Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18841 til 18860 af 321608
  • english

    Forumindlæg
    hej jeg tænkte på om nogen ville kigge på stilen nedenfor og se om der er nogle fejl, eller om jeg mangler noget .. det ville være en stor hjælp tak 1. Give an outline of the various attitudes to the show Boys and Girls Alone expressed in text 1 and text 2. Boys and Girls Alone is a reality show...
  • Dumpe i gennemsnittet

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg bliver student her iår.. Jeg blev lige i tvivl om hvornår det er man dumper helt, og ikke får sin hue.. Er det hvis man dumper eksame gennemsnittet eller er det HELE snittet? dvs. årskarakter + eksamens
  • lidelse?

    Forumindlæg
    Er lidelsen i buddhisme at alt er forgængelig eller uforgængelig? Der står nemlig noget forskelligt i alle de papirer jeg har
  • Er gudssynet i GT og NT ens?

    Forumindlæg
    Er gudssynet i GT og NT ens?
  • er danskerne verdens lykkeligste befolkning?

    Forumindlæg
    Vi har haft denne diskussion i klassen og vi havde hver især forskellige holdninger til det.. Synes i at danskerne er verdens lykkeligste befolkning og hvorfor?
  • AT-2011 (Doping)

    Forumindlæg
    Heej. Jeg har valgt at skrive om doping i AT. Jeg har valgt at kombinere det med Idræt og Biologi. Er der nogen der har nogle forslag til problemstillinger?
  • Absolut ondskab, relativ ondskab?

    Forumindlæg
    Hej skal lige hører om min forståelse af de to begraber er korrekte? Absolut ondskab: Noget der er absolut ondskab, er ondt lige meget tid og sted, det vil sige, at der ikke er tvivl om at handlingen er ond ligemeget, hvilken moralske begrund du har. Så at spise hunde er ikke absolut ondt, fordi ...
  • Personlig Branding modeller

    Forumindlæg
    Jeg har lidt svaert ved at finde noget om personlig branding i min afsaetnings bog, da personlig branding kun er naevnt , og ikke beskrevet i min bog?
  • Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en problemstilling af emnet "forbug og genbrug af tøj". Jeg har i forvejen lavet nogle arbejdsspørgsmål, så har ingen idé, hvad min problemstilling skal være... Nogle forslag? Så skriv gerne:) - Mange tak
  • kunstig intelligens

    Forumindlæg
    Skriv alle de facts i kender om kunstig intelligens. tak!
  • nspire

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med denne opgave?:)
  • Spansk rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle spansk talende mennesker (: Jeg vil høre om der er nogen, som er gode til spansk, der kunne tænke sig at se min stil igennem? (: Hvis det viser sig ville jeg sætte stor pris på at sende det til vedkommendes indbakke, da jeg ikke er interesseret i at stilen bliver offentlig. Det ville...
  • Vækstrate

    Forumindlæg
    Hey Har den her lille opgave i samfundsfag som volder mig lidt problemer: I 1960 var der 408.200 personbiler i Danmark. I 1972 var tallet steget til 1.203.200 biler. Miljøorganisationen NOAH argumenterede for, at hvis væksten i bilparken fortsatte med samme årlige vækstrate på 9,4 % ville der i ...
  • Hjælp til sumkurve

    Forumindlæg
    Hej alle : ) Mit excel vil ikke lave en sumkurve til mig :( Er der en af jer søde mennesker der vil være en skat at lave en sumkurve i excel til mig? Jeg har vedhæftet et billede af opgaven og et excel-ark så i er fri for at indtaste tallene selv. Jeg tror det er noget med at ...
  • eksp. vækst: a´s rolle i fkt.

    Forumindlæg
    hej. mit spørgsmål lyder sådan: jeg har om eksponentiel vækst. forklar a´s rolle for funktionens udseende. nogen der kan hjælpe mig?
  • BOKSPLOT

    Forumindlæg
    Jeg skal sammenligne de to elevers taletid ud fra de to boksplot ved at indrage kvartilsættene, nogen der kan hjælpe mig med det? Boksplotene ligger som vedhæftet fil.
  • Flodkultur - hvad er det?

    Forumindlæg
    Hej Er der ikke en eller anden som kan fortælle mig hvad definitionen er på en flodkultur eller et flodrige? Gerne et link eller henvisning til en bog, vil gøre mig rigtig glad.
  • beregning af konc.

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan sige mig hvilken formel jeg skal bruge til at beregne koncentrationen af en syre i en 0,05 M opløsning?
  • Fattigdom

    Forumindlæg
    Hey nogle der kan hjælpe mig med at forklare sammenligningen af disse 2 statestikker, forstår dem ikke lige helt.
  • Kvadratsætninger og bogstavreducering

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan hjælpe med følgende opgave? (a-h) Tak på forhånd. Screenshot: http://prntscr.com/oty87w