem, som man også sagtens kan få med i en stil ( HVIS DER ER SAMMENHÆNG)..Så bare smid alt dem, som i kender .. -
Emnevalg til EP (HF)
ForumindlægJeg går på HF, andet år. Vi skal skrive en eksamensopgave (EP), jeg har valgt at skrive i Engelsk og Mediefag. Hvilken film/emne kunne jeg tage? Overvejer lidt Pearl Harbor, ved bare ikke i hvilken sammenhæng jeg kunne få Engelsk ind over det. Går ikke udfra at det vil tælle, hvis jeg skriver min... -
Eksponentiel vækst
ForumindlægHej, jeg er i gang med at forberede mig til en mundtlig matematik årsprøve. Men jeg forstår ikke hvad min matematiklærer mener med Gør rede for væsentlige egenskaber ved eksponentiel vækst. Forskrift, graf, betydning af a (vis f(x+1)=a·f(x))og b (vis f(0)=b) håber der er en som kan hj...
