Tysk

min tyskstil

14. november 2015 af kazoo123 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

hej jeg har lavet min tysk stil på dansk og havde håbet på at der var en herinde der vil rette den. den skal afleveres den 17 november

"MIN REJSE TIL THAILAND" skal oversættes i førnutid på tysk

Det første skal bare oversættes normalt 

Min Drømmerejse til Brasilien

Jeg vil rejse til Brasilien og opleve det fugtige klima og regnskoven. Se menneskerne og føle stemmningen dernede. 
Jeg vil rejse derhen fordi der er varmt og tilpas, men også for at se på seværdighederne. Jeg ville bo på, et godt hotel med god brasiliansk mad. Jeg har altid drømt om at se landets natur. Alle jeg kender der har været der siger det er det smukeste sted.
Jeg ville rejse med min mormor og morfar for dem har jeg det rigtigt godt med. Jeg kender ikke nogle jeg hellere vil rejse med end mine bedsteforældrer. Vi hygger os altid sammen, og har det sjovt.

Min rejse til Thailand
Jeg var i Thailand i efterårsferien og det var super fedt. Jeg var sammen med min mor, mormor, morfar, og min onkel. De første dage havde jeg været i byen og købte et flot smart ur til mig selv. Jeg havde det virkelig varmt og måtte næsten gå ned til swimmingpoolen hvert sekund. Det var dejligt at være dernede, og vi skulle stadig være der 12 dage til inden vi skulle hjem. Vi havde nogle dage hvor vi tog ud og oplevede junglen, og red på elefanter. Vi var ved et stort vandfald hvor min mor badede. Vi så tsunami memoreal og massegraven. På hotellet havde vi ikke spist, for vi gik ned til stranden. Der kunne vi også nyde vandet med fyrværkeri. På sidstedagen lærte mig og min mor at lave tomyan suppe, så gik vi ned til dem ved stranden om morgen og lavede mad sammen med dem. Thailand har de sødeste mennesker og jeg kommer til at savne det. 

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. november 2015 af Stygotius (Slettet)

Du mener ikke "rette", men at nogen skal lave dit arbejde for dig.  Den går ikkke.

Brugbart svar (0)

Svar #2
16. november 2015 af goofiedk (Slettet)

vi kan hjælpe dig med at rette den når du har lavet et stykke arbejde selv ... vi oversætter det ikke bare for dig ... vi kan jo heller ikke sidde hos dig til eksamen.

Brugbart svar (0)

Svar #3
18. november 2015 af jp0000 (Slettet)

Dette minder mest af alt om snyd.

Brugbart svar (0)

Svar #4
18. november 2015 af Stygotius (Slettet)

Tjaa, -der er jo ikke meget at rette når der kun er en tekst på dansk.

Skriv et svar til: min tyskstil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.