Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18801 til 18820 af 34269
-
livets barske realitet
Forumindlæghej jeg trak livets barske realitet til eksamen men jeg kan ikke rigtigt finde nogen tekster der vil være gode at gå i dybden med er der nogen der kender nogen gode tekster? -
FSA10 Englesk skriftlig
ForumindlægHeej. Jeg er lige lidt i tvivl om en bestemt ordbog er tilladt til engelsk eksamen skriftlig. Orbogen er en computerudgave af "longman dictionary of contemporary english" Må jeg godt bruge den? -
Eksamenspørgsmål ! INTEGRALREGNIN
ForumindlægHej! Jeg har et eksamen spørgsmål, som lyder sådan her: Gør rede for begrebet stamfunktion og for sammenhængen mellem stamfunktion og areal. Nogle som kan hjælpe mig med svar? På forhånd tak! -
Hjælp!!!!
ForumindlægJeg har et engelsk essay for til torsdag. Det omhandler Nike, det er en gammel eksames opgave. Er der nogen som kan hjælpe sp skriv til mig hurtigst som muligt. har virkelig brug for hjælp. MSN: [email protected] -
Engelsk synopsis
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode ideer om hvad man kan have som punkter spørgsmål om unges forhold til alkohol, jeg skal bruge det til min engelsk Outline "Synopsis" tll min eksame. -
Det moderne gennembrud
Forumindlæghej jeg skal op i dansk eksamen i det moderne gennembrud. og jeg har tænkt mig at tage ørneflugt af henrik pontopiddan . men er der nogle der kender en anden tekst som jeg kan perspektivere ørneflugt til ? -
Lukket Karaktereblad.
ForumindlægHej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne? -
Eksamesbevis.
ForumindlægHej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne? -
Kommaøvelser
ForumindlægSkal op i dansk eksamen i morgen, har ikke rigtigt noget at tag mig til... Så jeg vil gerne spørge om, hvis i kender nogle godt hjemmesider, eventuelt kommaøvelser, så vil det være meget rart :) - Tak på fohånd.. -
eksempel
Forumindlæghvordan skal nedenstående forstås? det er en af de ting eleven på STX historie A skal kunne til eksamen. kan I give mig et eksempel hvad det er for noget? "-Samspillet mellem mennesker, naturgrundlag og samfund" tak på forhånd -
Forklaring på middelværdi og spredning
ForumindlægJeg tænkte på hvordan man kan se hvilken af graferne for to normalfordelinger har den største middelværdi og spredning. Jeg er usikker på hvordan jeg kan begrunde det hvis jeg nu bliver spurgt op til det til eksamen. -
integration
Forumindlæghejsa hvordan løser man 1'eren i opgave 5, har svært ved at se nogen regneregler for det?? opgaven er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf -
Er jeg dumpet i matematik b?
ForumindlægHej alle sammen.. Har lidt af et problem, kan ikke rigtig finde ud af om jeg er dumpet i matematik b! Årskarakter: 4 i mundtlig og 2 i skriftlig Eksamen: 4 i mundtlig og 0 i skriftlig Er jeg dumpet? -
Ved vejen jalusi
Forumindlæger ved at forberede mig ti eksamen, og derfor vil jeg høre om der er nogen som har læst ved vejn af hermann bang og kan fortælle om der er noget jalusi i den. -
arealer
Forumindlæghejsa vil bar høre hvordan man griber sådan en opgave an.. kan ikke finde ud af det... det er opgave 1 e) og siden er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-1VUH.pdf -
MAT A NOTER STX
ForumindlægHeeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak -
NO3- - HELP
ForumindlægHEJ ALLESAMMEN. skal til eksamen snart! Jeg ved at NO3- - er nitrat ion men jeg er lidt usikker på om den kun har enkeltbindinger, eller om den har 1 dobbelbinding og 2 enkeltbindinger So confused!!! -
Linjer i rummet - vektorer - hjææælp!!!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i næste uge - og jeg forstår ikke hvorfor man i rummet ikke som i planen kan beskrive en linje ved en ligning - er der nogen der kan forklare mig det plzzzz? -
hjælp til opgave 3 om d-vitamin
Forumindlæger der en der har lavet opgave 3 i bioteknologi eksamens sættet i bioteknologi. er ikke sikker på hvilket år, men vedhæfter selve opgaven. Håber der er nogle der kan hjælpe :) -
Hjælp - Haster
ForumindlægHey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster..
