Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18841 til 18860 af 35510
-
Kortfilm - Fucking tøs
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på torsdag og har trukket kortfilm og valgt "Fucking tøs" er der nogen som før har arbejdet med den og har nogen gode noter? -
Hjælp til AT "bilag"
ForumindlægHej Når man fremlægger AT eksam hvornår snakker man om bilag. Skal man gør det som det sidste eller er der en anden måde at gøre det på? Tak -
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Erhversvsøkonomi
ForumindlægHej Jeg søger en tutor i erhvervsøkonomi. Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi og jeg læser ha.fil på cbs. Skriv til mig på [email protected] Vh Jakob Kvist -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
Funktioner ????
ForumindlægHey folkens.. er ved at læse op til eksamen og er gået lidt i stå mht grafer.. hvordan kan man finde ud af om en graf har en lineær, eksponentiel eller potensfunktion ? -
hjælp plz
Forumindlægheej sidder med en eksamens spørgsmål * Definer 10-talslogaritmefunktionen, log(x) håber I kan hjælpe -
perspektivering
ForumindlægNogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D -
Sammenhængen mellem fremskrivningsfaktoren og renten?
ForumindlægNogen der kan forklare mig det, Sidder med eksamens spørgsmål og synes det er ret dumt formuleret, og aner simpelthen ikke hvordan det skal forklares... -
Argument for og imod tyrkiets optagelse
ForumindlægHej, er der nogen som kan komme med 2 eller 4 argumenter for og imod tyrkiets optagelse i EU??? det vil være mest relavent. Skal op til eksamen på onsdag. På forhånd tak -
"nye udfordringer" af mette vedsø
Forumindlægjeg skal op til mundtlig eksamen næste uge og er i tvivl om hvad de mener med "andemor" og hvad har anden at gøre med teksten -
Eksplicit eller implicit
ForumindlægEr der nogle der kan svare mig på, om eventyret Fyrtøjet er skrevet i en eksplicit eller implicit alvidende fortæller? Skal op til eksamen i morgen... -
Pladegrænser
ForumindlægJeg har dette spørgsmål, som jeg skal svare på til min geografi eksamen. "Hvorfor kan det være farligt at bo ved en pladerand?" -
ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..
ForumindlægDet er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:) -
Trykt reklame
ForumindlægHej jeg har trukket trykt reklame til eksamen. Jeg har valgt en gammel cigar reklame, skal jeg så bare lave en normal reklame analyse over den eller hvad? tak på forhånd. -
Hvordan gik det?? FSA
ForumindlægHej allesammen! Var så op til biologi eksamen idag, og er egentlig bare nysgerrig; - Hvordan gik det med jer? Synes I prøven var svær?? n_n -
Naja Maria Aidt - en kærlighedshistorie
ForumindlægHey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak -
SKRIFTLIG FYSIK
ForumindlægHej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S -
Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for
ForumindlægSkal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe? -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt?
