Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18801 til 18820 af 41309
-
Rettelse af en engelsk stil
ForumindlægJeg har skrevet "The farther you go" (var studentereksamen for matematiske på højt niveau i sommers) og vil høre om der er nogle der gider at rette den, så kan jeg bare sende den til jer, evt. over msn. -
Lønningsdag
ForumindlægHej jeg skal lave et oplæg om "Lønningsdag" som er skrevet af Martin Andersen Nexø, der handler om arbejderklassen, som er undertrykt og vil gøre oprør(socialismens begyndelse)... ville lige spørge om hvad der ville være godt at tage fat på i "lønningsdag"? -
Cylinders materialeforbrug
ForumindlægDet er opgave 7.084 i eksamensopgaver i matematik 2 for 3 årig højniveau.jeg skal gøre rede for at matrialeforbruget til en dåse med rumfang 4 kan udtrykkes som følgende funktion M(r)=8r^2+(8/r)jeg ved følgende..Materialeforbruget er arealerne af de to kvadrater med hver en sidelængde på 2r lagt ... -
hjælp til essay
ForumindlægEr der en der vil være så venlig et definere hvad der skal med i et essay på dansk?? Ved godt hvordan det skal skrives på engelsk, men det er ikke samme princip på dansk :S\n\nHåber der er en der vil hjælpe -
SSO - praktisk
ForumindlægEr halvvejs med min sso og den fylder cirka 13 sider. Min lærer fortæller, at pga. formler, figurer og tabeller må den fylde 25-30 sider. Jeg spurgte da, om det var inkl. indholdsfortegnelse, litteraturliste osv. Det vidste han ikke helt, men efter en del tænken sagde han det ikke var inkluderet,... -
SSO: antal slutnoter?
ForumindlægEr der et maksimum for, hvor mange slutnoter man må have? Og hvordan skal de sættes op mht. layoutet? Jeg har indsat alle noterne baggerst i min opgave, men det ser virkelig kaos us med alle de noter.. hm, og hvis jeg laver dem om til side noter så fylder min opg. for meget. \n\nSå er der nogen d... -
Mundtlig eksamener
ForumindlægHvordan bliver man skidegod til mundtlige eksamner? Vil gerne have 12 eller 10 i alle de næste mundtlige eksamner, for ellers kan man ligeså godt droppe ud af gymnasiet. -
Astronomi
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med et projekt der omhandler astronomi. Projektet skal indholde noget om den nære astronomi, noget om big bang, og en rapport på et forsøg vi har lavet. Jeg er næsten færdig med den, og hvis nogen gider læse den igennem må de meget gerne skrive her, eller skrive til min e-m... -
min tyskstil
Forumindlæghej jeg har lavet min tysk stil på dansk og havde håbet på at der var en herinde der vil rette den. den skal afleveres den 17 november "MIN REJSE TIL THAILAND" skal oversættes i førnutid på tysk Det første skal bare oversættes normalt Min Drømmerejse til Brasilien Jeg vil rej... -
AT talepapir
ForumindlægHvis nogen er interesserede i at kommentere på mit talepapir, skal I være velkomne. Jeg er bekymret for længden og om jeg går for meget i dybden med mine delkonklusioner. -
Idræt opvarmningsprogram
ForumindlægJeg står her og skal lave et opvarmnings program til idræt. Det skal vare cirka 15 minutter, har en nogenlunde ide om hvad jeg kunne lave, men ville høre om nogle af jer havde nogle forslag, tips og tricks til mig.. Går efter at lave et rimelig hårdt programmvhjonas -
Mat fælles fag, mat tilvalg B
ForumindlægHej jeg er ny herinde..Jeg er virkelig på den.. groft sagt.. Jeg skal til en del omeksaminer, specielt i mat skr er jeg meget nervøs for.. jeg ved at den næste skr. mat fællesfag kommer til at hedde 2006-8-2.. men ikke indholdet er kendt endnu.. seriøs hvad skal jeg gøre.? Har også 2 års eksamine... -
samfundsfag metode
ForumindlægHej alle Jeg er kommet i det dilemma, at jeg hverken synes, jeg har brugt kvantitativ, kvalitativ eller komparativ metode. Kan man sige, at ens metode er at anvende en teori til at belyse noget? Jeg har om globalisering, og jeg kommer med nogle forskelliges teorier for at se, om jeg kan identific... -
Darwins metoder
ForumindlægHvilke metoder brugte Darwin, og hvad indebærer metoden. jeg har læst flere indlæg men der er givet flere forklaringer, så jeg er ikke helt sikker. -
AT - verdensbilleder
ForumindlægHej Hvorfor er det at der var så mange der obsaverede astronomi så meget i renæssancen? især Gallilei. (Bruno og koppernicus?) -
elektronstruktur?
Forumindlæghejsa jeg har en opgave hvor jeg skal angive elektron strukturen for NO3-? hvordan er det nu liiige?? :) -
lille opgave, funktion. Please hjælp:)
ForumindlægKan ikke løse sidste del af denne opgave, så ville være super hvis der var en der kunne hjælpe...Jeg har regnet frem til følgende forskrift i af en funktion: f(x)= -0,3455 grader/gram *X plus 21,86 graderTil behandling af idrætsskader kan man benytte køleposer der indeholder 190g ammoniumnitrat o... -
Watching You?
ForumindlægNogen som har lavet eksamenssættet Watching You ?Håber nogen kan hjælpe mig! -
Platon/Kriton
ForumindlægHej, jeg søger noter til krion|| sokrates fortællingen fra platon?på forhånd tak -
Mangler lidt hjælp til en opgave
ForumindlægHvor mange procent er antallet af personer der tager på charterferie fladet fra 1988 til 1991Indekstallet i 1988 er 132 og indekstallet i 1991 er 82Hvis man så skal regne ud hvor meget det er fladet siger ´man så ik bare 132-82 = 50 så det er fladet 50% ?? er dette korakt ?
