Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18841 til 18860 af 26355
-
Samf+Rel i AT
ForumindlægHeey.. Jeg skal skrive i samfundsfag og religion i AT. Mine lærere har svært ved at se hvordan jeg vil gribe det an, og hvordan det skal kobles sammen. Jeg vil tage udgangspunkt i Durkheims teorier om religionen som en samfundsmæssig funktion. Min rel. lærer kan ikke se hvordan jeg vil trække re... -
Kunstig intelligens, brug for hjælp til et forsøg!!
ForumindlægHej, vi er to drenge som søger hjælp til et forsøg. Vi har ledt og ledt, og været inde på tusinde af hjemmesider, men ingen har indeholdet et forsøg vi rigtig kunne bruge. Vi er virkelig tidspresset, eftersom at vi troede vi ville kunne finde et forsøg nemt. Vi har om kunstig intelligens. -
August Krogh
ForumindlægHej. Jeg har lavet min problemformulering, men har lidt problemer med at få skrevet noget til problemstillingerne. Hvilken betydning fik August Krogh´s forskning indenfor arbejdsfysiologien? ? Hvad fik AK sin nobelpris for? ? Hvilke naturvidenskabelige metoder anvendte AK? ? Hvilken betydning fik... -
Spansklærer søges
ForumindlægHej.. Skulle der være nogen herinde, der kender en der kunne have tid og lyst til at undervise i spansk på Erhvervsakademiet Helsingør.. Kontakt mig venligst for nærmere info!! -
Essay - Dansk Romantik
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en dansk stil, hvor opgaveformuleringen lyder på følgende måde: "Skriv med udgangspunkt i nedenstående malerier et essay om strømningerne inden for dansk romantik i første halvdel af 1800-tallet." Først og fremmest, hvordan starter jeg en god indledning. (Er ikke go... -
Alkoholdehydrogenase - Haster
ForumindlægHej Jeg har til opgave at skrive om enzymet alkohodehydrogenase. Jeg har skrevet det meste af opgaven og jeg også næsten færdig. Bortset fra en lille ting, som også er en meget vigtig del af opgaven. Hvor bliver alkoholdehydrogenase brugt i industrien? Det haster lidt:) -
Lektiehjælp i København
ForumindlægHej Hvor kan man henvende sig, hvis man gerne vil have betalt lektiehjælp I København? Er der et centralt sted? -
Broken Window teorien
ForumindlægHej alle. Er der nogen som helt konkret kan forklare mig hvad "Broken Window teorien" går ud på? -
HF på VUC, optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen Da jeg har søgt ind på HF uden en 10.'ende klasse (gik ud af 9. i 2007, og haft 2 år på STX), skal jeg til en optagelses prøve. Prøven består af en tre-delt faglig test på 1,5 time og en efterfølgende samtale på ca. 15 min. Derudover, mener jeg at jeg i telefonen fik af vi... -
Kilder - raceforskel i USA i dag?
ForumindlægJeg skriver AT om kampen for racelighed, og jeg mangler nu kun mit diskussions spørgsmål. Her vil jeg diskuterer hvorvidt, der stadig er raceforskel i USA i dag, og det ved jeg jo godt, at der er, men problemet er, at jeg mangler nogle relevante kilder til diskussionsafsnittet. Er der nogen a... -
AT synopsis hjælp
ForumindlægHej jeg står her og skal aflevere at synopsis fredag. Jeg skal skrive om en teknologisk udvikling i perioden 1851-1914, jeg har valgt at fokusere på maxim maskingeværet i fagene fysik og historie. Mit overordnede spørgsmål lyder: Hvordan har Maxim maskingeværet påvirket koloniseringen af Afrika. ... -
Grammar, hjælp
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til nogle opgaver, håber nogen derude kan hjælpe, det haster virkeligt! 1. Sammenlignordstillingen - I sommer arbejdede jeg på en bondegård. Last summer I worked on a farm. Hvilken forskel er der? 2. To eller too? ... -
HJælp - Det haster. TYSK!
ForumindlægHej, nogle der vil se dette igennem for fejl som forkert ordstilling, uforståelige sætninger og sådan? :) Ich denke, das Buch war sehr gut und interessant. Es war sehr lehrreich und interessant, weil Ralf und Steffi so jung waren, dass ich mich in den Roman leben könnte. Ich habe nicht das Buch b... -
Dansk skriftligt.
ForumindlægHej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S. -
Fremlæggelse om Eem-tiden???
ForumindlægHejsa Jeg skal fremlægger om Eem-tiden Det her den problemstilling jeg skal tage udgangpunkt i i min fremlæggelse. Hvad er eem-perioden (mellemistiden) og hvad betyder den for klima researchen. Hvordan finder jeg information om det ?? Ved ikke hvordan jeg skal fremlægge om det og... -
Grammatikfejl
ForumindlægHej! Jeg er i færd med at lave en grammatikaflevering, hvor jeg skal finde én fejl i sætninger og beskrive, hvori den ligger. Jeg er i tvivl med følgende sætning: Unfortunately the woman hasn't had a work for three months God dag! :-) -
Begrebet fedme
ForumindlægGiv en biologisk redegørelse for begrebet fedme? er der nogen der kan hjælpe mig lidt. Ved ikke rigtig hvad det præcist indebærer. Har det noget med BMI eller? -
rettelse af 2 korte sætninger!!!
ForumindlægHeej allesammen, sidder lige med 2 tyske sætninger som jeg er i tvivl om. Håber i kan være behjælpelige til at rette dem (; Har de hørt, at det rejsebureau, vi har bestilt rejsen hos, er gået fallit? - Haben sie gehört, dass das Reisebüro, wir gebucht haben die Reise in, ist Konkurs gegangen is... -
Hvilken videregående uddannelse er flest studerende blevet optaget på?
ForumindlægHej! Hvor finder jeg hvor mange der blev optaget på en videregående uddannelse? Her tænker jeg fx Ingeniør, jura og antal... Ug.dk Dst.dk? -
Søger kemiC-hjælp for 200 i timen
ForumindlægHej, jeg søger én til at hjælpe mig med kemi (faktisk lidt af det hele. Der er dog et pensum vi gennemgår så der er en bog at holde sig til). Jeg vil betale 200 i timen til en der er interesseret. Jeg bor i Espergærde (tæt på helsingør) og har kemi på C-niveau i 2.g. Håber der er nogle der ...
